Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά ΙΙΙ A2 / Arabic III A2
ΚωδικόςΥ305
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΡιμα Γαζαλε
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012640

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 72
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό324

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά ΙΙΙ A2
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600165647
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά Ι Α1
  • Υ205 Αραβικά ΙΙ Α1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να: -διαβάζουν με κάποια ευχέρεια -προετοιμάζουν ανεξάρτητα την ανάγνωση σύντομων παραγράφων αραβικού κειμένου χρησιμοποιώντας λίστες με λεξιλόγιο -γράφουν σύντομες απλές εργασίες για θέματα της καθημερινότητας -αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά πιο σύνθετες γραμματικές δομές -επιχειρούν την σύνταξη προτάσεων με πιο σύνθετη σύνθεση -κάνουν μικρούς προφορικούς διαλόγους (γνωριμία με άλλο ταξιδιώτη στο αεροπλάνο) και μικρές προφορικές παρουσιάσεις σε απλά θέματα -αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 800 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση γνώσης της Κλασικής Αραβικής Γλώσσας (αλ-φούσχα) από τους φοιτητές που έχουν ήδη ολοκληρώσει δύο εξάμηνα εκμάθησης της γλώσσας και βρίσκονται πια στο τρίτο. Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια του μαθήματος θα ολοκληρωθεί η μελέτη του αραβικού ρήματος, του ομαλού και των παράγωγων μορφών αυτού, της παθητικής φωνής, του υποθετικού λόγου, για να εισέλθουμε στο τέλος στη μελέτη των ανώμαλων ρημάτων. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν και να αποδίδουν σωστά στα Ελληνικά μικρά κείμενα από την κλασσική αραβοϊσλαμική γραμματεία, καθώς και σύντομες σούρες (κεφάλαια) του Κορανίου ή αποσπάσματα μεγαλύτερων σουρών.
Λέξεις Κλειδιά
αραβική γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. συνεργασία με τους φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων331,3
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές, προφορικές ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών στην τάξη συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Νταούντ Αλσουέις, (2016), Η όμορφη γλώσσα μας-Μαθήματα διδασκαλίας της Αραβικής γλώσσας, Μάρκου Ι. Γεώργιος & ΣΙΑ ΕΕ, Θεσσαλονίκη 2. Ellethy Yaser, (2008), H Αραβική γλώσσα για τους Έλληνες, Ζήτρος, Θεσσαλονίκη
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020