Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑθλητική Δημοσιογραφία ΙΙ / Sport Journalism II
ΚωδικόςΔΗ4600
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Τσιγγίλης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600003020

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑθλητική Δημοσιογραφία ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600147919
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΔΗ4500 Αθλητική Δημοσιογραφία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά τη ολοκλήρωση των μαθημάτων οι φοιτητές/φοιτήτριες θα είναι σε θέση: -Να αντιλαμβάνονται τις προκλήσεις του σύγχρονου αθλητικού συντάκτη -Να εφαρμόζουν βασικές αρχές ερευνητικής δημοσιογραφίας στο χώρο του αθλητισμού -Να εφαρμόζουν τις αποκτηθείσες γνώσεις και δεξιοτήτων του α΄ εξαμήνου, στην παραγωγή αθλητικού περιεχομένου -Να περιγράφουν ζωντανά αθλητικές διοργανώσεις -Να γνωρίζουν τους κανονισμούς διαφόρων δημοφιλών και μη αθλημάτων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Σύγχρονες προκλήσεις του αθλητικού συντάκτη: έλεγχος καθημερινής ειδησεογραφίας, εξεύρεση πηγών, συγγραφή κειμένων και δελτίων τύπου, ρεπορτάζ, ερμηνεία της είδησης, κριτική, έρευνα. - Έγχρονη, πολυμεσική περιγραφή αγώνων αθλητικών γεγονότων. - Αποτελεσματική χρήση της γλώσσας και της αθλητικής ορολογίας. - Αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην αθλητική δημοσιογραφία - Κανονισμοί διαφόρων αθλημάτων - αγωνισμάτων (π.χ. καλαθόσφαιρας, πετοσφαίρισης, κολύμβησης, υδατοσφαίρισης, αντισφαίρισης).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Εργαστηριακή Άσκηση10
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων20
Πρακτική (Τοποθέτηση)20
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Σύνολο109
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
- Οι φοιτητές/τριες μαθαίνουν πώς να βρίσκουν και να χρησιμοποιούν πηγές για την καθημερινή ειδησεογραφία και το ρεπορτάζ της ημέρας και κάνουν πρακτική εξάσκηση σε αυτόν τον τομέα. - Συγγράφουν και αναρτούν τα κείμενά τους στο facebook και καλούνται να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, να την ερμηνεύσουν, να κρίνουν και να σχολιάσουν τα κείμενα των συμφοιτητών τους αλλά και όσα επιλέγονται από τις δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο. - Απαντούν σε γραπτά τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής. - Παρακολουθούν βίντεο από αθλητικούς αγώνες, κάνοντας έγχρονη κάλυψη και απαντούν σε ερωτήσεις για την εφαρμογή κανονισμών. - Κάνουν ανάλυση περιεχομένου των πρωτοσέλιδων του αθλητικού τύπου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σοφοκλέους, Α. (2008). Αθλητική Δημοσιογραφία: Θεωρία και Πράξη. Εκδόσεις: Νικοκλής
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σωτηρακόπουλος, Χρ. (2011). Της Κυριακής τα είδωλα. Αθήνα: Τόπος. Κουκουρής, Κ. (2009). Η κοινωνική διάσταση του αθλητισμού. Θεσσαλονίκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-06-2019