Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ / LANGUAGE COURSE DESIGN: MICRO-TEACHING
ΚωδικόςΓλ3-460
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 3
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600005479

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600161634

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοWednesday 18:30 to 21:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Θα πρέπει να έχουν περάσει επιτυχώς τα υποχρεωτικά μάθημα του Τομέα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Mε την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κάνουν: • προετοιμασία ενός αποτελεσματικού σχεδίου διδασκαλίας, • επιλογή των κατάλληλων κατά περίπτωση διδακτικών βοηθημάτων, • εφαρμογή των ενδεικνυόμενων καθηκόντων σε μια δεδομένη κατάσταση, • προσέγγιση με κριτική σκέψη στη διδακτική μέθοδο που επιλέγεται κατά περίπτωση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η μικροδιδασκαλία υποδηλώνει ένα πλαίσιο εντός του οποίου η διδακτική διαδικασία έχει περιορισθεί είτε σ’ ότι αφορά το σκοπό είτε με κάποιας μορφής συστηματική απλοποίηση. Το μάθημα αυτό εξοικειώνει τους φοιτητές με την τέχνη της διδασκαλίας ακολουθώντας μια διαδικασία με προετοιμασία μικρομαθημάτων, διδασκαλία σε μκρο-τάξη και μύηση στην ανακλαστική σκέψη μέσω ομαδικών συζητήσεων και κρατώντας ένα ημερολόγιο. Τα μικρο-μαθήματα καλύπτουν μεγάλο εύρος επιλεγμένων θεμάτων που ξεκινούν από τους αρχάριους και φθάνουν μέχρι τους προχωρημένους μαθητές. Η μορφή αυτή διδασκαλίας αναμένεται να δώσει εναύσματα για τα προβλήματα διδασκαλίας αναδεικνύοντας το ρόλο του δασκάλου. Στο πλαίσιο του μαθήματος αναδεικνύονται ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση της τάξης, διαχείριση του χρόνου στην τάξη, επιλογή δραστηριοτήτων, χρήση οπτικο-ακουστικών μέσων, ποιότητα πληροφοριών/αλληλεπίδρασης, τεχνικές υποβολής ερωτήσεων, διαχείριση ανατροφοδότησης και προώθηση μιας πιο ρεαλιστικής χρήσης της γλώσσας για επικοινωνία.
Λέξεις Κλειδιά
σχεδιασμός μαθήματος, ανακλαστική σκέψη, μικροδιδασκαλία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσιάσεις power point
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις803,2
Εργαστηριακή Άσκηση502
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κριτήρια Μικρομάθημα Σχέδιο μαθήματος και έκθεση Συμμετοχή στην τάξη (σχολιασμός)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, G. Micro-Teaching: A Programme of Teaching Skills. Methuen. Cohen, L. and Manion, L. 1989. A Guide to Teaching Practice. Routledge. Halliwell, S. and Jones, B. 1991. On Target: Teaching in the Target Language. CILT. Richards, J. and Lockhart, C. 1994. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. CUP. Prodromou, L. 1992. Mixed Ability Classes. Macmillan. Scrivener, J. 1994. Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Heinemann. Tierney, D. and Humphreys, F. 1992. Improve your Image: The Effective Use of the OHP. CILT. Ur, P. 2012. A Course in English Language Teaching. CUP. Wallace, M. 1991. Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach. CUP. Wright, A. and Haleem, S. 1991. Visuals for the Language Classroom. Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-03-2020