ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Τίτλος ΣπουδώνΠτυχίο Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Πρόγραμμα ΣπουδώνΠΠΣ Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (2011-σήμερα)
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Ακαδημαϊκό Έτος2019 - 2020
ΚατάστασηΕνεργό
Ιστοσελίδαhttp://www.edlit.auth.gr
Διεύθυνση Επικοινωνίαςinfo@edlit.auth.gr
ΗμερολόγιοURL
ECTS / Φόρτο ΕργασίαςΜια μονάδα ECTS αντιστοιχεί σε 25 ώρες φόρτου εργασίας


Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου

Κορμός
Χειμερινό εξάμηνο
69 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
701ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
702ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
703ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
ΑΓΓΑΓΓΛΙΚΑ4ΞΓ
ΑΕΦ115Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Ασκήσεις5Υ
ΑΕΦ116Σοφοκλέους, Οιδίπους Τύραννος5Υ
ΑΕΦ117Αρχαία Ελληνική Ιστοριογραφία5Υ
ΓΑΛΓΑΛΛΙΚΑ4ΞΓ
ΓΕΡΓΕΡΜΑΝΙΚΑ4ΞΓ
ΕΙΣΠ100ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ6Υ
ΕΠ0396Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ6ΕΕ
ΕΨ900ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ5Υ
ΙΠ700ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ5Υ
ΙΤΑΙΤΑΛΙΚΑ4ΞΓ
ΚΕ800ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (κοινωνικοποίηση-διαπολιτισμικότητα)5Υ
ΝΕΦ112ΟΙ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ: Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ-Κ.Γ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ5Ε
ΝΕΦ114Τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ως φιλολογικό-διδακτικό υλικό5Ε
ΝΕΦ310ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ5Ε
ΝΕΦ315Ο Ρομαντισμός στη νεοελληνική λογοτεχνία5Ε
Π1312Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π1404ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ6ΥΕΚΑΤ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1446ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π1507ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚ6ΥΕΚΑΤ
Π1709ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1807ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΔΙΑΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ.ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1811Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1812ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒ6ΥΕΚΑΤ
Π1901ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2104ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Π2106ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕ
Π2201ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3003ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π3022Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Γ2)6ΥΕ
Π3024Εκπαίδευση, Επαγγελματισμός και Ταυτότητες Εκπαιδευτικών6ΥΕ
Π3025Adult Educators in Europe: Aspects of Identity and professional development6Ε
ΠΛ101ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ5Υ
ΣΧΠΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Ι5Υ
ΣΧΠΙΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ5Υ
Φ101ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ103ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑ5Υ
Φ106ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ111ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ112ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ114ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ338ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ6ΥΕΚΑΤ
Φ360Νικόλαος Κουζανός, Περί Εικασιών6ΕΕ
Φ366ΗΘΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ6ΕΕ
Φ382Η ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Φ428G.W.Hegel, Φαινομενολογία του πνεύματος (1807)6ΥΕ
Φ429Τα ηθικά διλήμματα των αναπαραγωγικών και γενετικών τεχνολογιών6ΥΕ
Φ430Η έννοια της ελευθερίας στη φιλοσοφία του Σπινόζα6ΥΕ
Φ431Jiddu Krishnamurti και David Bohm, "Το τέλος του χρόνου" (1985)6ΥΕ
Φ432Πλάτων, "Ευθύφρων"6ΥΕ
Φ440Φιλοσοφία της γλώσσας και λογική Ι6ΥΕ
Φ441Φιλοσοφία του νου και της πράξης6ΥΕ
Φ628Θεολογία στον Πλάτωνα και στον Αριστοτέλη6ΥΕ
ΦΚ206ΠΛΑΤΩΝ, "Φαίδρος"6ΥΕ
ΦΚ207ΠΛΑΤΩΝOΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ6ΥΕ
ΦΚ222ΠΛΑΤΩΝΟΣ, "ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ"6ΥΕ
ΦΚ234ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΤΙΜΑΙΟΣ"6ΥΕ
ΦΚ236ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ, ΦΥΣΙΚΑ Β΄6ΥΕ
ΦΚ256ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, "Περί ποιητικής"6ΥΕ
ΦΚ273ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΥΠΡΙΟΙ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΙΑΤΡΟΦΙΛΟΣΟΦΟΙ6ΥΕ
ΦΚ277ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΧΥΜΕΡΗΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Α΄: ΕΠΙΤΟΜΗ ΛΟΓΙΚΗΣ6ΥΕ
ΦΚ282Επίκτητος, "Εγχειρίδιον"6ΥΕ
ΦΚ284Πλάτων, "Παρμενίδης"6ΥΕ
Φιλοσοφία
Χειμερινό εξάμηνο
37 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΕΕ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6Υ
Π3012Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή6ΕΕ
Π3013Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα6ΕΕ
Π3014Κοινωνιολογική ανάλυση της γνώσης και των εκπαιδευτικών πρακτικών6ΕΕ
Π3016Εκπαιδευτική πολιτική6ΕΕ
Π3017Μειονοτική Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαίδευση Ξενόφωνων στη σύγχρονη Ελλάδα6ΕΕ
Π3018Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές μεθόδευσης διδασκαλίας αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων6ΕΕ
Π3019Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική ηγεσία6ΕΕ
Π3026Σενάρια διδασκαλίας με την υποστήριξη ΤΠΕ6ΕΕ
Φ324ΦΥΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ6ΥΕΚΑΤ
Φ338ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ6ΥΕΚΑΤ
Φ358Johann Gottlieb Fichte. Ο Προορισμός του ανθρώπου6ΥΕΚΑΤ
Φ360Νικόλαος Κουζανός, Περί Εικασιών6ΥΕΚΑΤ
Φ366ΗΘΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ6ΥΕΚΑΤ
Φ382Η ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Φ385Το πρόβλημα του κακού6ΥΕΚΑΤ
Φ386Προβλήματα βιοηθικής6ΥΕΚΑΤ
Φ405Προβλήματα Φιλοσοφίας της Επιστήμης6ΥΕΚΑΤ
Φ406Ο Μίκης Θεοδωράκης και η θεωρία της συμπαντικής θεωρίας6ΥΕΚΑΤ
Φ407Φιλοσοφικές ενστάσεις στον δυτικό ορθολογισμό: Corbin και Krishnamurti6ΥΕΚΑΤ
Φ408Η ζωή του ιδανικού στον κινηματογράφο6ΥΕΚΑΤ
Φ409Ζητήματα σύγχρονης δημοκρατικής θεωρίας6ΥΕΚΑΤ
Φ410Σπινόζα, "Θεολογικο-πολιτική Πραγματεία"6ΥΕΚΑΤ
Φ411Θέματα Εφαρμοσμένης Ηθικής6ΥΕΚΑΤ
Φ412Η κριτική της τελεολογίας στον Immanuel Kant6ΥΕΚΑΤ
Φ413Η έννοια της γέννησης του πνεύματος στην φιλοσοφία του Friedrich Wilhelm Joseph Schelling6ΥΕΚΑΤ
Φ414Εισαγωγή στη Φιλοσοφία του Αριστοτέλη6ΥΕΚΑΤ
Φ415Σπινόζα, "De Natura et Origine Mentis" (Ηθική ΙΙ)6ΥΕΚΑΤ
Φ417Αισθητική, τέχνη και πολιτική6ΥΕΚΑΤ
Φ418Μεσαιωνική φιλοσοφία6ΥΕΚΑΤ
Φ420Το ελληνικό φίλμ νουάρ (film noir) και η λογική του μυστηρίου6ΥΕΚΑΤ
Φ421Σπινόζα, "Tractatus politicus"6ΥΕΚΑΤ
Φ422Φαντασία και πολιτική: Η υπαρξιακή διάσταση της εξουσίας6ΥΕΚΑΤ
Φ438Η συμβολαιοκρατική παράδοση στην πολιτική φιλοσοφία και ο Kant6ΥΕΚΑΤ
Φ440Φιλοσοφία της γλώσσας και λογική Ι6ΥΕΚΑΤ
Φ441Φιλοσοφία του νου και της πράξης6ΥΕΚΑΤ
Παιδαγωγική
Χειμερινό εξάμηνο
45 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΥΚ
Π1312Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π1404ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ6ΥΕΚΑΤ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1446ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π1507ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚ6ΥΕΚΑΤ
Π1709ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1807ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΔΙΑΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ.ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΞΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1811Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1812ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒ6ΥΕΚΑΤ
Π1901ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2104ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Π2106ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π2107ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π2201ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3003ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π3012Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή6ΥΕ
Π3013Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα6ΥΕΚ
Π3014Κοινωνιολογική ανάλυση της γνώσης και των εκπαιδευτικών πρακτικών6ΥΕΚ
Π3016Εκπαιδευτική πολιτική6ΥΕΚ
Π3017Μειονοτική Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαίδευση Ξενόφωνων στη σύγχρονη Ελλάδα6ΥΕΚ
Π3018Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές μεθόδευσης διδασκαλίας αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων6ΥΕΚ
Π3026Σενάρια διδασκαλίας με την υποστήριξη ΤΠΕ6ΥΕΚ
Φ360Νικόλαος Κουζανός, Περί Εικασιών6ΕΕ
Φ386Προβλήματα βιοηθικής6ΕΕ
Φ405Προβλήματα Φιλοσοφίας της Επιστήμης6ΕΕ
Φ406Ο Μίκης Θεοδωράκης και η θεωρία της συμπαντικής θεωρίας6ΕΕ
Φ407Φιλοσοφικές ενστάσεις στον δυτικό ορθολογισμό: Corbin και Krishnamurti6ΕΕ
Φ408Η ζωή του ιδανικού στον κινηματογράφο6ΕΕ
Φ409Ζητήματα σύγχρονης δημοκρατικής θεωρίας6ΕΕ
Φ410Σπινόζα, "Θεολογικο-πολιτική Πραγματεία"6ΕΕ
Φ411Θέματα Εφαρμοσμένης Ηθικής6ΕΕ
Φ412Η κριτική της τελεολογίας στον Immanuel Kant6ΕΕ
Φ413Η έννοια της γέννησης του πνεύματος στην φιλοσοφία του Friedrich Wilhelm Joseph Schelling6ΕΕ
Φ414Εισαγωγή στη Φιλοσοφία του Αριστοτέλη6ΕΕ
Φ415Σπινόζα, "De Natura et Origine Mentis" (Ηθική ΙΙ)6ΕΕ
Φ417Αισθητική, τέχνη και πολιτική6ΕΕ
Φ418Μεσαιωνική φιλοσοφία6ΕΕ
Φ420Το ελληνικό φίλμ νουάρ (film noir) και η λογική του μυστηρίου6ΕΕ
Φ421Σπινόζα, "Tractatus politicus"6ΕΕ
Φ422Φαντασία και πολιτική: Η υπαρξιακή διάσταση της εξουσίας6ΕΕ
Φ440Φιλοσοφία της γλώσσας και λογική Ι6ΕΕ
Φ441Φιλοσοφία του νου και της πράξης6ΕΕ


Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου

Κορμός
Εαρινό εξάμηνο
42 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
701ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
702ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
703ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)6Υ
ΑΓΓΑΓΓΛΙΚΑ4ΞΓ
ΑΕΦ115Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Ασκήσεις5Υ
ΑΕΦ116Σοφοκλέους, Οιδίπους Τύραννος5Υ
ΓΑΛΓΑΛΛΙΚΑ4ΞΓ
ΙΠ700ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ5Υ
ΚΕ800ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (κοινωνικοποίηση-διαπολιτισμικότητα)5Υ
ΝΕΦ104ΝΕΟΕΛ/ΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ:ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΜ- ΜΑΡΤΥΡΙΑ5Ε
ΝΕΦ115ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΗ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΛΗΨΗ5Υ
Π1312Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π1404ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ6ΥΕΚΑΤ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1504ΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(19ος-20ος αι)6ΕΕ
Π1602ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ5Υ
Π1901ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕ
Π2201ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3009Εκπαιδευτική πράξη Ι6ΥΕΚ
Π3010Εκπαιδευτική πράξη ΙΙ6ΥΕΚ
Π3021Μεθοδολογία Ποιοτικής Έρευνας: Διερευνητικές προσεγγίσεις στην ανάλυση εμπειρικών δεδομένων6ΥΕ
Π3023Εκπαιδεύοντας στην ισότητα των φύλων στο σχολείο6ΥΕ
ΠΛ101ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ5Υ
ΣΧΠΙΙ400ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ5Υ
Φ106ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ112ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ114ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ5Υ
Φ366ΗΘΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ6ΕΕ
Φ433Εισαγωγή στην παραδοσιακή λογική: η λογική του Port-Royal (1662)6ΥΕ
Φ434Η φιλοσοφία της θρησκείας του Immanuel Kant6ΥΕ
Φ435Immanuel Kant, "Η θεμελίωση της μεταφυσικής των ηθών"6ΥΕ
Φ436Γλώσσα, λογική και ιστορία στη φιλοσοφία των Επιστημών6ΥΕ
Φ437Το αίτημα για υπέρβαση της Μεταφυσικής στην ύστερη φιλοσοφία του Friedrich Nietzsche6ΥΕ
Φ439Η εγελιανή πολιτική φιλοσοφία και οι αναγνώσεις της στο 19ο και 20ο αιώνα6ΥΕ
Φ442Η φιλοσοφία των Στωικών6ΥΕ
Φ443Φιλοσοφία της Γλώσσας και λογική ΙΙ6ΥΕ
Φ444Σύγχρονη πρακτική φιλοσοφία6ΥΕ
Φ445Θεωρίες της γνώσης, 19ος-20ος αιώνας6ΥΕ
ΦΚ206ΠΛΑΤΩΝ, "Φαίδρος"6ΥΕ
ΦΚ245ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΑ ΗΘΙΚΗ6ΥΕ
Φιλοσοφία
Εαρινό εξάμηνο
15 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΕΕ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6Υ
Π3010Εκπαιδευτική πράξη ΙΙ6ΥΕΚ
Π3012Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή6ΕΕ
Π3015Γνώση και διακυβέρνηση στα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και εκπαιδευτικής πολιτικής6ΕΕ
Π3019Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική ηγεσία6ΕΕ
Φ366ΗΘΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ6ΥΕΚΑΤ
Φ395Ο χρόνος στην ελληνική αρχαιότητα6ΥΕΚΑΤ
Φ408Η ζωή του ιδανικού στον κινηματογράφο6ΥΕΚΑΤ
Φ409Ζητήματα σύγχρονης δημοκρατικής θεωρίας6ΥΕΚΑΤ
Φ439Η εγελιανή πολιτική φιλοσοφία και οι αναγνώσεις της στο 19ο και 20ο αιώνα6ΥΕΚΑΤ
Φ442Η φιλοσοφία των Στωικών6ΥΕΚΑΤ
Φ443Φιλοσοφία της Γλώσσας και λογική ΙΙ6ΥΕΚΑΤ
Φ444Σύγχρονη πρακτική φιλοσοφία6ΥΕΚΑΤ
Φ445Θεωρίες της γνώσης, 19ος-20ος αιώνας6ΥΕΚΑΤ
Παιδαγωγική
Εαρινό εξάμηνο
24 τάξεις
ΚωδικόςΤίτλοςECTSΤύπος
Π1000ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ6ΥΚ
Π1312Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ6ΥΕΚΑΤ
Π1404ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ6ΥΕΚΑΤ
Π1438ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ6ΥΕΚΑΤ
Π1504ΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(19ος-20ος αι)6ΥΕΚΑΤ
Π1509ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΧΩΡΟ (19ος αιώνας-Μεσοπόλεμος)6ΥΕΚΑΤ
Π1602ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ5Υ
Π1901ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π1902ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Η/Υ ΜΕ ΕΦΑΡ/ΓΕΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝ/ΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ6ΥΕΚΑΤ
Π2108ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π2201ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ6ΥΕΚΑΤ
Π3009Εκπαιδευτική πράξη Ι6ΥΕΚΑΤ
Π3010Εκπαιδευτική πράξη ΙΙ6ΥΕΚ
Π3012Νέες Τεχνολογίες στην Ειδική Αγωγή6ΥΕ
Π3015Γνώση και διακυβέρνηση στα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης και εκπαιδευτικής πολιτικής6ΥΕΚ
Π3019Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική ηγεσία6ΥΕΚ
Π3027Σενάρια διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων με την υποστήριξη ψηφιακών μέσων6ΥΕ
Φ395Ο χρόνος στην ελληνική αρχαιότητα6ΕΕ
Φ408Η ζωή του ιδανικού στον κινηματογράφο6ΕΕ
Φ409Ζητήματα σύγχρονης δημοκρατικής θεωρίας6ΕΕ
Φ442Η φιλοσοφία των Στωικών6ΕΕ
Φ443Φιλοσοφία της Γλώσσας και λογική ΙΙ6ΕΕ
Φ444Σύγχρονη πρακτική φιλοσοφία6ΕΕ
Φ445Θεωρίες της γνώσης, 19ος-20ος αιώνας6ΕΕ