Τίτλος | Μουσικά σύνολα: Παλαιά μουσική Ι / Music ensembles: Early music I |
Κωδικός | ΜΠ3001 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Μουσικών Σπουδών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013974 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Μουσικολογία/Μουσικοπαιδαγωγική | Επιλογής | Χειμερινή | - | 2 |
Σύνθεση | Επιλογής | Χειμερινή | - | 2 |
Τίτλος | Μουσικά σύνολα: Παλαιά μουσική Ι |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600167706
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | Γραφείο καθηγητή (425) |
Ημερολόγιο | Παρασκευή 17:00 έως 20:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600167706
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων (σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο)
• κατανόηση της θεωρίας μέσα από την πράξη
• εξοικείωση με μουσικά όργανα της παλαιάς μουσικής
• δυνατότητα παρουσίασης καλλιτεχνικής πρότασης βασισμένης σε θεωρητικό υπόβαθρο
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Βασικό ρεπερτόριο αναγεννησιακής και μπαρόκ μουσικής.
• Αναγέννηση: έργα για σόλο φωνή ή φωνητικό σύνολο με ή χωρίς την συνοδεία οργάνου/οργάνων (φρόττολες, μαδριγάλια, chanson, ayres κ.ά) και έργα για ενόργανα σύνολα.
• Μπαρόκ: έργα για σόλο φωνή ή φωνητικό σύνολο με συνοδεία basso continuo (μαδριγάλια, άριες, καντάτες κ.ά) και έργα για σόλο όργανο ή ενόργανα σύνολα με συνοδεία basso continuo (σονάτες, παρτίτες κ.ά.).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 26 | 0,9 | ✓ | ✓ | |
Καλλιτεχνική μελέτη/πράξη | 34 | 1,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 60 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα δεν βαθμολογείται, αλλά ολοκληρώνεται επιτυχώς (pass) ή όχι (fail). Τα κριτήρια για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος είναι: α) ενεργή συμμετοχή στις ομαδικές εβδομαδιαίες δραστηριότητες β) συμμετοχή στις παρουσιάσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Διανέμονται παρτιτούρες & συμπληρωματικό υλικό σε κάθε συνάντηση.
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-12-2018