ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Τίτλος ΣπουδώνΠτυχίο Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Πρόγραμμα ΣπουδώνΠΠΣ Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (2011-σήμερα)
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Ακαδημαϊκό Έτος2020 - 2021
ΚατάστασηΕνεργό
Ιστοσελίδαhttp://www.edlit.auth.gr
Διεύθυνση Επικοινωνίαςinfo@edlit.auth.gr
ΗμερολόγιοURL
ECTS / Φόρτο ΕργασίαςΜια μονάδα ECTS αντιστοιχεί σε 25 ώρες φόρτου εργασίας


Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου

Κορμός
Χειμερινό εξάμηνο
15 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
701ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
702ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
703ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
ΑΕΦ115Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Ασκήσεις5Υ
ΕΙΣΠ100ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ6Υ
ΕΨ900ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ5Υ
ΝΕΦ114Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ως φιλολογικό-διδακτικό υλικό5Ε
ΝΕΦ118Μεταφρασμένη ποίηση: θεωρία και κριτική προσέγγιση μεταφραστικών δοκιμών5ΥΕ
ΠΛ101ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ5Υ
ΣΧΠΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Ι5Υ
Φ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ103ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑ5Υ
Φ111ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
ΦΚ222ΠΛΑΤΩΝΟΣ, "ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ"6ΥΕ
ΦΚ285Αριστοτέλης, "Μετά τα φυσικά Γάμμα"6ΥΕ
Φιλοσοφία
Χειμερινό εξάμηνο
9 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Φ338ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ6ΥΕΚΑΤ
Φ382Η ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Φ409Ζητήματα σύγχρονης δημοκρατικής θεωρίας6ΥΕΚΑΤ
Φ440Φιλοσοφία της γλώσσας και λογική Ι6ΥΕΚΑΤ
Φ446Μορφές της θεσμοσύνης στην εγελιανή πολιτική φιλοσοφία6ΥΕΚ
Φ449Ο άνθρωπος και η εμπειρία του ιερού6ΥΕΚ
Φ455Μεταφυσική και επιστημολογία του νου6ΥΕΚ
Φ456Η κλασική παράδοση του κοινωνικού συμβολαίου: Hobbes, Locke, Rousseau,Kant6ΥΕΚ
Φ458Προσωκρατική φιλοσοφία6ΥΕΚ
Παιδαγωγική
Χειμερινό εξάμηνο
23 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΥΚ
Π1404ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ6ΥΕΚΑΤ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1446ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π1507ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚ6ΥΕΚΑΤ
Π1707ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΔ/ΛΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ6ΥΕΚΑΤ
Π1807ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΔΙΑΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ.ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1811Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1812ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2106ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π2201ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3002Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3013Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα6ΥΕΚ
Π3014Κοινωνιολογική ανάλυση της γνώσης και των εκπαιδευτικών πρακτικών6ΥΕΚ
Π3016Εκπαιδευτική πολιτική6ΥΕΚ
Π3017Μειονοτική Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαίδευση Ξενόφωνων στη σύγχρονη Ελλάδα6ΥΕΚ
Π3018Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές μεθόδευσης διδασκαλίας αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων6ΥΕΚ
Π3022Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Γ2)6ΥΕΚ
Π3024Εκπαίδευση, Επαγγελματισμός και Ταυτότητες Εκπαιδευτικών6ΥΕΚ
Π3028Η Παιδαγωγική της Ειρήνης της Νεωτερικότητας-Η μετανεωτεριστική Παιδαγωγική της Παγκοσμιότητας6ΥΕΚ
Π3031Προϋποθέσεις έρευνας στη συμμετοχή ενηλίκων στην εκπαίδευση6ΥΕΚ


Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου

Κορμός
Εαρινό εξάμηνο
121 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
2ΘΚ2ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΙΙ3ΕΕ
8ΕΦ1ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ5ΕΕ
12ΥΑ02ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ6ΕΕ
12ΥΔ03ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ5,5Ε
12ΥΗ04ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ6Υ
281ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ4ΕΕ
701ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
702ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
703ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
807Κοινωνική θεωρία του σύγχρονου πολιτισμού5ΕΕ
11357ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ6Υ
ER000Greece Today3Ε
IP0300Writing for the Broadcast Media6Ε
IP2000Travel Journalism and Communication6Ε
ΑΒΥ215ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ4Ε
ΑΒΥ220ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ4ΥΕ
ΑΒΥ304ΘΕΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΦΟΡΗΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ4Ε
ΑΔ0301ΕΙΔΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ: Εμβάθυνση στην τραγική δημιουργία4,5ΕΕ
ΑΕΦ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΑΡΧΑΪΚΗ, ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ5Ε
ΑΕΦ102ΟΜΗΡΙΚΟ ΕΠΟΣ5Ε
ΑΕΦ103ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ - ΡΗΤΟΡΙΚΗ5Ε
ΑΕΦ104ΤΡΑΓΩΔΙΑ5Ε
ΑΕΦ106ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Ε
ΑΕΦ115Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Ασκήσεις5Υ
ΑΕΦ116Σοφοκλέους, Οιδίπους Τύραννος5Υ
ΑΕΦ117Αρχαία Ελληνική Ιστοριογραφία5Υ
ΑΙΤ101ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ4Ε
ΑΙΤ602Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 1880 ΩΣ ΤΟΝ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ4Ε
ΑΙΤ603Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ4Ε
ΑΚΛ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ4Ε
ΑΚΛ102ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ4Ε
ΑΠΡ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ4Ε
ΓΛΩ303ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ:ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ4ΕΕ
ΔΙΔ207ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ- ΚΕΠΑΓ - ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ6Ε
ΕΙΣΠ100ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ6Υ
ΕΛ2Νέα Ελληνικά 2ου εξαμήνου3ΕΕ
ΕΜ28ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ4ΕΕ
ΕΜ75ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ4ΕΕ
ΕΠ_ΡΣ_004ΡΩΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α2-ΙΙ3Ε
ΕΨ900ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ5Υ
Θ330Η ανάπτυξη της θρησκευτικής και ηθικής σκέψης στην παιδική ηλικία4ΕΕ
ΙΑΕ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ4Ε
ΙΑΕ602ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΙ: ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ4Ε
ΙΒΥ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ4Ε
ΙΝΕ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ4Ε
ΙΝΕ203Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ4ΥΕ
ΙΝΕ302Ο ΑΛΥΤΡΩΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ0ΥΕ
ΙΝΕ601ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Ι (15ος-18ος αι.)4Ε
ΙΝΕ602ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΙ (19ος-20ός αι.)4Ε
ΙΝΧ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ4Ε
ΙΝΧ402ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ4Ε
ΙΝΧ601ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ι (15ος-18ος αι.)4Ε
ΙΝΧ602ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΙΙ (19ος αι.)4Ε
ΙΝΧ603ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΟΤΕΡΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΙΙΙ (20ός αι.)4Ε
ΙΠ700ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ5Υ
ΙΡΩ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ4ΕΕ
ΙΣΕ601Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ4Ε
ΚΕ0Ε25Εισαγωγή στην Πολιτική Επικοινωνία4Ε
ΚΕ0Ε37Ολοκαύτωμα και Ιστορική Μνήμη4ΕΕ
ΚΕ800ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (κοινωνικοποίηση-διαπολιτισμικότητα)5Υ
ΚΥ0106Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία5ΕΕ
ΚΥ0203Σύγχρονη Ελληνική Πολιτική Ιστορία (1910-1974)5ΕΕ
ΚΥ0802Ηθική και Πολιτική5ΕΕ
ΛΑΚ201ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ4Ε
ΛΦΙ125ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι5Ε
ΛΦΙ126ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ Ι5Ε
ΛΦΙ128ΛΥΡΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ-ΕΛΕΓΕΙΑ-ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ-ΣΑΤΙΡΑ5Ε
ΜΕΦ221ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ5Ε
ΜΕΦ222ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ5Ε
ΝΕΦ104ΝΕΟΕΛ/ΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ:ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΜ- ΜΑΡΤΥΡΙΑ5Ε
ΝΕΦ112ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ: Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ-Κ.Γ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ5Ε
ΝΕΦ114Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ως φιλολογικό-διδακτικό υλικό5Ε
ΝΕΦ115ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΛΗΨΗ5Υ
ΝΕΦ118Μεταφρασμένη ποίηση: θεωρία και κριτική προσέγγιση μεταφραστικών δοκιμών5ΥΕ
ΝΕΦ119Το λογοτεχνικό έργο του Νίκου Καζαντζάκη και η κριτική του πρόσληψη5ΥΕ
ΝΕΦ201ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ4Ε
ΝΕΦ202ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ (ΑΡΧΕΣ-1789)5Ε
ΝΕΦ203ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (1789-1914)5Ε
ΝΕΦ205ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ (1914-ΣΗΜΕΡΑ)5Ε
ΝΕΦ206ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ (1914-ΣΗΜΕΡΑ)5Ε
ΝΕΦ310ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ5Ε
ΠΕ14ΕΙΔΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ4ΕΕ
ΠΕ20ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ4ΕΕ
ΠΛ101ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ5Υ
ΣΤ0103ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΙΙ4,5Ε
ΣΧΠΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Ι5Υ
ΣΧΠΙΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ5Υ
Υ-ΛΟΓ-04Ιστορία και Πολιτισμός της Γαλλίας ΙΙ (από τη Γαλλική Επανάσταση μέχρι τον 20ο αιώνα)4ΕΕ
Υ9ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΔΙΚΑΙΟ4ΕΕ
Υ11ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ΔΙΚΑΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ)4ΕΕ
ΥΒ.1.001ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ6Ε
ΥΒ.1.002ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ6Ε
ΥΒ.1.004ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ6ΕΕ
ΥΒ.1.014ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ6ΕΕ
ΥΒ.1.026ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΕΕ
ΥΒ.1.030ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ6ΕΕ
ΥΜ10ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ4ΕΕ
ΥΜ22ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ, ΑΝΤΙΣΕΞΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ4ΕΕ
Φ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ103ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑ5Υ
Φ106ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ111ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ112ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ114ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
ΦΚ206ΠΛΑΤΩΝ, "Φαίδρος"6ΥΕ
ΦΚ207ΠΛΑΤΩΝOΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ6ΥΕ
ΦΚ222ΠΛΑΤΩΝΟΣ, "ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ"6ΥΕ
ΦΚ234ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΤΙΜΑΙΟΣ"6ΥΕ
ΦΚ245ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΑ ΗΘΙΚΗ6ΥΕ
ΦΚ256ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, "Περί ποιητικής"6ΥΕ
ΦΚ284Πλάτων, "Παρμενίδης"6ΥΕ
ΦΚ285Αριστοτέλης, "Μετά τα φυσικά Γάμμα"6ΥΕ
ΦΚ286Βυζαντινά κείμενα για την αρχαία φιλοσοφία6ΥΕ
ΨΥ-201ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ6ΕΕ
ΨΥ-232ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ6ΕΕ
ΨΥ-282ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ6ΕΕ
ΨΥ-632ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΦΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ4ΕΕ
ΨΥ-678ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ: ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ6ΕΕ
ΨΥ-756ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ5ΕΕ
ΨΥ-802ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΜΝΗΜΗΣ5ΕΕ
ΨΥ-827ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ4ΕΕ
Φιλοσοφία
Εαρινό εξάμηνο
10 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Φ343Η φιλοσοφία ως τρόπος ζωής: από τον Σωκράτη στον Foucault6ΥΕΚ
Φ414Εισαγωγή στη Φιλοσοφία του Αριστοτέλη6ΥΕΚΑΤ
Φ450Τα "Μετά τα φυσικά" του Αριστοτέλη στην αραβική και στη σχολαστική φιλοσοφία6ΥΕΚ
Φ451Friedrich Wilhelm Joseph Schelling, “Φιλοσοφικές έρευνες περί της ουσίας της ανθρώπινης ελευθερίας και των συναφών με αυτήν αντικειμένων” (1809)6ΥΕΚ
Φ452Ο στοχασμός της εικόνας και η κριτική της αναπαράστασης στη σύγχρονη ελληνική φιλοσοφία, I6ΥΕΚ
Φ453Ο Οδυσσέας Ελύτης και η ανατολική μεταφυσική6ΥΕΚ
Φ454Φιλοσοφία της πράξης6ΥΕΚ
Φ457Η χεγκελιανή θεωρία της αναγνώρισης και ο μετασχηματισμός της στα τέλη του 20ου αιώνα6ΥΕΚ
Φ459Η φιλοσοφία της γνώσης στον γερμανικό ιδεαλισμό6ΥΕΚ
Φ460 Διδακτική του μαθήματος της φιλοσοφίας6ΥΕΚ
Παιδαγωγική
Εαρινό εξάμηνο
21 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΥΚ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1509ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΧΩΡΟ (19ος αιώνας-Μεσοπόλεμος)6ΥΕΚΑΤ
Π1708Η ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΩΣ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔ/ΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ6ΥΕΚΑΤ
Π1808ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1811Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1901ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2104ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Π2107ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3009Εκπαιδευτική πράξη Ι6ΥΕΚΑΤ
Π3010Εκπαιδευτική πράξη ΙΙ6ΥΕΚ
Π3015Γνώση και διακυβέρνηση στα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και εκπαιδευτικής πολιτικής6ΥΕΚ
Π3019Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική ηγεσία6ΥΕΚ
Π3021Μεθοδολογία Ποιοτικής Έρευνας: Διερευνητικές προσεγγίσεις στην ανάλυση εμπειρικών δεδομένων6ΥΕΚ
Π3022Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Γ2)6ΥΕΚ
Π3023Εκπαιδεύοντας στην ισότητα των φύλων στο σχολείο6ΥΕΚ
Π3029Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και εκπαίδευση6ΥΕΚ
Π3030Η διδασκαλία της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο σχολείο6ΥΕΚ
Π3032Επιστημονικά τεκμηριωμένες μέθοδοι και παρεμβάσεις στην Ειδική Αγωγή6ΥΕΚ