Τίτλος | ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α1 / Spanish Language A1 |
Τίτλος στα Ιταλικά | Lingua spagnola Α1 |
Κωδικός | 11476 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006627 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 64
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Ιταλική Γλώσσα και Φιλολογία | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α1 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Ώρες Συνολικά | 52 |
Class ID | 600148069
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 105 Α (124) |
Ημερολόγιο | Παρασκευή 09:00 έως 10:00 |
Τύπος Μαθήματος
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600148069
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=7723
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
- Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
-θα έχουν αποκτήσει στοιχειώδεις δεξιότητες στο χειρισμό της Ισπανικής ως ξένης γλώσσας σε επίπεδο Α1.
-θα μπορούν να χειρίζονται απλές καθημερινές επικοινωνιακές καταστάσεις μέσα από γραπτά ή προφορικά κείμενα.
-θα είναι σε θέση να κατανοούν ένα γραπτό ή προφορικό κείμενο σε απλή γλώσσα και να αναπτύσσουν ικανοποιητικά την κεντρική του ιδέα
-θα είναι σε θέση να εκφραστούν γραπτά και προφορικά για απλά θέματα σχετικά με το άμεσο περιβάλλον τους.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στην Ισπανική ως ξένη γλώσσα. Αντιστοιχεί στο επίπεδο γλωσσικής ικανότητας Α1 (στοιχειώδης γνώση), το πρώτο από τα έξι στην κλίμακα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες. Διδάσκονται γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα με πρακτική εξάσκηση επικοινωνιακής μεθοδολογίας και με χρήση γραπτών και προφορικών κειμένων, ώστε να επιτευχθεί συνδυαστική εκμάθηση γραπτής και προφορικής παραγωγής και κατανόησης σε απλή, καθομιλουμένη γλώσσα.
Οι μαθητές μαθαίνουν να περιγράφουν με απλούς όρους γεγονότα του παρελθόντος και του περιβάλλοντος τους, όπως επίσης θέματα σχετικά με άμεσες ανάγκες. Προετοιμάζονται ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε απλές συζητήσεις και να γράψουν απλά κείμενα πάνω σε θέματα της καθημερινής ζωής, ταξιδιών και βιογραφίας.
Λέξεις Κλειδιά
Ισπανική ως ξένη γλώσσα επιπέδου Α1
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
-Παρουσίαση διαλέξεων με χρήση αρχείων PowerPoint, βίντεο και διαδικτυακών πηγών/ προγραμμάτων.
-Ανάρτηση διδακτικού υλικού στην πλατφόρμα e-learning του Παν/μίου (περιβάλλον moodle).
-Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και online forum.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 142 | 5,7 | ✓ | ✓ | |
Σεμινάρια | 5 | 0,2 | |||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | |||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στις συζητήσεις στην τάξη. Εργασίες/ασκήσεις, πρόοδος (προαιρετικά).
ΓΡΑΠΤΕΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος). Οι φοιτητές πρέπει να απαντήσουν σε γλωσσικές ασκήσεις κλειστής και ανοικτής απάντησης, για τις οποίες τα κριτήρια αξιολόγησης είναι: Ακρίβεια, ορθότητα, σαφήνεια.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Aixalà,Ε., M.A. Casado, A. Martínez, M. Muñoz, E. Muñoz, A.M. Romero (2007), Prisma A1+A2 fusión – Libro del alumno. Madrid / Αθήνα: Edinumen / Express Publishing.
-Cuadrado, Ch., P. Melero, E. Sacristan, B. Bergoff (2010), Protagonistas A1, Madrid / Αθήνα: SM / Πατάκης.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Διδακτικές Σημειώσεις από τη διδάσκουσ (αρχεία power-point, PDF, κ.ά.).
-Αρχεία PowerPoint παραδόσεων μαθήματος από τη διδάσκουσα.
-Οπτικοακουστικό υλικό από τη διδάσκουσα (αρχεία videos, MP3, κ.ά.).
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-10-2020