Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσουλμανική Παράδοση Ι (Sunna) / Muslim Tradition I (Sunna)
ΚωδικόςΥ203
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα άννα Πυροβολάκη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012629

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσουλμανική Παράδοση Ι (Sunna)
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600165668
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: -Κατονομάζουν τις κανονικές συλλογές των λόγιων του Προφήτη Μωάμεθ (χαντίθ) -Αναπαράγουν και επεξηγουν με παραδείγματα την ορολογία στα αραβικά των διαφόρων επιπέδων αξιοπιστίας των χαντιθ -Διαβάζουν στα αραβικά σύντομα χαντιθ που διδάχτηκαν στην τάξη -Περιγράφουν την βασικη δομή των συλλογών -Διαβάζουν εισαγωγική ξενόγλωσση έρευνα στο θέμα -Αναπτύσουν συλλογισμούς για την ακαδημαϊκή και ομολογιακή προσέγγιση του θέματος
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι μια πρώτη εισαγωγή στα κύρια κείμενα της Ισλαμικής Παράδοσης, που πέρα από το Κοράνιο και τις ερμηνείες του, είναι κυρίως οι συλλογές με τα λόγια του Προφήτη Μωάμεθ (ḥadīth). Παρουσιάζει τον ρόλοτων παραπάνω κειμένων στην διαμόρφωση του Ισλαμικής Νομολογίας (fiqh) και της Ισλαμικής Θεολογίας ('ilm al-Kalām) κατά την πρώιμη και την αρχή της κλασσικής περιόδου. Οι φοιτητές γνωρίζουν τις πρώτες κανονικές συλλογές ḥadīth και τον ρόλο αυτών των συλλογών στις διαμόρφωση των διαφόρων μορφών "ορθοδοξίας" και μη στο Ισλαμ
Λέξεις Κλειδιά
ισλαμ, Σουννα, Χαντίθ, Ισλαμική Παράδοση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με τους φοιτητές μέσω E-Mails. Elerning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών180,7
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις έχουν πάντα ένα προφορικό στοιχείο και μπορεί αν είναι είναι και γραπτές. Η συμμετοχή στην τάξη συνηπολογίζεται στον τελικό βαθμό.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Maxime Rodinson, Μωάμεθ, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2006
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές Σημειώσεις • Jonathan Brown's Hadith: Muhammad’s Legacy in the Medieval and Modern World, Oxford 2009 • Burton, J., An Introduction to the Hadith, Edinburgh 1994. • Burton, John. Introduction to the Tradition (Edinburgh: Edinburgh University Press, 2000) • Brown, J., The Canonization of Bukhārī and Muslim: The Formation and Function of the Sunnī .adīth Canon, Leiden 2007.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020