Τίτλος | Το πρόσωπο του Ιησού και της Παρθένου Μαρίας στο Ισλάμ και τον Χριστιανισμό / Jesus and Virgin Mary in Islam and Christianity |
Κωδικός | ΕΠ002 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012766 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | 1 | 1 | 4 |
Τίτλος | |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Class ID | 600165663
|
Διαγραμμένη | Ναι |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600165663
- Άλλη: https://charatmatzidis.weebly.com/
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
- Γερμανικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- Υ701 Κορανική και βιβλική προφητική παράδοση
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να γνωρίσουν τον Ιησού Και την Παρθένο Μαρία στην παράδοση της Καινής Διαθήκης και στην παράδοση του Κορανίου
Να συγκρίνουν τις δυο παραδόσεις
Να εξατάσουν πώς οι δυο παραδόσεις συμβάλλουν στην αλληλοκατανόηση χριστιανών και μουσουλμάνων
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα εξετάζονται χωρία από την Καινή Διαθήκης και από το Κοράνιο που αναφέρονται στον Ιησού και στην Παρθένο Μαρία
Επίσης συγκρίνονται οι πληροφορίες για τον Ιησού και την Παρθένο Μαρία και εξάγονται συμπεράσματα για την μετενεοτερικότητα και για την ειρηνική συνύπαρξη και αλλλοκατανόηση χριστιανών και μουσουλμάνων.
Λέξεις Κλειδιά
Καινή Διαθήκη, Κοράνιο, Ιησούς, Παρθένος Μαρία, μετανεοτερικότητα, ειρηνική συνύπαρξη
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 18 | 0,7 | |||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 15 | 0,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 100 | 4 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο φοιτητής παρακολουθεί υποχρεωτικά τα μαθήματα
Συντάσσει και παρουσιάζει εργασία
Συντάσσει, παραδίδει εργασία σε pdf και εξετάζεται σε αυτή.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Χαράλαμπος Ατματζίδης, Θεολογία της Καινής Διαθήκης, Εκδόσεις Ostrqcon, Θεσσαλονικη 2019
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Martin Bauschke Der Sohn Marias Jesus im Koran , WBG , Darmstqdt’ 2013
Το Κορανίου, εκδόσεις Δαρεμάς
Der Koran: Kommentar und Konkordanz von Rudi Paret . Taschenbuchausgabe , 2012
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020