Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ 4 / ENGLISH LANGUAGE 4 |
Κωδικός | 04PP10 |
Σχολή | Πολυτεχνική |
Τμήμα | Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 20002607 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2020-21 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Ξένη Γλώσσα | 4 | 2 | 2 |
Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ 4 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600144970
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Πολυτεχνείο - πτέρυγα Α (Αρχιτεκτόνων Μηχ.) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | 105 Αίθουσα Διαλέξεων (29) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 14:00 έως 16:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600144970
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η περαιτέρω εξοικείωση των φοιτητών με αυθεντικά κείμενα της ειδικότητας του Αρχιτέκτονα. Τα κείμενα συνοδεύονται από ασκήσεις κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου και επίλυση προβλημάτων που καλλιεργούν νοητικές δεξιότητες χρήσιμες για τα υπόλοιπα μαθήματα ειδικότητας.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Core Beliefs about Architecture 2 The Scientific Attitude 3. What is STRUCTURE? 4. Yale Centre for British Art New Haven, Connecticut. USA, Louis I. Kahn, architect 5 Albion Riverside, London, UK, 1998-2003 6 Willis Faber & Dumas Headquarters Ipswich, UK, 1971-1975 7. Foster's New City Hall 8 Foster and Partners Roof the Great Court 9. Good Fences Make Good Neighbours? 10. Responsive Architectures.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 26 | ✓ | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 22 | ✓ | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 2 | ||||
Σύνολο | 50 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
The journal of the Αmerican Ιnstitute of Αrchitects
http://www.greatbuildings.com/
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-02-2020