Τίτλος | ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2 / Spanish language A2 |
Τίτλος στα Ιταλικά | Lingua spagnola A2 |
Κωδικός | 11477 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006628 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 37
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Ιταλική Γλώσσα και Φιλολογία | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Ώρες Συνολικά | 52 |
Class ID | 600148105
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. ΛΕΟΝΤΑΡΙΔΗ Α-Μ | Ελένη Λεονταρίδη |
2. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Ν-Ω | Κωνσταντίνος Παλαιολόγος |
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Υπόγειο 1 |
Αίθουσα | ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ (371) |
Ημερολόγιο | Πέμπτη 17:00 έως 21:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600148105
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/enrol/index.php?id=10874
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
- Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
-θα έχουν αποκτήσει βασικές δεξιότητες (επιπέδου Α2) στο χειρισμό της Ισπανικής ως ξένης γλώσσας στον προφορικό και στο γραπτό λόγο, τυπικό ή φιλικό.
-θα είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε καθημερινές ανάγκες και καταστάσεις επικοινωνίας μέσα από γραπτά ή προφορικά κείμενα.
-θα είναι σε θέση να κατανοούν προτάσεις και εκφράσεις οι οποίες εμφανίζονται συχνά και συνδέονται με προσωπικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορά, ψυχαγωγία κτλ.
-θα είναι σε θέση να επικοινωνούν χρησιμοποιώντας βασικές γλωσσικές δεξιότητες σε καταστάσεις που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από θέματα οικεία, ρουτίνας ή άμεσης ανάγκης.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αντιστοιχεί στο επίπεδο γλωσσικής ικανότητας Α2 (βασική γνώση), το δεύτερο από τα έξι στην κλίμακα του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες. Διδάσκονται γραμματικοσυντακτικά φαινόμενα με πρακτική εξάσκηση επικοινωνιακής μεθοδολογίας και με χρήση γραπτών και προφορικών κειμένων, ώστε οι φοιτητές να αποκτήσουν βασική επικοινωνιακή ικανότητα, δηλαδή να μπορούν να χρησιμοποιούν την ισπανική γλώσσα στον προφορικό και στο γραπτό λόγο, τυπικό ή φιλικό, για να ανταποκρίνονται σε καθημερινές ανάγκες και καταστάσεις επικοινωνίας. Οι φοιτητές είναι σε θέση να κατανοούν προτάσεις και εκφράσεις οι οποίες εμφανίζονται συχνά και συνδέονται με προσωπικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορά, ψυχαγωγία, εργασία, κτλ. Αντίστοιχα θα μπορούν να επικοινωνούν χρησιμοποιώντας βασικές γλωσσικές δεξιότητες σε καθημερινές καταστάσεις/συνθήκες, που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών γύρω από οικεία θέματα. Τέλος, θα είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες για θέματα οικεία, ρουτίνας ή άμεσης ανάγκης.
Λέξεις Κλειδιά
Ισπανική ως ξένη γλώσσα επιπέδου Α2
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
-Παρουσίαση διαλέξεων με χρήση αρχείων PowerPoint, βίντεο και διαδικτυακών πηγών/ προγραμμάτων.
-Ανάρτηση διδακτικού υλικού στην πλατφόρμα e-learning του Παν/μίου (περιβάλλον moodle).
-Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και online forum.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 142 | 5,7 | ✓ | ✓ | |
Σεμινάρια | 5 | 0,2 | |||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | |||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στις συζητήσεις στην τάξη. Εργασίες/ασκήσεις, πρόοδος (προαιρετικά).
ΓΡΑΠΤΕΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (η εξέταση καλύπτει όλη τη θεματολογία του μαθήματος). Οι φοιτητές πρέπει να απαντήσουν σε γλωσσικές ασκήσεις κλειστής και ανοικτής απάντησης, για τις οποίες τα κριτήρια αξιολόγησης είναι: Ακρίβεια, ορθότητα, σαφήνεια.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Aixalà,Ε., M.A. Casado, A. Martínez, M. Muñoz, E. Muñoz, A.M. Romero (2007), Prisma A1+A2 fusión – Libro del alumno. Madrid / Αθήνα: Edinumen / Express Publishing.
-Pérez Bernal, R.M. & E. Leontaridi (2008), Español para hablantes de griego. Madrid: SGEL
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Διδακτικές Σημειώσεις από τη διδάσκουσ (αρχεία power-point, PDF, κ.ά.).
-Αρχεία PowerPoint παραδόσεων μαθήματος από τη διδάσκουσα.
-Οπτικοακουστικό υλικό από τη διδάσκουσα (video, MP3, κ.ά.).
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-10-2020