Τίτλος | Γαλλική Γλώσσα Ι: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη Ι / Written discourse-Morphology/Syntax |
Τίτλος στα Γαλλικά | Langue française I : discours écrit. Morphosyntaxe I |
Κωδικός | Υ-ΓΛΩ-01 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006333 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|
Τίτλος | Γαλλική Γλώσσα Ι: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη Ι |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Class ID | 600140285
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600140285
- eLearning (Moodle):
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
- Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Έννοιες, ανάλυση και ανάπτυξη μεταγλώσσας
- Βελτίωση του γραπτού λόγου: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες
- Ανάπτυξη προσληπτικών και παραγωγικών δεξιοτήτων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες
- Δομική ανάλυση κειμένων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες
- Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί μια περιγραφική ανάλυση και μελέτη των κύριων χαρακτηριστικών της δομής της Γαλλικής Γλώσσας εστιάζοντας στα ακόλουθα επίπεδα ανάλυσης και μελέτης: μορφολογία, σύνταξη και σημασιολογία. Εξετάζονται τα εξής μέρη του λόγου: προσδιοριστικά, ονοματικό σύνολο, επιθετικός προσδιορισμός, αντωνυμίες.
Λέξεις Κλειδιά
δομή, μορφολογία, σύνταξη, σημασιολογία, προσδιοριστικά, ονοματικά σύνολα, επιθετικός προσδιορισμός, αντωνυμίες.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 8 | 0,3 | ✓ | ✓ | |
Εργαστηριακή Άσκηση | 78 | 3,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 19 | 0,8 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 125 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η επίδοση των φοιτητών ελέγχεται με συνεχή αξιολόγηση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Michèle Maheo-Le Coadic, Reine Mimran, Sylvie Poisson-Quinton, 2002, Grammaire expliquée du Français, CLE INTERNATIONAL.
-Bentolila A., 1995, Grammaire alphabétique, Nathan, Paris.
-Eluerd R., 2002, Grammaire descriptive de la langue française, Nathan, Paris.
-Riegel Martin et al, 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-07-2018