Τίτλος | ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙI / SPECIAL ELECTIVES: PEDAGOGICAL FOUNDATIONS IN LEARNING A SECOND/FOREIGN LANGUAGE ΙI |
Κωδικός | Γλ3-494 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Χαρακτηρισμός Μαθήματος | ΠΠΔΕ 1 |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013407 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙI |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600154606
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Πέμπτη 16:00 έως 18:30 |
Τύπος Μαθήματος
- Υποβάθρου
- Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600154606
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το μάθημα είναι επιλογής, προσφέρεται όμως στο 3ο έτος.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Να γνωρίσουν τις πιο σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και ψυχολογικές προσεγγίσεις (π.χ. Erikson, Fromm, Freud, Adler etc) και να μπορούν να τις αναγνωρίσουν στη διδακτική πράξη
• Να εξοικειωθούν με τις βασικές παιδαγωγικές αρχές που αφορούν διδασκαλία και μάθηση σε παιδιά (παιδικό ιχνογράφημα, χρήση ιστοριών, κινούμενα σχέδια, τεχνολογία κτλ).
• Να εξοικειωθούν με βασικά θέματα Παιδαγωγικής Ψυχολογίας και ανάπτυξης του παιδιού
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 100 | 4 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 10 | 0,4 | ✓ | ||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση και προαιρετική ομαδική παρουσίαση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bruce, T. (2005) Developing Learning in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing.
Cameron, L. (2001). Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press.
Donaldson, M. (1978) Children's minds. London: Fontana
Houssaye, J., (μετάφραση Δ.Καρακατσάνη (2000) Δεκαπέντε Παιδαγωγοί, Αθήνα: Μεταίχμιο
Isaacs, B. (2007) Bringing the Montessori Approach to Your Early Years Practice. David Fulton Publishers Ltd, Routledge Education.
Miller L. and L. Pound (eds) (2010). Theories and Approaches to Learning in the Early Years. London: Sage Publications Ltd.
Palmer, J. (ed.) (2001). Fifty Major Thinkers on Education. London: Routledge.
Pinter, A. (2006) Teaching Young Language Learners.Oxford:OUP.
Pound, L. (2008). How Children Learn-Book 2. London: Step Forward Publishing Ltd
Pound, L. (2005). How Children Learn. London: Step Forward Publishing Ltd
Wood, D. (1988). How Children Think and Learn. Oxford: Basil Blackwell.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020