Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ / ENGLISH LANGUAGE IV |
Κωδικός | 4ΞΓ1 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Κινηματογράφου |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Κλεοπάτρα Κοντούλη |
Γνωστικό Αντικείμενο | ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280005942 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 82
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Υποχρεωτικό | 4 | 2 | 2 |
Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600154871
|
Τύπος Μαθήματος
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600154871
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το προαπαιτούμενο επίπεδο γλώσσας στα Αγγλικά είναι το Β2
.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να:
1. κατανοήσουν κινηματογραφικούς όρους και έννοιες που συνδέονται με τον κινηματογράφο και κινήματα τέχνης όπως ο ρομαντισμός, ρεαλισμός, εξπρεσσιονσιμός και η πρωτοπορία.
2. κατανοήσουν την έννοια του μοντάζ
3. καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη μέσα από την επαφή τους με κείμενα από τον χώρο του κινηματογράφου.
4. εξοικειωθούν με αυθεντικά κείμενα από το χώρο των σπουδών στον κινηματοργάφο
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αυθεντικά κείμενα στα Αγγλικά από τον χώρο των σπουδών στον κινηματογράφο και ειδικότερα το ρομαντισμό, ρεαλισμό και εξπρεσσιονισμό στον κινηματογράφο, που συνοδεύονται από ασκήσεις κατανόησης των κειμένων και της σχετικής ορολογίας καθώς και ασκήσεις ανάπτυξης δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου στα Αγγλικά αναφορικά με το μοντάζ στον κινηματογράφο, είδη του μοντάζ και τις σχολές του Griffith και του Bazin
Λέξεις Κλειδιά
Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς, Κινηματογράφος, μοντάζ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση powerpoint και βίντεο
Χρήση e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 28 | 0,9 | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | |||||
Καλλιτεχνική δημιουργία | 2 | 0,1 | |||
Εξετάσεις | 1 | 0,0 | |||
δουλειά στο σπίτι | 29 | 1,0 | |||
Σύνολο | 60 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Giannetti, Louis. 2002. Understanding Movies. Ninth Edition. New Jersey: Prentice Hall.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-06-2020