Τίτλος | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ / LANGUAGE COURSE DESIGN: MICRO-TEACHING |
Κωδικός | Γλ3-460 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Χαρακτηρισμός Μαθήματος | ΠΠΔΕ 3 |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600005479 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2019 – 2020 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600161634
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Philosophy (new) |
Όροφος | Floor 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Wednesday 18:30 to 21:00 |
Τύπος Μαθήματος
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600161634
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=212
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Θα πρέπει να έχουν περάσει επιτυχώς τα υποχρεωτικά μάθημα του Τομέα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Mε την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κάνουν:
• προετοιμασία ενός αποτελεσματικού σχεδίου διδασκαλίας,
• επιλογή των κατάλληλων κατά περίπτωση διδακτικών βοηθημάτων,
• εφαρμογή των ενδεικνυόμενων καθηκόντων σε μια δεδομένη κατάσταση,
• προσέγγιση με κριτική σκέψη στη διδακτική μέθοδο που επιλέγεται κατά περίπτωση.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η μικροδιδασκαλία υποδηλώνει ένα πλαίσιο εντός του οποίου η διδακτική διαδικασία έχει περιορισθεί είτε σ’ ότι αφορά το σκοπό είτε με κάποιας μορφής συστηματική απλοποίηση. Το μάθημα αυτό εξοικειώνει τους φοιτητές με την τέχνη της διδασκαλίας ακολουθώντας μια διαδικασία με προετοιμασία μικρομαθημάτων, διδασκαλία σε μκρο-τάξη και μύηση στην ανακλαστική σκέψη μέσω ομαδικών συζητήσεων και κρατώντας ένα ημερολόγιο. Τα μικρο-μαθήματα καλύπτουν μεγάλο εύρος επιλεγμένων θεμάτων που ξεκινούν από τους αρχάριους και φθάνουν μέχρι τους προχωρημένους μαθητές.
Η μορφή αυτή διδασκαλίας αναμένεται να δώσει εναύσματα για τα προβλήματα διδασκαλίας αναδεικνύοντας το ρόλο του δασκάλου. Στο πλαίσιο του μαθήματος αναδεικνύονται ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση της τάξης, διαχείριση του χρόνου στην τάξη, επιλογή δραστηριοτήτων, χρήση οπτικο-ακουστικών μέσων, ποιότητα πληροφοριών/αλληλεπίδρασης, τεχνικές υποβολής ερωτήσεων, διαχείριση ανατροφοδότησης και προώθηση μιας πιο ρεαλιστικής χρήσης της γλώσσας για επικοινωνία.
Λέξεις Κλειδιά
σχεδιασμός μαθήματος, ανακλαστική σκέψη, μικροδιδασκαλία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαφάνειες
- Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσιάσεις power point
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 80 | 3,2 | ✓ | ||
Εργαστηριακή Άσκηση | 50 | 2 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κριτήρια
Μικρομάθημα
Σχέδιο μαθήματος και έκθεση
Συμμετοχή στην τάξη (σχολιασμός)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, G. Micro-Teaching: A Programme of Teaching Skills. Methuen.
Cohen, L. and Manion, L. 1989. A Guide to Teaching Practice. Routledge.
Halliwell, S. and Jones, B. 1991. On Target: Teaching in the Target Language. CILT.
Richards, J. and Lockhart, C. 1994. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. CUP.
Prodromou, L. 1992. Mixed Ability Classes. Macmillan.
Scrivener, J. 1994. Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Heinemann.
Tierney, D. and Humphreys, F. 1992. Improve your Image: The Effective Use of the OHP. CILT.
Ur, P. 2012. A Course in English Language Teaching. CUP.
Wallace, M. 1991. Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach. CUP.
Wright, A. and Haleem, S. 1991. Visuals for the Language Classroom. Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-03-2020