Τίτλος | ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ I / Italian for academic use I |
Τίτλος στα Ιταλικά | Italian for academic use I |
Κωδικός | 11417 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006594 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 28
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Ιταλική Γλώσσα και Φιλολογία | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ I |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Ώρες Συνολικά | 52 |
Class ID | 600147601
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600147601
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Πολύ καλή γνώση της ιταλικής γλώσσας (επίπεδο τουλάχιστον C1)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του κύκλου μαθημάτων οι φοιτητές θα πρέπει:
1.να κατανοούν και να ερμηνεύουν με κριτικό τρόπο κείμενα, δοκίμια και άρθρα που προέρχονται από επιστημονικές περιοχές/πεδία που θεραπεύονται στο Τμήμα.
2.να είναι σε θέση να κατανοούν προφορικό και γραπτό Ιταλικό επιστημονικό λόγo.
3.να γράφουν ξεκάθαρα κείμενα με λογική δομή, με ευχέρεια και συνθετική ικανότητα, χρησιμοποιώντας το πλέον κατάλληλο και αποτελεσματικό ύφος.
4.να είναι σε θέση να συντάσσουν κείμενα που ακολουθούν συγκεκριμένους τυπογραφικούς κανόνες με στόχο να εξοικειώνονται με τη σύνταξη επιστημονικών δοκιμίων.
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αντικείμενο του μαθήματος συνιστά η μελέτη του ακαδημαϊκού ιταλικού λόγου σε επιστημονικές περιοχές/πεδία που θεραπεύονται στο Τμήμα.
Μελέτη, κατανόηση, ανάλυση και εμβάθυνση καθώς και σύνταξη επιστημονικών κειμένων (δοκιμίων, άρθρων κ.λπ.) όπως αναφέρθηκαν παραπάνω.
Λέξεις Κλειδιά
Κατανόηση, Παραγωγή, Σύνταξη Επιστημονικών Δοκιμίων.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Η/Υ, διαδίκτυο, προτζέκτορας.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 40 | 1,6 | ✓ | ||
Σεμινάρια | 12 | 0,5 | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 35 | 1,4 | ✓ | ||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 43 | 1,7 | ✓ | ||
Εξετάσεις | 20 | 0,8 | |||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο βαθμός επίτευξης των στόχων του μαθήματος από τον κάθε φοιτητή ελέγχεται με τους ακόλουθους τρόπους: με την ενεργό παρουσία και συμμετοχή του στη διάρκεια των μαθημάτων, καθώς και με την ποιότητα της τελικής γραπτής και προφορικής εργασίας (ατομικής ή ομαδικής)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Φωτοτυπίες κατά τη διάρκεια του μαθήματος
La Porta Filippo, Pasolini. Profili di storia letteraria, Il Mulino, 2012.
Eco Umberto, Come si fa una tesi di laurea. Le materie umanistiche, Bompiani, 2013
Serianni Luca, Leggere, scrivere, argomentare. Prove ragionate di scrittura, Laterza, 2015.
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-10-2020