Τίτλος | ΣΧΕΔΙΟ-TAGS ΚΑΙ FONTS / Drawing - Tags and Fonts |
Κωδικός | ΥΚΣΧΤ |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Αθανάσιος Πάλλας |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600018188 |
Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ | Καλλιτεχνικό | 2 | 1 | 5 |
Τίτλος | ΣΧΕΔΙΟ-TAGS ΚΑΙ FONTS |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2020 – 2021 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600181581
|
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600181581
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- ΥΚΒΣΧ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ -ΒΑΣΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/φοιτήτριες, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν, να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να διαχειρίζονται όλους τους “τύπους” ΣΧΕΔΙΟΥ, μέσα στην Πολλαπλότητα της Σύνθετης ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ πραγματικότητας, χρησιμοποιώντας Αναλογική αλλά και Ψηφιακή Σχεδιαστική τυπολογία, με στόχο την εφαρμογή των Γνώσεων αυτών μέσα απο τον Προσωπικό Χαρακτήρα του κάθε ενός/κάθε μίας, έτσι ώστε να ανταποκριθούν στις όποιες Αισθητικές ανάγκες, στον Ιδιωτικό αλλά και στον Δημόσιο Χώρο.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Σχέδιο ως “Αποτύπωση της Πραγματικότητας”: ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ !!!
ΑΔΡΑΝΕΙΑ: “Τεμπελιά ως Προσωπική Στρατηγική με στόχο το ΑΔΙΕΞΟΔΟ”.
“Εσωτερικό Τοπίο”. Παραδείγματα.
“Αστικό Τοπίο”, Ταχύτητα, Πληροφορία, Λόγος, Γραφή.
Χρήση “κειμένου” στις Εικαστικές Τέχνες. Σεμινάριο/Παρουσίαση Ιστορικής Εικαστικής Παράδοσης χρήσης “Λόγου”.
Απο την ΙΔΕΑ, στόν ΛΟΓΟ, στην ΕΙΚΟΝΑ: Προσωπική «βινιέτα»/vector (ασπρόμαυρο + έγχρωμο).
Χρήση “κειμένου” στον Δημόσιο Χώρο: WEB / GRAFFITI.
Σύνθεση με Χρήση “Κειμένου”.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: Ψηφιακή Στοιχειοθέτηση "Προσωπικού Συνθήματος" / Εναλλακτικό ΓΚΡΑΦΙΤΙ.
Εισαγωγή στην Εικαστική Σχεδίαση με Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Vector vs Bitmap.
TAGS: Προσωπική “Γραμματοσειρά”.
Εισαγωγή στης Ψηφιακή Σχεδίαση Γραμματοσειρών.
Λέξεις Κλειδιά
ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ - “Εσωτερικό Τοπίο” - “Αστικό Τοπίο” - ΙΔΕΑ - ΛΟΓΟΣ + Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές + Vector vs Bitmap - Βινιέτα - Τέχνη στον `Δημόσιο Χώρο - Γκραφίτι - Σχεδίαση Γραμματοσειρών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
- Πολυμεσικό υλικό
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | ✓ | ||||
Σεμινάρια | |||||
Εργαστηριακή Άσκηση | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Άσκηση Πεδίου | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | ✓ | ✓ | |||
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Εκπόνηση μελέτης (project) | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Καλλιτεχνική δημιουργία | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Άλλο / Άλλα | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο Μάθημα, Εργασίες Εξαμήνου και Δημόσια Παρουσίασή τους.
Εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. “Τέχνη και Οπτική Αντίληψη”, Εκδόσεος ΘΕΜΕΛΙΟ,Συγγραφέας: Ρούντολφ Αρνχαιμ, ISBN: 960-310-260-1.
2. “Η Φυλλάδα του Μεγ΄Αλέξαντρου”, Εκδόσεις ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, Συγγραφέας: Α. Α. Πάλλης, ISBN: 960-303-088-0.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-11-2020