Τίτλος | ΣΕΝΑΡΙΟ VIII / SCREENWRITING IX |
Κωδικός | 8ΣΕ1 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Κινηματογράφου |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Παναγιώτης Ιωσηφέλης |
Γνωστικό Αντικείμενο | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006011 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 39
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Επιλογής Υποχρεωτικό | 8 | 4 | 5 |
Τίτλος | ΣΕΝΑΡΙΟ VIII |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600154909
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Κινηματογράφου |
Όροφος | Όροφος 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (304) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 15:45 έως 18:15 |
Τύπος Μαθήματος
- Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600154909
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Να μπορούν να συνθέσουν την πλοκή και τους χαρακτήρες μιας μεγάλου μήκους ταινίας.
2. Να μπορούν να ασκήσουν και να δεχθούν κριτική από τους συμφοιτητές τους.
3. Να μπορούν να ενσωματώσουν δημιουργικά καινούργιες ιδέες στο έργο τους και να μπορούν να εργαστούν πάνω σε 4. Να γνωρίζουν τους τρόπους με τους οποίους όλα αφηγηματικά στοιχεία αναπτύσσονται σε ένα σενάριο μεγάλου μήκους
2. Να γνωρίζουν και να μπορούν να ακολουθήσουν τα στάδια συγγραφής (σύνοψη, Outline, treatment) μιας ταινίας μεγάλου μήκους.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι διττός: (1) Η εύρεση θεμάτων για τις ερευνητικές εργασίες και (2) η εύρεση ιστοριών για όσους επιλέξουν τη συγγραφή σεναρίου ταινίας μεγάλου μήκους ως διπλωματική εργασία στο πέμπτο έτος σπουδών.Τα σενάρια των φοιτητών θα είναι δικής τους θεματικής επιλογής και είδους, μυθοπλασία (πρωτότυπο ή διασκευή) ή δημιουργικό ντοκιμαντέρ. Η επεξεργασία των σεναρίων γίνεται με μια σειρά ασκήσεων, συζήτησεων και πειραματισμών με νέα καλλιτεχνικά και ερευνητικά πεδία ενώ προωθείται η συνεργασία.
Λέξεις Κλειδιά
σενάριο μεγάλου μήκους, στάδια σύνθεσης σεναρίου μεγάλου μήκους, ανάλυση και ανάπτυξη χαρακτήρων
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 70 | 2,3 | ✓ | ||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 30 | 1 | ✓ | ||
Καλλιτεχνική δημιουργία | 50 | 1,7 | ✓ | ||
Σύνολο | 150 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται ανάλογα με την ενεργή συμμετοχή τους στο μάθημα 20% , την εκπόνηση των εργασιών συγγραφής κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 30% και την εργασία που παραδίδουν στο τέλος του εξαμήνου 50%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλιογραφία:
1. Αρκάν, Ντενίς. Η Επέλαση των βαρβάρων. Αθήνα, εκδόσεις Μελάνι
2.Kallas-Καλογεροπούλου, Χριστίνα. Σενάριο. Η Τέχνη της Επινόησης και της Αφήγησης στον Κινηματογράφο. Αθήνα: Νεφέλη, 2006.
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-05-2020