Additional bibliography for study
Allport, G. (1979). The Nature of Prejudice. New York: Basic Books.
• Banks, A. J. (2004). Εισαγωγή στην Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση (Αθήνα, Παπαζήση).
• Γαρδικιώτης, Αντ. (2008). Κοινωνική επιρροή. Επισκόπηση και αξιολόγηση της έρευνας και
των θεωριών. Αθήνα: Gutenberg.
• Castles, S., & Miller, M. (2003). The Age of Migration. International Population Movements
in the Modern World. London: Macmillan.
• Cole, M., Hill, D., & Shan, S. (ed.) (1997). Promoting Equality in Primary Schools. London:
Cassell.
• Cummins, J. (1999). Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την
Ενδυνάμωση σε μια Κοινωνία της Ετερότητας (Αθήνα, Gutenberg).
• Darder, A., & Torres R. D. (2004). After Race: Racism After Multiculturalism. New York: New
York University Press.
• Ευαγγέλου, Οδ., & Παλαιολόγου, Ν. (2007). Σχολικές επιδόσεις αλλόφωνων μαθητών.
Εκπαιδευτική πολιτική-Ερευνητικά δεδομένα. Αθήνα: Ατραπός.
• Gaine, C., & George, R. (1999). Schooling and Equality: Gender, `Race' and Social Class.
London: Falmer.
• Fay, B. (1987). Critical Social Science. New York: Cornell University Press.
• Fleras, Α., & Elliott, J. L. (1992). The 'Nations Within': Aboriginal-State Relations in Canada,
the United States, and New Zealand. Oxford: Oxford University Press.
• Gillborn, D. (2002). ‘Race’, Ethnicity & Education. London: Routledge Falmer.
• Gillborn, D., & Mirza, H. (2000). Educational Inequality: Mapping Race, Class and Gender- a
synthesis of research evidence. London: Ofsted.
• Gintis, H. & Bowles, S., (1980). Contradiction and Reproduction in Educational Theory. In: L.,
Barton, R., Meighan, and S., Walker. (eds) Schooling, Ideology and the Curriculum, Falmer
Press, Lewes.
• Jones, R. (1999). Teaching Racism or Tackling It? Stoke-on-Trent: Trentham Books.
• Hall, S. (1977). Schooling and Society: A Review of Theories. Milton Keynes: Open University
Press.
• Μαυρομάτης, Γ. (2005). Τα παιδιά της Καλκάντζας. Εκπαίδευση, φτώχεια και κοινωνικός
αποκλεισμός σε μια κοινότητα μουσουλμάνων της Θράκης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
• Μητακίδου, Σ. & Τρέσσου, Ευ. (2007). Να σου πω εγώ πως θα μάθουν γράμματα. Τσιγγάνες
μιλούν για την εκπαίδευση των παιδιών τους. Αθήνα: Καλειδοσκόπιο.
• Macedo, D., & Gounari, P. (2008). Η Παγκοσμιοποίηση του Ρατσισμού. Θεσσαλονίκη:
Επίκεντρο.
• May, S., Modood T., & Squires J. (2004). (eds). Ethnicity, Nationalism and Minority Rights. Cambridge: Cambridge University Press.
• May, S. (1994). Making Multicultural Education Work. Clevedon: Multilingual Matters.
• May, S., & Sleeter, C. (2010). Critical Multiculturalism: Theory and Praxis. New York:
Routledge Falmer.
• Miles, R. (1989). Racism. London: Routledge.
• Sarup, M. (1991). Education and the Ideologies of Racism. England: Trentham Books.
• Schnapper, D., & Allemand, S. (2004). Κρίνοντας το ρατσισμό. Αθήνα: Πατάκη.
• Seitz, V. (1977). Social Class and Ethnic Group Differences in Learning to Read. Newark: New
Jersey International Reading Association.
• Shipman, P. (1998). Η εξέλιξη του ρατσισμού. Οι ανθρώπινες διαφορές και η χρήση και
κατάχρηση της επιστήμης. Αθήνα: «Νέα Σύνορα»-Λιβάνη.
• Simpson, G., & Yinger, M. (1985). Racial and cultural minorities: Αn analysis of prejudice and
discrimination. New York: Plenum Press.
• Siraj-Blatchford, I. (2012). Tα πρώτα χρόνια της παιδικής ηλικίας θέτουν τα θεμέλια της
φυλετικής ισότητας. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
• Τουρτούρας, Δ. Χρ. (2012). (β΄ έκδοση). Σχολική αποτυχία και αποκλεισμός. Η περίπτωση
των παιδιών από την πρώην Σοβιετική Ένωση. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
• Τσιάκαλος, Γ. (2006). Απέναντι στα εργαστήρια του ρατσισμού. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.
Δαρδανός.
• Τσομπάνογλου, Ο. Γ., Κορρές, Γ., & Γιαννοπούλου, Ι. (2005). (Επιμέλεια). Κοινωνικός
αποκλεισμός και πολιτικές ενσωμάτωσης. Αθήνα: Παπαζήση.
• Χάμπερμας, Γ. (1995). Προβλήματα πολιτισμικής πολλαπλότητας. Κίνηση πολιτών κατά του
ρατσισμού. Η Ευρώπη αντιμέτωπη με το φαινόμενο του ρατσισμού. Αθήνα: Παρασκήνιο.