Τίτλος | Μουσουλμανική Παράδοση ΙΙΙ (Sunna) / Muslim Tradition III (Sunna) |
Κωδικός | Υ402 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Αγγελική Ζιάκα |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012644 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 77
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 4 | 2 | 5 |
Τίτλος | Μουσουλμανική Παράδοση ΙΙΙ (Sunna) |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600165674
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | |
Όροφος | - |
Αίθουσα | Εξ αποστάσεως (900) |
Ημερολόγιο | Mercredi 11:00 to 14:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600165674
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να:
-διαχειριστούν με σχετική ευκολία ερευνώντας διαφορετικά θέματα τις κανονικές συλλογές των ḥadīth
-απαριθμήσουν συλλογές ḥadīth και να δώσουν παραδείγματα από την διαφορετικότητα και την ομοιότητα τους
-χρησιμοποιούν τεχνολογία για τις ανάγκες της έρευνας τους όπως διδάχθηκαν μέσα στην τάξη
-μελετούν την χρήση της Ισλαμικής Παράδοσης στον σύγχρονο κόσμο και την καθημερινή ζωή
-ξεχωρίζουν την χρήση της Ισλαμικής Παράδοσης σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα
-συνδέουν την Ισλαμική παράδοση με μοντέρνα μεταρρυθμιστικά κινήματα σκέψης και τάσεις στο Ισλάμ
-αναπτύσσουν εμπεριστατωμένο και ώριμο λόγο για τις προκλήσεις της χρήσης της παράδοσης στον μοντέρνο κόσμο
-έχουν ικανότητες διαλόγου σε πανεπιστημιακό και διαθρησκειακό περιβάλλον
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το επίπεδο οι φοιτητές εισάγονται στην χρήση της παράδοσης στον μοντέρνο κόσμο, κάποιες από τις τενχολογίες που κάνουν την μελέτη της Σούννας ευκολότερη στην εποχή μας, και στο πόσο αυτή η παράδοση είναι ζωντανή και συνεχίζει να αναπτύσσεται σε διαφορετικά Ισλαμικά περιβάλλοντα και τάσεις, καθορίζοντας ρευστές ιδέες ορθοδοξίας και ορθοπραξίας και μη
Λέξεις Κλειδιά
ισλαμ, Κοράνιο, Σουννα, Παράδοση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 18 | 0,7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 125 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξετάσεις (γραπτές-προφορικές), ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου συνυπολογίζεται στην τελική τους βαθμολογία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΧΑΛΙΦΗΔΩΝ, Η ΑΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ, KENNEDY HUGH
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
• Motzki, Harald (ed.), Ḥadīth: Origins and Development (Aldershot : Variorum, 2004)
• Motzki, Harald, with Nicolet Boekhoff-van der Voort and Sean Anthony. Analysing Muslim Traditions Studies in Legal, Exegetical and Maghāzī Ḥadīth (Leiden: E.J. Brill, 2010)
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-02-2021