Τίτλος | ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ IV / Orthodontics IV |
Κωδικός | 101005C |
Σχολή | Επιστημών Υγείας |
Τμήμα | Οδοντιατρικής |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Όλγα-Ελπίς Κολοκυθά |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 240000703 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 96
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Κορμός | Υποχρεωτικό | 10 | 5 | 2 |
Τίτλος | ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ IV |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2022 – 2023 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Class ID | 600208239
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Dentistry |
Όροφος | Floor 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ Γ 2ΟΥ ΟΡΟΦΟΥ (65) |
Ημερολόγιο | Monday 12:00 to 14:00 |
Κτίριο | Dentistry |
Όροφος | Floor 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ Γ 2ΟΥ ΟΡΟΦΟΥ (65) |
Ημερολόγιο | Tuesday 12:00 to 14:00 |
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600208239
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται:
να έχουν κατανοήσει τις δυνατότητες που παρέχει η ορθοδοντική θεραπεία στην αντιμετώπιση ενηλίκων και ορθογναθικών ασθενών
να γνωρίζουν τον συντονισμό και τα προβλήματα της αντιμετώπισης ασθενών με κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες και χειλεο-γναθο-υπερωιο-σχιστίες
να αντιλαμβάνονται τα πιθανά αίτια ανεπιθύμητων συμβαμάτων/ενεργειών κατά την διάρκεια της ορθοδοντικής θεραπείας
να αναπτύξουν κριτικό τρόπο σκέψης αξιολόγησης των διαγνωστικών στοιχείων που οδηγούν στην διάγνωση και θεραπεία των οδοντογναθοπροσωπικών προβλημάτων με σκοπό την σωστή καθοδήγηση των ασθενών τους.
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό ο φοιτητής παρακολουθεί σεμινάρια κλινικού ενδιαφέροντος στα οποία διδάσκονται: 1) τις βασικές αρχές της κλινικής διάγνωσης των οδοντογναθικών ανωμαλιών, 2) τις βασικές αρχές της ακτινολογικής διάγνωσης των οδοντογναθικών ανωμαλιών ( με ακτινογραφίες ενδοστοματικές, πανοραμικές, άκρας χειρός, τομογραφικές, οπισθοπρόσθιες και πλάγιες κεφαλομετρικές), 3) τη θεραπεία των οδοντοφατνιακών συγκλεισιακών προβλημάτων, 4) τη θεραπεία των συγκλεισιακών προβλημάτων Τάξης ΙΙ κατά Angle και 5) την αντιμετώπιση των εγκλείστων κυνοδόντων. Ο φοιτητής παρακολουθεί κατά τη διάρκεια της κλινικής άσκησης διάφορα στάδια της θεραπείας συγκλεισιακών ανωμαλιών ασθενών της κλινικής.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 13 | 0,5 | |||
Φροντιστήριο | 26 | 1 | |||
Κλινική Άσκηση | 13 | 0,5 | |||
Σύνολο | 52 | 2 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Mitchell L. Εισαγωγή στην Ορθοδοντική. Οδοντιατρικές Εκδόσεις Μπονισέλ, 2013
Ιωαννίδου-Μαραθιώτου Ι, Παπαδόπουλος ΜΑ, Παπαδόπουλος ΝΑ. Χειλεο-γναθο-υπερωιοσχιστίες: Διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση. Αθήνα: Εκδόσεις Μπονισέλ, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-11-2020