Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΙΙ / GREEK LANGUAGE III
ΚωδικόςΨ-ΝΕΛ 003
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID480001568

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα323

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600144549
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Mε την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να διακρίνουν τα βασικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου, θα είναι σε θέση να διακρίνουν το λόγιο από το λαϊκό ύφος, να γνωρίζουν τη δομή ενός επιστημονικού άρθρου καθώς και βασικές τεχνικές συγγραφής βιβλιογραφικών αναφορών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα Ελληνική γλώσσα αλλοδαπών φοιτητών Γ΄ εξαμήνου (επίπεδο Γ1.2) τα είδη κειμένων με τα οποία ασχολούνται οι φοιτητές είναι εκλαϊκευμένα επιστημονικά άρθρα, επιστημονικά και ερευνητικά άρθρα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση να: • διακρίνουν τα γενικά χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού λόγου • γνωρίζουν τεχνικές συγγραφής βιβλιογραφικών αναφορών • γράφουν βιβλιογραφικές παραπομπές και βιβλιογραφία • αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν στοιχεία στοιχεία μορφολογίας και σύνταξης της ελληνικής που απαντώνται στον ακαδημαϊκό λόγο όπως για παράδειγμα λόγιοι τύποι μετοχών, λόγιες προθέσεις, στερεότυπες εκφράσεις παραγωγή και σύνθεση ουσιαστικών με λόγιες προθέσεις και λεξικά προθήματα και επιθήματα λόγιας προέλευσης, υφολογικές διαφορές παθητικής και ενεργητικής σύνταξης
Λέξεις Κλειδιά
ακαδημαϊκός λόγος, επιστημονικό άρθρο, λόγιο και λαϊκό ύφος, βιβλιογραφικές αναφορές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Προβολή φωτογραφιών, βίντεο, πολυμεσικού υλικού, παρουσιάσεων power point σχετικού με το θέμα του μαθήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις522
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων140,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Εξετάσεις20,1
Γλωσσική διδασκαλία, διαδραστικός τρόπος διδασκαλίας
Σύνολο783
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση των 4 γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου) σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες -Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment 2001. Council of Europe, Cambridge University Press, ηλ. διευθ. http://www.coe.int/t/dg4/education/elp/elp-reg/Source/Key_reference/CEFR_EN.pdf. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος υπάρχει δυνατότητα διαμορφωτικής αξιολόγησης λόγω του διαδραστικού χαρακτήρα της διδασκαλίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-11-2017