Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000 / CONTEMPORARY AMERICAN FICTION: 1945-2000
ΚωδικόςΛογ7-348
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007091

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600154627

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 16:00 έως 18:30
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Συγκεκριμένα οι φοιτητές/τριες: •Εστιάζονται στην ανάλυση αφηγημάτων, μυθιστορημάτων και ηλεκτρονικών κειμένων καθώς και στην ανάγνωση συγκεκριμένων θεωρητικών δοκιμίων για το μενταμοντέρνο •Εξοικειώνονται με τη μεταμοντέρνα γραφή, την πειραματική και μη-γραμμική προσέγγιση της κειμενικότητας •Ενημερώνονται για τις κοινωνικο-πολιτισμικές τάσεις αλλά και το πολιτικό πλαίσιο που διαμόρφωσαν τη γραφή του καθενός/καθεμιάς πεζογράφου που εξετάζεται στο μάθημα αυτό.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εστιάζεται σε σημαντικούς Αμερικανούς/-νίδες πεζογράφους, όπως ο Saul Bellow, Philip Roth, John Updike, Norman Mailer, William Gibson, Leslie Marmon Silko, Annie Proulx, Richard Yates, Art Spiegelman κ.ά., καλύπτοντας την χρονική περίοδο 1945-2000.
Λέξεις Κλειδιά
μεταμοντέρνα θεωρία, πεζογραφία, graphic novels, πειραματική γραφή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση υλικού από τη διαδικτυακή πλατφόρμα American Studies Resource Portal (για την οποία είμαι συν-διαχειρίστρια). Η επικοινωνία με τους φοιτητές πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις150
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Παρουσιάσεις φοιτητών
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσιάσεις και ατομικές σύντομες εκθέσεις, δραστηριότητες στην τάξη, τελικές εξετάσεις ή/και ερευνητικές εργασίες.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bradbury, Malcolm. Contemporary American Fiction. London ; Baltimore, Md., U.S.A. : E. Arnold, 1987. Bradbury, Malcolm. The Modern American Novel. Oxford: Oxford University Press, 1984. Bradbury, Malcolm and Howard Temperley, eds. Introduction to American Studies. London ; New York : Longman, 1998. Braudy, Leo. Norman Mailer: A Collection of Critical Essays. Englewood Cliffs, N.J., Prentice-Hall, 1972. Ilana, Snyder, and Michael Joyce, eds. Page to Screen: Taking Literacy to the Electronic Era. London and New York: Routledge, 1998. Jackson, Kenneth T. Crabgram Frontier: The Suburbanization of the United States. New York; Oxford: Oxford University Press, 1987. Kirk, Nesset. The Stories of Raymond Carver: A Critical Study. Athens, OH: Ohio University Press, 1995. Landow, George P. Hyper/text/theory. Baltimore; London: Johns Hopkins University Press, 1994. Lasch, Christopher. The Culture of Narcissism: American Life in an Age of Diminishing Expectations New York: Norton, 1979. Mailer, Norman. An American Dream. New York: Dial Press, 1965. McHale, Brian. Postmodernist Fiction. New York: Methuen, 1987. Milbauer, Asher Z. Reading Philip Roth. Basingstoke : Macmillan, 1988. Klinkowitz, Jerome. Literary Disruptions: The Making of a Post-contemporary American Fiction Urbana: University of Illinois Press, 1980. Parrish, Timothy. The Cambridge Companion to Philip Roth. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Porter, Joy, and Kenneth M. Roemer. The Cambridge Companion to Native American Literature Cambridge: Cambridge University Press, 2005. Roth, Philip. Reading Myself and Others. New York : Farrar, Straus and Giroux 1975. Spiegelman, Art. Maus II: A Survivor’s Tale: and Here My Troubles Began. New York: Pantheon, 1991. ---. Maus: A Survivor’s Tale. New York: Pantheon Books, 1986. Thompson, Hunter S. Fear and Loathing in Las Vegas and Other American Stories. New York: Modern Library, 1998. Yates, Richard. Revolutionary Road. New York: Vintage Books, 2007. Wolk, Douglas. Reading Comics: How Graphic Novels Work and What they Mean. Cambridge, MA: Da Capo Press, 2007.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-07-2015