Τίτλος | Η εικόνα ως συναξάρι. Ο διάλογος αγιολογίας και τέχνης / The Icon as a Legend. The Dialogue between Hagiography and Art (II) |
Κωδικός | 2207 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Παναγιώτης Υφαντής |
Γνωστικό Αντικείμενο | Χριστιανική Γραμματεία και Ιστορία |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600015610 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 2018
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 5
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 2 | 1 | 10 |
Χριστιανική Γραμματεία και Ιστορία | ΥΕ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ | 2 | 1 | 10 |
Συστηματική Θεολογία, Κοινωνιολογία και Σπουδή της Θρησκείας | ΕΕ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ | 2 | 1 | 10 |
Πρακτική Θεολογία και Παιδαγωγική | ΕΕ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ | 2 | 1 | 10 |
Τίτλος | Η εικόνα ως συναξάρι. Ο διάλογος αγιολογίας και τέχνης |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600168159
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600168159
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
- Ιταλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να
προσεγγίζουν τις εικόνες ως ζωγραφικές μεταφράσεις των αγιολογικών κειμένων
εντοπίζουν στις εικόνες ιστορικά στοιχεία, πνευματικές αξίες και θρησκευτικά σύμβολα
αποτιμούν όχι μόνο τον διάλογο ανάμεσα στα κείμενα και στις εικόνες που υπηρετούν την αγιότητα αλλά και τον διάλογο ανάμεσα στην πίστη και την τέχνη
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στηρίζεται στη συγκριτική και κριτική ανάλυση και ανάγνωση κειμένων και εικόνων με σκοπό την ανάδειξη του κοινού πνευματικού και ποιμαντικού τους περιεχομένου και στόχου.
Λέξεις Κλειδιά
Αγιότητα, Αγιολογία, Συναξάρια, Εικόνες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | ✓ | ✓ | ||
Σεμινάρια | 70 | ✓ | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 50 | ✓ | ✓ | ||
Εκπόνηση μελέτης (project) | 31 | ✓ | ✓ | ||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 60 | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο | 250 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συγγραφή γραπτής εργασίας
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-11-2020