Τίτλος | ΘΕΩΡΙΑ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ / Fuzzy Sets |
Κωδικός | 0161 |
Σχολή | Θετικών Επιστημών |
Τμήμα | Μαθηματικών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 40000305 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Μαθηματικών (2014-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 86
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Επιλογής | Εαρινό | - | 5 |
Τίτλος | ΘΕΩΡΙΑ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600166753
|
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600166753
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
1. θα έχουν κατανοήσει και θα μπορούν να εξηγούν τη διαφορά ανάμεσα στην έννοια του ασαφούς συνόλου και του κλασσικού συνόλου,
2. θα έχουν αποκτήσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης για τις θεμελιώδεις αρχές και τα μοντέλα
της ασαφούς λογικής.
3. θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ασαφούς σχέσης,
4. θα μπορούν να διακρίνουν πότε και γιατί εφαρμόζουμε ευφυείς τεχνικές σε ένα
πραγματικό σύστημα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η έννοια της στάθμης και αντιστάθμης. Ημιδακτύλιοι. Συστήματα De Morgan. Γεννήτριες Συναρτήσεις. Η έννοια του ασαφούς υποσυνόλου. Βασικές πράξεις στα ασαφή σύνολα. Διαμελισμός ασαφών συνόλων. Ευθεία και αντίστροφη εικόνα ασαφών υποσυνόλων μέσω απεικόνισης. Ενώσεις και τομές ασαφών συνόλων. Μ-ασαφή σύνολα. Η αρχή της επέκτασης. Η έννοια της ασαφούς σχέσης. Σύνθεση ασαφών σχέσεων. Είδη ασαφών σχέσεων. Ασαφείς σχέσεις ισοδυναμίας. Η έννοια του [0,1]-μόδουλου. Παραγωγή [0,1]-μοδούλων. Κορυφές. [0,1]-πεδία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | 1,3 | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 108 | 3,6 | |||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | |||
Σύνολο | 150 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή Τελική Εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Ασαφή Σύνολα,Γ. Μποτζώρης-Β. Παπαδόπουλος, Εκδόσεις Σοφία , 2015
- Ασαφή Λογική, Χρήστος Τζιμόπουλος, Βασίλης Παπαδόπουλος, Εκδόσεις Ζήτη, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-03-2020