Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςLEGAL RHETORICS IN ANTIQUITY / LEGAL RHETORICS IN ANTIQUITY
ΚωδικόςΕΛΕ39
ΣχολήΝομική
ΤμήμαΝομικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001681

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Νομικής (2015-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ενιαία ΚατεύθυνσηΕλεύθερη Επιλογή744

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςLEGAL RHETORICS IN ANTIQUITY
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600143299

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 213 (276)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 12:00 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. Έχουν κατανοήσει τη στενή σχέση μεταξύ του δικαιικού λόγου και της επιστήμης της Λογικής. 2. Έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις για τον τεχνικό χαρακτήρα του δικανικού λόγου και τις διάφορες κατηγορίες αυτού στην Αρχαιότητα. 3. Έχουν κατανοήσει τη σημασία του νομικού επιχειρήματος ως απαραίτητου εργαλείου της πρακτικής εφαρμογής του δικαίου. 4. Είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από το μάθημα κατά την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στη νομική πράξη, έχοντας την ικανότητα να δομήσουν τεχνικά τον δικό τους δικανικό λόγο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ι. Θεωρητικό Μέρος Η Ρητορική ως βασικό μέρος της παιδείας στην Αθήνα και τη Ρώμη. Artes liberales. Η Ρητορική ως τμήμα της Λογικής. Θεωρία της Ρητορικής. Το επιχείρημα. Το έργο του ρήτορα. Τοπική της δίκης και των δικανικών επιχειρημάτων ή η κατάταξη της ένδικης διαφοράς στην τυπολογία δικών με σκοπό την επιλογή των καταλληλότερων επιχειρημάτων. ΙΙ. Πρακτικό Μέρος Δειγματοληπτική εξέταση ελληνικών και ρωμαϊκών δικανικών λόγων. (Πηγές: Αριστοτέλης, Αττικοί Ρήτορες, Κικέρωνας, Κουιντιλιανός)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση powerpoint κατά τη διδασκαλία. Καθοδήγηση των φοιτητών μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-11-2017