Τίτλος | Μουσικά σύνολα: Μουσική δωματίου Ι / Music ensembles: Champer music I |
Κωδικός | ΜΠ3009 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Μουσικών Σπουδών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013982 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 10
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Μουσικολογία/Μουσικοπαιδαγωγική | Επιλογής | Χειμερινή | - | 2 |
Σύνθεση | Επιλογής | Χειμερινή | - | 2 |
Τίτλος | Μουσικά σύνολα: Μουσική δωματίου Ι |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600167702
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | - |
Αίθουσα | Φουαγιέ (575) |
Ημερολόγιο | Thursdsay 12:00 to 14:00 |
Τύπος Μαθήματος
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600167702
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται:
- Να έχουν αναπτύξει τις εκτελεστικές τους δεξιότητες ειδικά στην αντιμετώπιση έργων μουσικής δωματίου από τον 18ο έως τον 21ο αιώνα.
- Να έχουν εξελίξει και πειραματιστεί με διαφορετικούς τρόπους οργάνωσης και διαχείρισης της ομαδικής μουσικής εκτέλεσης.
- Να έχουν κατανοήσει τη συνολική αντιμετώπιση της παρτιτούρας (πρακτικά, αισθητικά, αναλυτικά) που ενέχει η προετοιμασία της μουσικής εκτέλεσης.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα προσβλέπει στη δημιουργία ομάδων μουσικής δωματίου, με ρεπερτόριο που θα εκτείνεται από τον 19ο έως τον 21ο αιώνα. Στόχος είναι η μελέτη ενός μεγάλου εύρους ρεπερτορίου και η πολυποίκιλη αντιμετώπιση της διαδικασίας προετοιμασίας δημόσιας ερμηνείας του.
Λέξεις Κλειδιά
εκτέλεση, ερμηνεία, μουσική δωματίου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 26 | 0,9 | ✓ | ✓ | |
Καλλιτεχνική μελέτη/πρακτική | 34 | 1,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 60 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται από τη δημόσια παρουσίαση του/των έργου/έργων που έχει/έχουν επιλεχθεί μία φορά στη μέση του εξαμήνου και μία φορά στο τέλος του (στο πλαίσιο δημόσιας συναυλίας). Η παρουσίαση στη μέση του εξαμήνου μετράει ως 30% του τελικού βαθμού, ενώ η παρουσίαση σε δημόσια συναυλία στο τέλος του εξαμήνου ως 70% του τελικού βαθμού.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-04-2022