Τίτλος | Αραβικά VΙΙ Β2 / Arabic VΙΙ Β2 |
Κωδικός | ΕΠ014 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Αγγελική Ζιάκα |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012778 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν | Χειμερινή | - | 4 |
Τίτλος | Αραβικά VΙΙ Β2 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600165644
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600165644
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- Υ105 Αραβικά I Α1
- Υ205 Αραβικά II Α1
- Υ405 Αραβικά IV Α2
- ΕΠ012 Αραβικά V Β1
- ΕΠ013 Αραβικά VΙ Β1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να:
- αναγνωρίζουν τις λειτουργίες της γλώσσας και το ρόλο της σε ένα διαπολιτισμικό και δια-θρησκειακό περιβάλλον.
- αναλύουν γλωσσικά και κατανοούν τη χρήση του λόγου ιδιαίτερα στα κείμενα θρησκευτικού περιεχομένου.
-χειρίζονται με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα το λόγο σε έναν δια-θρησκειακό ή διαπολιτισμικό διάλογο
- εκφράζονται προφορικά δια μέσου της τεχνικής του καταιγισμού ιδεών
-προσδιορίσουν το νόημα θεολογικών όρων από τα συμφραζόμενα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση γνώσης της Κλασικής Αραβικής Γλώσσας (αλ-φούσχα)από τους φοιτητές. Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια του μαθήματος θα ολοκληρωθεί η μελέτη του αραβικού ρήματος, του ομαλού και των παράγωγων μορφών αυτού, της παθητικής φωνής, του υποθετικού λόγου, για να εισέλθουμε στο τέλος στη μελέτη των ανώμαλων ρημάτων.
Λέξεις Κλειδιά
αραβική γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση E-Mails κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 60 | 2,4 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 38 | 1,5 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 100 | 4 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξετάσεις (γραπτές-προφορικές)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020