Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ / Historiography-Rhetoric
ΚωδικόςΑΕΦ103
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ - ΑΕΦ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280008315

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (2011-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600166005
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
(α) να γνωρίσουν οι φοιτητές την αρχαία ελληνική πεζογραφία με έμφαση στην ιστοριογραφία και ρητορεία. (β) να εξοικειωθούν με τους διάφορους εκπροσώπους της αρχαίας ελληνικής ιστοριογραφίας και ρητορείας, τα έργα τους, τη μεθοδολογία τους, τη σχέση τους με την εποχή τους και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των έργων τους. (γ) να μελετήσουν σε βάθος τον αττικό πεζό λόγο, εμβαθύνοντας σε ζητήματα ύφους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εστιάζει στην αρχαία ελληνική πεζογραφία, με έμφαση είτε στην ιστοριογραφία είτε στην ρητορική, και περιλαμβάνει διεξοδική μελέτη αντιπροσωπευτικών συγγραφέων και έργων. Η εισαγωγή αποτελεί μια γραμματολογική επισκόπηση της εξέλιξης της ιστοριογραφίας ή της ρητορείας και ρητορικής αντίστοιχα, με έμφαση στους κύριους συγγραφείς και τα έργα τους. Τα έργα μελετώνται από το πρωτότυπο, ενώ έμφαση δίνεται σε ζητήματα γλώσσας, ύφους, αλλά και στη διεξοδική πραγματολογική και ερμηνευτική ανάλυση όλων των ζητημάτων που προκύπτουν κατά τη μελέτη των κειμένων αυτών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
1. Χρήση power-point από τον διδάσκοντα και τους φοιτητές 2. E-learning. Μικορεργασίες και συνθετικές εργασίες 3. E-mail
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-11-2015