Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ V / FILM EDITING V
Κωδικός6ΜΟ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΙωάννης Κολαξίζης
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓΝΩΣΗ Η/Υ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280007587

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 76
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό635

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ V
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600154883
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 4ΜΟ2 ΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1) μπορούν να επεξεργαστούν και μοντάρουν μια κινηματογραφική με τη χρήση νέων τεχνολογιών 2) μπορούν να χρησιμοποιούν ειδικό λογισμικό μοντάζ με τη χρήση νέων τεχνολογιών 3) γνωρίζουν τις αρχές και τις νεοτεριτές τεχνικές του μοντάζ 4) γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά διαφόρων κινημάτων τέχνης 5) μπορούν να δημιουργήσουν πειραματικές ταινίες 6) μπορούν να ασκούν δομημένη καλλιτεχνική κριτική σε κινηματογραφικές ταινίες 6) μπορούν να αναπτύξουν την αισθητική για τη δημιουργία κινηματογραφικών συνθέσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΜΟΝΤΑΖ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ Μοντάζ και κινήματα τέχνης. Ο κινηματογράφος και το μοντάζ στα διάφορα κινήματα τέχνης (σουρεαλισμό, ντανταϊσμό, εξπρεσινισμό, fluxus κ.α). Έρευνα και εφαρμογή των αρχών της οπτικής σύνθεσης των κινηματογραφικών ταινιών. Ο κινηματογράφος ως εργαλείο πειραματισμού και έκφρασης στην τέχνη. Κριτική προσέγγιση. Δημιουργία πειραματικής ταινίας
Λέξεις Κλειδιά
μοντάζ, νεοτερικότητα, κινήματα τέχνης, οπτική συνθεση, κριτική προσέγγιση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
• Έκθεση συμμετοχής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική) 30% • ατομική εργασία 70%
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις521,7
Εργαστηριακή Άσκηση280,9
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301
Εκπόνηση μελέτης (project)200,7
Καλλιτεχνική δημιουργία200,7
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
• Έκθεση συμμετοχής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική) 30% • ατομική εργασία 70%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Αρνχάιμ, Ρούντολφ. Τέχνη και οπτική αντίληψη, Η ψυχολογία της δημιουργικής όρασης, Μεταφρ. Ποταμιάνος Ιάκωβος, 2008. 2. Αρνχάιμ, Ρούντολφ. Οπτική σκέψη. Μεταφρ. Ποταμιάνος Ιάκωβος-Βρυώνη Γιώτα, Univercity Studio Press, 2007.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-06-2020