Τίτλος | ΓΛΥΠΤΙΚΗ 6 / Sculpture VI |
Κωδικός | ΥΚΓΛ6 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Άρης Κατσιλάκης |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006900 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 14
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ | Καλλιτεχνικό | 6 | 3 | 22 |
Τίτλος | ΓΛΥΠΤΙΚΗ 6 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 5 |
Class ID | 600181442
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600181442
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- ΥΚΓΛ3 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 3
- ΥΚΓΛ4 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 4
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
- Να αναπτύσσουν μια πρόταση υλοποίησης τρισδιάστατου καλλιτεχνικού έργου.
- Να εντοπίσουν μέσω έρευνας κοινά σημεία της πρότασης τους με το έργο καλλιτεχνών και τάσεων της σύγχρονης γλυπτικής.
- Να διαθέτουν την δυνατότητα ανάπτυξης διάλογου σχετικό με την επιλογή των υλικών των προτεινόμενων γλυπτών με το εννοιολογικό τους πλαίσιο.
- Να διευρύνουν τον πειραματισμό τους με σύνθετα υλικά όπως, ακρυλικές ρητίνες, κεραμικές ύλες και υαλώματα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Συνέχεια της ανάπτυξης της καλλιτεχνικής έρευνας των φοιτητών/τριών πάνω σε προτάσεις τρισδιάστατων καλλιτεχνικών έργων. Ενίσχυση της αναζήτησης της προσωπικής εικαστικής πρότασης με διερεύνηση του έργου καλλιτεχνών και τάσεων της σύγχρονης γλυπτικής που διαθέτουν κοινά σημεία. Διάλογος πάνω στο συσχετισμό της επιλογής συγκεκριμένων υλικών της πρότασης με το εννοιολογικό της υπόβαθρο. Σεμινάρια χρήσης σύνθετων υλών όπως ακρυλικές ρητίνες, εκμάγευση με άλατα αλγηνικών οξέων για αποτυπώσεις, κεραμικές ύλες και υαλώματα με στόχο τη διεύρυνση του πειραματισμού με τα υλικά.
Οργάνωση καλλιτεχνικών δράσεων συνεργατικού χαρακτήρα με κοινωνικούς και εκπαιδευτικούς φορείς ενισχύοντας την εκπαιδευτική και καλλιτεχνική τους εμπειρία.
Λέξεις Κλειδιά
καλλιτεχνικό εργαστήριο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Πολυμεσικό υλικό
- Βιβλίο
- καλλιτεχνικά υλικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Πραγματοποιούνται προβολές για την διδασκαλία του μαθήματος. Χρήση λογισμικών επεξεργασίας εικόνας και πολυμέσων από τους φοιτητές/τριες. Προτείνονται διαδικτυακές επισκέψεις σε μουσεία, βιβλιοθήκες, ιστοσελίδες καλλιτεχνών και γκαλερί, με τη χρήση των υπολογιστών του εργαστηρίου και της βιβλιοθήκης. Πρόσβαση στις ανακοινώσεις του εργαστηρίου που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος και επικοινωνία μεταξύ διδασκόντων, φοιτητών/τριών διαμέσου του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | ✓ | ✓ | |||
Σεμινάρια | |||||
Εργαστηριακή Άσκηση | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Άσκηση Πεδίου | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | ✓ | ✓ | |||
Πρακτική (Τοποθέτηση) | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 575 | 19,2 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων | ✓ | ✓ | |||
Καλλιτεχνική δημιουργία | ✓ | ✓ | ✓ | ||
εικαστικό έργο φοιτητή | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο | 575 | 19,2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος εντός του εργαστηρίου (ενδιάμεση εξέταση, καθημερινή εξέταση).
Προσωπική εργασία εκτός εργαστηρίου.
Προφορική παρουσίαση εργασίας.
Εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις.
Τελική εξέταση και έκθεση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών στο εργαστήριο στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [16943]: Ιστορία της ασχήμιας, Ουμπέρτο Έκο
Βιβλίο [16774]: Εννοιολογική τέχνη, Tony Godfrey
Βιβλίο [26308]: Εικονογραφημένη Ανθολογία της φιλοσοφίας, Νικολά Ουμπάλντο
Βιβλίο [41274]: Εγκέφαλος και τέχνη, Θανάσης Ντινόπουλος
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-11-2020