Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ IV / Orthodontics IV
Κωδικός101005C
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΌλγα-Ελπίς Κολοκυθά
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000703

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό1052

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ IV
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Κωνσταντίνος Λαζαρίδης
Class ID
600190463
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται:  να έχουν κατανοήσει τις δυνατότητες που παρέχει η ορθοδοντική θεραπεία στην αντιμετώπιση ενηλίκων και ορθογναθικών ασθενών  να γνωρίζουν τον συντονισμό και τα προβλήματα της αντιμετώπισης ασθενών με κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες και χειλεο-γναθο-υπερωιο-σχιστίες  να αντιλαμβάνονται τα πιθανά αίτια ανεπιθύμητων συμβαμάτων/ενεργειών κατά την διάρκεια της ορθοδοντικής θεραπείας  να αναπτύξουν κριτικό τρόπο σκέψης αξιολόγησης των διαγνωστικών στοιχείων που οδηγούν στην διάγνωση και θεραπεία των οδοντογναθοπροσωπικών προβλημάτων με σκοπό την σωστή καθοδήγηση των ασθενών τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό ο φοιτητής παρακολουθεί σεμινάρια κλινικού ενδιαφέροντος στα οποία διδάσκονται: 1) τις βασικές αρχές της κλινικής διάγνωσης των οδοντογναθικών ανωμαλιών, 2) τις βασικές αρχές της ακτινολογικής διάγνωσης των οδοντογναθικών ανωμαλιών ( με ακτινογραφίες ενδοστοματικές, πανοραμικές, άκρας χειρός, τομογραφικές, οπισθοπρόσθιες και πλάγιες κεφαλομετρικές), 3) τη θεραπεία των οδοντοφατνιακών συγκλεισιακών προβλημάτων, 4) τη θεραπεία των συγκλεισιακών προβλημάτων Τάξης ΙΙ κατά Angle και 5) την αντιμετώπιση των εγκλείστων κυνοδόντων. Ο φοιτητής παρακολουθεί κατά τη διάρκεια της κλινικής άσκησης διάφορα στάδια της θεραπείας συγκλεισιακών ανωμαλιών ασθενών της κλινικής.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων130,5
Φροντιστήριο261
Κλινική Άσκηση130,5
Σύνολο522
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Mitchell L. Εισαγωγή στην Ορθοδοντική. Οδοντιατρικές Εκδόσεις Μπονισέλ, 2013 Ιωαννίδου-Μαραθιώτου Ι, Παπαδόπουλος ΜΑ, Παπαδόπουλος ΝΑ. Χειλεο-γναθο-υπερωιοσχιστίες: Διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση. Αθήνα: Εκδόσεις Μπονισέλ, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-11-2020