Τίτλος | ΣΧΕΔΙΟ 1 / Drawing I |
Κωδικός | ΥΚΣΧ13 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Βασίλειος Βασιλακάκης |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280006684 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ | Καλλιτεχνικό | 1 | 1 | 5 |
Τίτλος | ΣΧΕΔΙΟ 1 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600181568
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600181568
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να:
.κατανοήσουν βασικά στοιχεία του σχεδίου, ως εργαλείου παρατήρησης σχέσεων, φόρμας, φωτός και σκιάς, κίνησης,
συνθέσεων και υφών
.εξοικειωθούν με τη μελέτη των εκφραστικών δυνατοτήτων διαφορετικών σχεδιαστικών μέσων
.εξασκηθούν στη σχεδιαστική απόδοση διαφορετικών μορφών, υλικών και υφών
.διακρίνουν και να συγκρίνουν διαφορετικές σχεδιαστικές προσεγγίσεις και αντιλήψεις
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ειδικές σχεδιαστικές ασκήσεις και σχέδιο από το φυσικό με συνθέσεις και γυμνό μοντέλο.
Σεμινάρια με θέμα την προσέγγιση τεχνικών θεμάτων και μεθόδων σχεδίασης.
Χρήση διαφορετικών υλικών σχεδίασης (μελάνι, κάρβουνο, μολύβι, γραφίτης, μαρκαδόρος).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Η διδασκαλία των συνδυαστικών μέσων γίνεται σε όλα τα έτη και αφορά τον κινηματογράφο,το θέατρο την κίνηση,τα ψηφιακά μέσα,τη φωτογραφία και της εγκαταστάσεις
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | ✓ | ✓ | |||
Σεμινάρια | |||||
Εργαστηριακή Άσκηση | ✓ | ✓ | |||
Πρακτική (Τοποθέτηση) | |||||
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 150 | 5 | |||
Σύνολο | 150 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• (1707) «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ» ΚΩΤΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
• (15037) «Η ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 1900)Foster Hal,Krauss Rosalind ,Bois Yve-Alain Buchloh Benjamin H.D.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-11-2020