Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ / English II |
Κωδικός | 100291S |
Σχολή | Επιστημών Υγείας |
Τμήμα | Οδοντιατρικής |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Απόστολος Τσιάλης |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 240000568 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 100
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Επιλογής | 2 | 1 | 2 |
Τίτλος | ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2022 – 2023 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600208028
|
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
- Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600208028
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=12825
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Επίπεδο Γλωσσομάθειας στην Αγγλική Γλώσσα: Β2 (Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: α) περιγράψουν την ανατομία, την φυσιολογία, τις λειτουργίες, καθώς και τις κοινές διαταραχές και διαγνωστικές μεθόδους των δοντιών β) επικοινωνούν με τον γραπτό και προφορικό λόγο σε κάθε είδους οδοντιατρικό περιβάλλον και γ) καταγράφουν με ακρίβεια τους οδοντιατρικούς όρους και τις σχετικές συντομογραφίες.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
θεματικές περιοχές: α) περιοδοντολογία β) ενδοδοντολογία γ) ορθοδοντική δ) έλεγχος μολύνσεων ε) και αισθητική οδοντιατρική.
Λέξεις Κλειδιά
οδοντιατρική, ορολογία, αγγλική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαφάνειες
- Podcast
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εκτεταμένη χρήση της πλατφόρμας elearning (moodle), καθώς και των Kahoot και Quizlet.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 26 | 1 | ✓ | ||
Εργαστηριακή Άσκηση | 25 | 1,0 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 1 | 0,0 | ✓ | ||
Σύνολο | 52 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής (100% του τελικού βαθμού), ενδιάμεσοι πρόοδοι (bonus), gamification (bonus).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Charline M. Dofka, Αγγλική Ορολογία στην Οδοντιατρική Επιστήμη, 1η έκδοση/2020, Broken Hill Publishers Ltd
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-10-2022