Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά IV Α2 / Arabic IV A2
ΚωδικόςΥ405
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΡιμα Γαζαλε
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012647

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό424

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά IV Α2
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600165672
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά Ι Α1
  • Υ205 Αραβικά ΙΙ Α1
  • Υ305 Αραβικά ΙΙΙ A2
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να: -χρησιμοποιούν πλέον την αρχή των τριγράμματων ριζών για να μαντέψουν το νόημα λέξεων σε συνδυασμό και με τα συμφραζόμενα -αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν ορθά τα περισσότερα βασικά γραμματικά φαινόμενα της Αραβικής Γλώσσας -διαβάζουν και συντάσσουν σύνθετες συντακτικές δομές -διαβάζουν μέτριου μήκους κείμενα για απλά θέματα από εφημερίδες και περιοδικά -κάνουν προφορικούς διαλόγους και παρουσιάσεις για θέματα που έχουν εξασκήσει στην τάξη -αναγνωρίζουν και ένα λεξιλόγιο περίπου 1,200 λέξεων συνολικά και χρησιμοποιούν γραπτά ή προφορικά ένα σημαντικό ποσοστό από αυτό
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εντατική Εκμάθηση της αραβικής Γλώσσας, αρχή 2ου επιπέδου. Γραφή, ανάγνωση, γραμματική, δημιουργία σύνθετων προτάσεων, κατανόηση και χρήση θεολογικών όρων σε αραβική γλώσσα.
Λέξεις Κλειδιά
αραβικά, λεξιλόγιο, γραμματική, σύνταξη, θεολογικοί όροι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων331,3
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Schulz Eckehard, Krahl Gunther, Reuschel Wolfgang, Standard Arabic. An Elementary-Intermediate Course, Cambridge University Press, 2000 (ISBN 9780521774659)
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020