Τίτλος | ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ / PRODUCTIVITY AND PLANNING IN AGRICULTURE |
Κωδικός | Ν134Ε |
Σχολή | Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος |
Τμήμα | Γεωπονίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 3ος / Διδακτορικό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Γνωστικό Αντικείμενο | ΟΜΑΔΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
Χαρακτηρισμός Μαθήματος | Πληροφορικής ή Χειρισμού Η/Υ |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 420001851 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Γεωπονίας (2019-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογή της Άλλης Κατεύθυνσης | Εαρινό | - | 5 |
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | Επιλογής Κατεύθυνσης | Εαρινό | - | 5 |
Τίτλος | ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600173749
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Γεωπονίας & Δασολογίας |
Όροφος | Όροφος 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ "ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ" (279) |
Ημερολόγιο | Πέμπτη 15:00 έως 18:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600173749
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα:
1. υπολογίζουν ένα σχέδιο βελτίωσης
2. υπολογίζουν τεχνική αποτελεσματικότητα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Έννοια και σημασία της παραγωγικότητας. Συναρτήσεις παραγωγής. Ανάλυση οριακής παραγωγικότητας κλάδων παραγωγής και γεωργικών εκμεταλλεύσεων. Έννοια και σημασία του μαθηματικού προγραμματισμού. Αρχές και εφαρμογές των κυριότερων μορφών του μαθηματικού προγραμματισμού.
Λέξεις Κλειδιά
προγραμματισμός, παραγωγικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση powerpoint, DEAP, excel, FRONTIER και Blackboard. Εργαστηριακές ασκήσεις στη νησίδα των Η/Υ.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | ✓ | |||
Άσκηση Πεδίου | 13 | ✓ | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 72 | ✓ | |||
Φροντιστήριο | 13 | ✓ | |||
Εξετάσεις | 3 | ✓ | |||
Σύνολο | 140 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
75% γραπτές εξετάσεις
25% ατομικό θέμα εργαστηριακών ασκήσεων - εξέταση στον Η/Υ
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Μέργος, Γ. και Γ. Καραγιάννης. Θεωρητική Ανάλυση και Μέτρηση της Παραγωγικότητας, Παπαζήσης, Αθήνα, 2000.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-08-2021