Τίτλος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΖΩΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ / ANIMAL GROWTH |
Κωδικός | Ν419Ε |
Σχολή | Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος |
Τμήμα | Γεωπονίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 420001940 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Γεωπονίας (2019-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογή της Άλλης Κατεύθυνσης | Χειμερινή | - | 5 |
ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | Επιλογής Κατεύθυνσης | Χειμερινή | - | 5 |
Τίτλος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΖΩΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Class ID | 600173197
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600173197
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. κατανοούν έννοιες του φαινομένου της αναπτύξεως (διαφορική ανάπτυξη, συντελεστής αλλομετρίας).3.γνωρίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν το ρυθμό ανάπτυξης των ζώων. 3. Μπορούν να εκτιμήσουν την σύσταση του σώματος ενός ζώου.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
•Έννοια της Ανάπτυξης, καμπύλες Ανάπτυξης •Εμβρυική ανάπτυξη •Μεταεμβρυική ανάπτυξη •Εγκαθίδρυση νέων λειτουργιών
•Αύξηση - ανάπτυξη ιστών •Διαφορική ανάπτυξη, συντελεστής αλλομετρίας, ρυθμός ανάπτυξης •Παράγοντες που επηρεάζουν την αύξηση-ανάπτυξη •Μέθοδοι εκτίμησης σύστασης σώματος • Προσδιορισμός του βάρους ενός ζώου •Λαβές – ψηλαφίσεις • Σωματομετρήσεις •Εκτίμηση της σωματικής κατάστασης των ζώων •Αντισταθμιστική αύξηση – ανάπτυξη.
Λέξεις Κλειδιά
Αύξηση - Ανάπτυξη, Θρεπτική κατάσταση Αντισταθμιστική αύξηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση του Power Point
Προβολή Video
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 90 | ✓ | |||
Εργαστηριακή Άσκηση | 37 | ✓ | ✓ | ||
Άσκηση Πεδίου | 5 | ✓ | ✓ | ||
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων | 5 | ✓ | |||
Εξετάσεις | 3 | ✓ | |||
Σύνολο | 140 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-01-2021