Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ / FEMINISM AND POSTMODERNISM IN FICTION
ΚωδικόςΛογ6-469
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600010684

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600148252
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο 1) να βοηθήσει τους φοιτητές/τριες να αποκτήσουν γνώσεις θεωριών σχετικών με την υποκειμενικότητα, την κειμενικότητα και το μεταμοντέρνο. 2) Να αναδείξει τη σχέση του μεταμοντερνισμού με τις διάφορες ιδεολογίες και την καθημερινή ζωή 3) Να αναπτύξει τις ερμηνευτικές δεξιότητες και την κριτική ικανότητα των φοιτητών/τριών
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εδώ διαβάζουμε διηγήματα και μυθιστορήματα από αντιπροσωπευτικές Βρετανίδες και Καναδέζες συγγραφείς των τελευταίων 20-30 ετών, με έμφαση στο πώς οι γυναίκες συγγραφείς προσπαθούν να αναδομίσουν τη γυναικεία υποκειμενικότητα μέσω της χρήσης παλαιότερων μύθων και παραμυθιών. Συγκρίνουμε παραμύθια που γράφτηκαν σε άλλες εποχές (Charles Perrault και αδελφοί Grimm) τα οποία έχουν αναθεωρήσει η Margaret Atwood και η Angela Carter. Επίσης σχολιάζουμε την αναγραφή της Παλαιάς Διαθήκης από την Jeanette Winterson στο Oranges Are not the Only Fruit στα πλαίσια της φεμινιστικής αναθεώρησης και διακειμενικότητας. Μέσω αυτής της διαδικασίας, αναλύουμε τις εναλλασσόμενες δομές της θυλικότητας στις τρέχουσες αντιπαραθέσεις όσον αφορά τις γονιδιακές, ψυχαναλυτικές και πολιτισμικές αιτίες.
Λέξεις Κλειδιά
Μετά-μοντερνισμός, γυναικεία γραφή, υποκειμενικότητα, κειμενικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών39
Σύνολο81
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση μπορεί να γίνει με 2 τρόπους: με τελική εξέταση ή (προαιρετικά) με συγγραφή δοκιμίου στο σπίτι και τελική εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-07-2019