Τίτλος | Κοράνιο και Ερμηνείες IIΙ (Σύγχρονα Tafsir) / Qur’an and Commentaries III (Contemporary Tafsir) |
Κωδικός | Υ302 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Μαρίνα άννα Πυροβολάκη |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012637 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 79
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 5 |
Τίτλος | Κοράνιο και Ερμηνείες IIΙ (Σύγχρονα Tafsir) |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600165649
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
- Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600165649
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: https://qa.auth.gr/el/class/1/600165649
- eLearning:
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία)
- Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- Υ102 Κοράνιο και Ερμηνείες I (Κλασσικά Tafsir)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
-αναγνωρίζουν και αναπαράγουν τα γράμματα και τα διακριτικά σημάδια του αραβικού αλφαβήτου σε όλες τους τις μορφές μεευκολία
-διαβάζουν έναν αριθμό από τα σύντομα κεφάλαια του Κορανίου που διδάχτηκαν στην τάξη
-διαβάζουν μια επιλογή από άλλα χαρακτηριστικά αποσπάσματα που έχουν διδαχθεί
-μεταφράσουν τα εδάφια καταλαβαίνοντας αρκετές από τις γραμματικές και συντακτικές δομές παράλληλα με την πρόοδο τους στο μάθημα αραβική γλώσσα ΙΙΙ
-συνδέουν συγκεκριμένες λέξεις και εδάφια με τις ερμηνείες σε συγκεκριμένα εξηγητικά σουννιτικά έργα της κλασσικής και μετακλασικής περιόδου
-σκιαγραφούν την ιστορία της εξέλιξης της ερμηνευτικής παράδοσης του Κορανίου
-παρέχουν παραδείγματα από διαφορετικά γένη ταφσίρ (λεξικογραφικά, αλληγορικά)
-συγκρίνουν την ακαδημαϊκή προσέγγιση της μελέτης εξηγητικών κειμένων με την δραστηριότητα του «ταφσίρ» ως ομολογιακή πράξη στην σύγχρονη καθημερινότητα
-παίρνουν θέση ως προς τις προκλήσεις της μελέτης ενός ιερού κειμένου με συμβολικό και λατρευτικό ρόλο
-διαβάζουν εισαγωγικά άρθρα για την ιστορία του ταφσίρ από την αρχή του Ισλάμ ως τις μέρες μας
-εξασκούν την δημόσια ομιλία (σε παρουσιάσεις)
-χρησιμοποιούν την ακαδημαϊκή γραφή και ανεξάρτητη έρευνα (σε γραπτές εργασίες)
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές φτάνουν σε ένα πιο προχωρημένο στάδιο στην γνώση του κορανικού κειμένου και των ερμηνειών του, χτίζοντας, παράλληλα, περαιτέρω στα τεχνικά και θεωρητικά ερωτήματα των πρώτων δυο εξαμήνων. Στο τέλος του τρίτου εξαμήνου οι φοιτητές έχουν μια εκλεπτυσμένη και ακαδημαϊκή κατανόηση σημαντικών τμημάτων του Κορανικού κειμένου, των κλασσικών ερμηνειών του και της θεολογικής σημασίας και των δυο.
Λέξεις Κλειδιά
Κοράνιο, Ερμηνείες.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
- Podcast
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 18 | 0,7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 125 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Caren Armstrong, Ισλάμ, μια σύντομη ιστορία
Σημειώσεις Μαθήματος
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σημειώσεις Μαθήματος
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020