Τίτλος | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII / FILM THEORY VII |
Κωδικός | 8ΘΚ3 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Κινηματογράφου |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Χριστίνα Αδάμου |
Γνωστικό Αντικείμενο | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280010702 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 47
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Επιλογής Υποχρεωτικό | 8 | 4 | 5 |
Τίτλος | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Class ID | 600154902
|
Τύπος Μαθήματος
- Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600154902
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα:
1. μπορούν να κάνουν ανάλυση και κριτική των θεωριών διασκευής.
2. μπορούν να θέτουν θεωρητικά ερωτήματα και θα τα απαντούν στην καλλιτεχνική πράξη.
3. μπορούν να συμμετάσχουν σε ομαδική δημιουργία (κινηματογραφικό συνεργείο πολλών ατόμων)
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μελέτη των θεωριών διασκευής θεατρικών έργων για τον κινηματογράφο. Μεταφορά ενός θεατρικού έργου στον κινηματογράφο από τις/τους φοιτήτριες/-ητές. Η ύλη, το έργο και ο τρόπος διαχείρισης επιλέγονται από την ομάδα του μαθήματος (διδάσκουσες και φοιτητές/φοιτήτριες). Η παρουσίαση των άρθρων γίνεται από τους/τις φοιτητές/-ήτριες με την επίβλεψη και την υποστήριξη των διδασκουσών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 60 | 2 | |||
Σεμινάρια | 60 | 2 | |||
Εργαστηριακή Άσκηση | 30 | 1 | |||
Σύνολο | 150 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
50% καλλιτεχνική έρευνα με ταινία μικρού μήκους έως 5 λ. και 50 % διάλεξη σε θεωρητικά ερωτήματα που τους απασχόλησαν κατά το γύρισμα
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [21768]: Μεταποικιακή θεωρία, Young Robert J. C.
Βιβλίο [39507]: Η μεταμοντέρνα κατάσταση (δεμ.), Ζαν Φρανσουά Λυοτάρ
Βιβλίο [10377]: Το Μεταμοντέρνο, Φρέντρικ Τζαίημσον
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-06-2020