Τίτλος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ / Development of Multimedia Material and e-Learning in Chemistry and Chemistry Teaching |
Κωδικός | Κ107 |
Σχολή | Θετικών Επιστημών |
Τμήμα | Χημείας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 40002670 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ-Τμήμα Χημείας (2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 30
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ | Προαιρετικό | 8 | 4 | 5 |
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | Επιλογής Κατεύθυνσης | 8 | 4 | 5 |
ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΗΛΕΚΤΡΟΧΗΜΕΙΑ | Προαιρετικό | 8 | 4 | 5 |
ΧΗΜΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΕΦΑΡΜΟΓΕΣ | Προαιρετικό | 8 | 4 | 5 |
ΧΗΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ | Προαιρετικό | 8 | 4 | 5 |
Τίτλος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Ώρες Συνολικά | 52 |
Class ID | 600145945
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600145945
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνώσεις γενικής χημείας και βασικές γνώσεις πληροφορικής
Δεξιότητες σχεδίασης μοριακών μοντέλων
Δεξιότητες ανάπτυξης απλών ιστότοπων
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν:
- δημιουργούν και επεξεργάζονται βίντεο, ήχου και τρισδιάστατων αλληλεπιδραστικών μοριακών γραφικών.
- να αναπτύσουν πολυμεσικό υλικό
- να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση σε συστήματα διαχείρισης μαθημάτων.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αρχές χρήσης πολυμέσων. Βίντεο, ήχος και τρισδιάστατα αλληλεπιδραστικά μοριακά γραφικά. Τα πολυμέσα και οι προσομοιώσεις στη διδασκαλία της Χημείας. Εργαλεία ανάπτυξης πολυμεσικών εφαρμογών και προσομοιώσεων. Εκπαιδευτικές Πύλες. Σύγχρονη και ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Συστήματα διαχείρισης μαθημάτων. Αξιολόγηση στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.
Λέξεις Κλειδιά
Πολυμέσα. Eξ’ αποστάσεως εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
Λογισμικά σχεδίασης και ανάπτυξης
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | ✓ | ||||
Εργαστηριακή Άσκηση | ✓ | ||||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | ✓ | ||||
Εξετάσεις | ✓ | ||||
Σύνολο |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το κριτήριο αξιολόγησης είναι ο βαθμός επίτευξης των μαθησιακών στόχων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σημειώσεις και υλικό διδασκόντων
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Διαδίκτυο
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-10-2015