Τίτλος | ΙΤΑΛΙΚΑ IV / ITALIAN LANGUAGE IV |
Κωδικός | Ψ-ΓΙΤ 004 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Ψυχολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 480001565 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 7
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Ξένη Γλώσσα | 4 | 2 | 3 |
Τίτλος | ΙΤΑΛΙΚΑ IV |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600144569
|
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600144569
- Άλλη: http://www.lance.auth.gr/el/node/61
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- Ψ-ΓΙΤ 001 ΙΤΑΛΙΚΑ Ι
- Ψ-ΓΙΤ 002 ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙ
- Ψ-ΓΙΤ 003 ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα Mαθησιακά αποτελέσματα εντοπίζονται σε 5 άξονες/δεξιότητες:
1. Kατανόηση προφορικού λόγου: Μπορεί να κατανοήσει φράσεις και λέξεις υψηλής συχνότητας που σχετίζονται με περιοχές άμεσης προσωπικής συνάφειας.
2. Κατανόηση γραπτού λόγου: Μπορεί να διαβάσει πολύ σύντομα και απλά κείμενα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του.
3. Προφορική συνδιαλλαγή: Μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά κάποιες απλές δομές, αλλά εξακολουθεί συστηματικά να κάνει κάποια στοιχειώδη λάθη.
4. Παραγωγή προφορικού λόγου: Μπορεί να γίνεται κατανοητός με πολύ σύντομα εκφωνήματα, παρόλο που είναι ιδιαίτερα εμφανείς οι παύσεις, οι λανθασμένες εκκινήσεις
5. Παραγωγή γραπτού λόγου: Μπορεί να χρησιμοποιεί βασικά σχήματα προτάσεων με φράσεις που έχει απομνημονεύσει, ομάδες μερικών λέξεων και τυποποιημένες εκφράσεις με στόχο να μεταδώσει περιορισμένες πληροφορίες σε απλές καθημερινές.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το μάθημα συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας σε επίπεδο Α2+ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς. Η διδασκαλία της ιταλικής και αυτό το εξάμηνο γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχόμενες διδακτικές ώρες και σε συνδιδασκαλία με άλλα τμήματα/σχολές. Ο φοιτητής μπορεί να χειριστεί καταστάσεις που είναι πιθανό να προκύψουν στη διάρκεια ενός ταξιδιού στη χώρα στην οποία ομιλείται η γλώσσα. Μπορεί να παραγάγει απλό και σύντομο κείμενο σχετικό με θέματα που γνωρίζει ή τον ενδιαφέρουν. Μπορεί να κατανοήσει καθημερινές εκφράσεις που στοχεύουν στην ικανοποίηση απλών και συγκεκριμένων αναγκών. Μπορεί να περιγράψει απλά και σύντομα εμπειρίες και γεγονότα και να δώσει συνοπτικά λόγους και εξηγήσεις για τις γνώμες και τα σχέδιά του. Μπορεί να κατανοήσει τις κύριες ιδέες ενός απλού και σύντομου κειμένου. Πιο ειδικά οι φοιτητές ασχολούνται με τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα (riflessione grammaticale): Preposizioni semplici e articolate, gli avverbi, La particella ci, La particela ne, Congiunzioni, Pronomi indiretti, Imperativo con i pronomi indiretti, Futuro semplice indicativo (verbi regolari e irregolari), Pronomi relativi, Forma impersonale (si/uno), Presente progressivo (stare + gerundio), gerundio, Gradi di comparazione dell’aggettivo, Periodo ipotetico della realta’, Prefissi-suffissi, Formazione di parole (prima parte).
Λέξεις Κλειδιά
A2
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 49 | 1,9 | |||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | |||
Σύνολο | 52 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι αξιολόγηση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων – αξιολόγηση των όσων έχουν διδαχτεί. Γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξάμηνου και κάθε γραπτή εξέταση διαρκεί 1 ώρα. Υπάρχουν αντίγραφα όλων των παλαιότερων θεμάτων εξετάσεων στο αρχείο της διδάσκουσας γραφείο 410 ν.κτίριο Φιλοσοφικής
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.ALLEGRO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2003.
2.ITALIANAMENTE VOL.1, EDIZIONI ZHTH, Salonicco 1996.
3.PROGETTO ITALIANO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2006.
4.QUI ITALIA VOL.1, EDIZIONI LE MONNIER, Firenze 2002.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-01-2020