Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ / INTRODUCTION TO LITERARY STUDIES
ΚωδικόςΛογ5-130
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600008086

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 95
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600154618

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 11:00 έως 13:30
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αυτό στοχεύει στο να εισάγει τις φοιτήτριες/τους φοιτητές στις λογοτεχνικές σπουδές και να θέσει ερωτήματα όπως: Τι είναι λογοτεχνία; Γιατί και πώς να τη διαβάζουμε; Πώς λέμε μια ιστορία; Ποια η σχέση της με την καθημερινή μας ζωή και πως μπορεί να την αλλάξει; Ποια η σχέση της με τις άλλες τέχνες και μιντιακά μέσα; Ποια η σχέση λογοτεχνίας και κοινωνίας, φύλου, φυλής, ιδεολογίας, ταυτότητας, ιστορίας, τεχνολογίας, κ.ά. Μέσα από συγκριμένα παραδείγματα και αναλύσεις το μάθημα θα προσεγγίσει έννοιες όπως για παράδειγμα κείμενο, διακείμενο, παρα-κείμενο, υπερ-κείμενο μέσω του ευρύτερου πλαισίου της αφηγηματικής πρακτικής και κριτικής ανάγνωσης και θα δημιουργήσει το υπόβαθρο για μια πιο εξειδικευμένη και διεπιστημονική ανάλυση κειμένων ενισχύοντας έτσι τα εισαγωγικά εργαστηριακά μαθήματα του πρώτου έτους στην ποίηση, δράμα και πεζό λόγο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα δομείται από τον κάθε διδάσκοντα αλλά με οδηγό το βιβλίο The Cambridge Introduction to Narrative (2nd edition, 2008) by H. Porter Abbott.
Λέξεις Κλειδιά
Λογοτεχνία, θεωρία, κοινωνια
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις117
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων10
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Εξετάσεις3
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις (Δύο γραπτές εξετάσεις για τα Parts I και II του μαθήματος ή τελικές εξετάσεις για τα δύο Parts)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
The Cambridge Introduction to Narrative (2nd edition, 2008) by H. Porter Abbott.
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-05-2019