Τίτλος | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000 / CONTEMPORARY AMERICAN FICTION: 1945-2000 |
Κωδικός | Λογ7-348 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007091 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600154627
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126) |
Ημερολόγιο | Παρασκευή 16:00 έως 18:30 |
Τύπος Μαθήματος
- Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
- Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600154627
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=89
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=6377
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχει ανάγκη προαπαιτούμενου μαθήματος για το Λογ 7-348.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Συγκεκριμένα οι φοιτητές/τριες: •Εστιάζονται στην ανάλυση αφηγημάτων, μυθιστορημάτων και ηλεκτρονικών κειμένων καθώς και στην ανάγνωση συγκεκριμένων θεωρητικών δοκιμίων για το μενταμοντέρνο •Εξοικειώνονται με τη μεταμοντέρνα γραφή, την πειραματική και μη-γραμμική προσέγγιση της κειμενικότητας •Ενημερώνονται για τις κοινωνικο-πολιτισμικές τάσεις αλλά και το πολιτικό πλαίσιο που διαμόρφωσαν τη γραφή του καθενός/καθεμιάς πεζογράφου που εξετάζεται στο μάθημα αυτό.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εστιάζεται σε σημαντικούς Αμερικανούς/-νίδες πεζογράφους, όπως ο Saul Bellow, Philip Roth, John Updike, Norman Mailer, William Gibson, Leslie Marmon Silko, Annie Proulx, Richard Yates, Art Spiegelman κ.ά., καλύπτοντας την χρονική περίοδο 1945-2000.
Λέξεις Κλειδιά
μεταμοντέρνα θεωρία, πεζογραφία, graphic novels, πειραματική γραφή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Πολυμεσικό υλικό
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
-Διαδικτυακό υλικό από την πλατφόρμα American Studies Resource Portal (www.asrp.gr) καθώς και ντοκυμαντέρ/συντεύξεις από το διαδικτυακό κανάλι youtube.
-'Οσον αφορά την επικοινωνία με τους φοιτητές αυτή πραγματοποιείται πάντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
-Σχετικά με το υλικό του μαθήματος αλλά και την κατάθεση των εργασιών των φοιτητριών/ών χρησιμοποιείται η πλατφόρμα elearning.
- To μάθημα μπορεί να εξεταστεί διαδικτυκά μέσω της πλατφόρμας elearning (προτεινόμενη μέθοδος: Quiz με ερωτήσεις ανάπτυξης)
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 117 | 4,7 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 10 | 0,4 | ✓ | ✓ | |
Εκπόνηση μελέτης (project) | 10 | 0,4 | ✓ | ✓ | ✓ |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 10 | 0,4 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
α. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου 'Η
β. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου και παρουσιάσεις στην τάξη συνοδευόμενες από σύντομη γραπτή αναφορά (παρουσιάσεις 10% και αναφορά 10%)Ή
γ. Συγγραφή 2 δοκιμίων (2,000 λέξεις το καθένα) και τελική εξέταση (δοκίμια 20%x2=40% και 60% εξέταση)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
- Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βασικό σύγγραμμα:
Levine, Robert S., editor. The Norton Anthology of American Literature since 1945. Vol. E. 9th Ed (2017).
Επιπλέον δευτερογενείς πηγές:
Bradbury, Malcolm. Contemporary American Fiction. London ; Baltimore, Md., U.S.A. : E. Arnold,
1987.
Bradbury, Malcolm. The Modern American Novel. Oxford: Oxford University Press, 1984.
Bradbury, Malcolm and Howard Temperley, eds. Introduction to American Studies. London ; New
York : Longman, 1998.
Braudy, Leo. Norman Mailer: A Collection of Critical Essays. Englewood Cliffs, N.J., Prentice-Hall,
1972.
Ilana, Snyder, and Michael Joyce, eds. Page to Screen: Taking Literacy to the Electronic Era. London
and New York: Routledge, 1998.
Jackson, Kenneth T. Crabgram Frontier: The Suburbanization of the United States. New York;
Oxford: Oxford University Press, 1987.
Kirk, Nesset. The Stories of Raymond Carver: A Critical Study. Athens, OH: Ohio University Press,
1995.
Landow, George P. Hyper/text/theory. Baltimore; London: Johns Hopkins University Press, 1994.
Lasch, Christopher. The Culture of Narcissism: American Life in an Age of Diminishing Expectations
New York: Norton, 1979.
Mailer, Norman. An American Dream. New York: Dial Press, 1965.
McHale, Brian. Postmodernist Fiction. New York: Methuen, 1987.
Milbauer, Asher Z. Reading Philip Roth. Basingstoke : Macmillan, 1988.
Klinkowitz, Jerome. Literary Disruptions: The Making of a Post-contemporary American Fiction
Urbana: University of Illinois Press, 1980.
Parrish, Timothy. The Cambridge Companion to Philip Roth. Cambridge: Cambridge University Press,
2007.
Porter, Joy, and Kenneth M. Roemer. The Cambridge Companion to Native American Literature
Cambridge: Cambridge University Press, 2005.
Roth, Philip. Reading Myself and Others. New York : Farrar, Straus and Giroux 1975.
Spiegelman, Art. Maus II: A Survivor’s Tale: and Here My Troubles Began. New York: Pantheon,
1991.
---. Maus: A Survivor’s Tale. New York: Pantheon Books, 1986.
Thompson, Hunter S. Fear and Loathing in Las Vegas and Other American Stories. New York:
Modern Library, 1998.
Yates, Richard. Revolutionary Road. New York: Vintage Books, 2007.
Wolk, Douglas. Reading Comics: How Graphic Novels Work and What they Mean. Cambridge, MA:
Da Capo Press, 2007.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-11-2020