Μοναχού Αβραάμ Αγιορείτου, (2005). Περί Ισότητος των δύο φύλων. Η καταπίεση των γυναικών. Αθήνα: Ποιμενικός Αυλός.
Αγουρίδη Σάββα, (1998). Ανοχή και Ανεξιθρησκεία στον δυτικό κόσμο. Πότε και πώς παρουσιάσθηκαν. Αθήνα: Άρτος Ζωής.
Αγουρίδη Σάββα, (1978). Ψυχολογία και Θρησκευτική Ζωή. Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
Αλεξίου Ιερομονάχου Καρακαλινού, (χ.χ.). Θεραπεία της Ψυχής. Πατέρες και ψυχολόγοι σε διάλογο. Αθήνα: Αρμός.
Αλεξίου Λίνας, Ζουμπουλάκη Στ., Καραποστόλη Β., Λιόπιβατς Θ., (1994). Ρατσιστές δεν είναι μόνο οι άλλοι. Αθήνα: Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα.
Άνθρωπος και Περιβάλλον. Δοκίμια για τη σχέση του ανθρώπου με τον περιβάλλοντα κόσμο. (1994). Πάφος: Ιερά Βασιλική και Σταυροπηγι8ακή Μονή Αγίου Νεοφύτου.
π. Αυγουστίδης Αδαμάντιος, (2008). Παραμυθητική Θεολογία. Αθήνα: Δομή.
π. Αυγουστίδης Αδαμάντιος, (1998). Εν ασθενείας Καύχησις. Αθήνα: Αρμός.
π. ΑυγουστίδηςΑδαμάντιος, (1999). Η ανθρώπινη Επιθετικότητα, Ποιμαντική και ψυχολογική προσέγγιση στην Κλίμακα του Αγίου Ιωάννου του Σιναΐτου. Αθήνα: Ακρίτας.
π. Αυγουστίδης Αδαμάντιος, (2011). Ποιμένας Θεραπευτής. Ζητήματα ποιμαντικής ψυχολογίας και ποιμαντικής πρακτικής. Αθήνα: Ακρίτας.
BalthazartJacques, (2016). Η Βιολογία της ομοφυλοφιλίας. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης.
Βάντσος Χρήστος, (1990). Θέματα Ποιμαντικής Ψυχολογίας. Θεσσαλονίκη.
Βαρβούνη Γ., Προσκυνηματικές εκδρομές και ιερές αποδημίες, περιοδ. Θεολογία, τ. 80, τεύχ. 1 Ιανουάριος-Μάρτιος 2009, σσ. 191-211.
Βαρριάς Αριστείδης, (). Η Ποιμαντική του «Περιθωρίου. Περιθωριακότητα και Εκκλησία. Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
BloomAnthony, (2008). Το μυστήριο της ίασης. Αθήνα: Εν πλω.
BloomAnthony, (2012).Ο θάνατος ως κέρδος. Αθήνα: Εν πλω.
Γιαννακοπούλου Βαρβάρα, (2010). Η Πνευματική καθοδήγηση στην συνοπτική φιλοκαλία του οσίου Πέτρου του Δαμασκηνού. Αθήνα.
Γιαννακοπούλου Βαρβάρα, (2004). Ποιμαντική κατά την Θεολογία και Π΄ραξη των Αγίων Αθήνα: Γκέλμπεσης.
Γιαννακοπούλου Βαρβάρα, (2005). Συμβουλευτική Ποιμαντική. Αθήνα.
Γιαννής Ευστάθιος,(2002). Οικολογία και Πολιτισμός. Προλεγόμενα σε μια ελληνορθόδοξη πρόταση περιβαλλοντικής αγωγής. Αθήνα.
π. Γκίκας Αθανάσιος, (2007). Χρύσανθου Ιεροσολύμων: Διδασκαλία ωφέλιμος περί μετανοίας και εξομολογήσεως, Θεσσαλονίκη.
π. Γκίκας Αθανάσιος, (2016). Ομοφυλοφιλία, Μια σύγχρονη ποιμαντική πρόκληση. Θεσσαλονίκη: Μυγδονία.
π. Γκίκας Αθανάσιος, (2005). Ο πνευματικός και το μυστήριο της μετανοίας. Θεσσαλονίκη: Μυγδονία.
π. Γκίκας Αθανάσιος, (2005). Μαθήματα Ποιμαντικής. Θεσσαλονίκη: Μυγδονία.
π. Γκίκας Αθανάσιος, (2002). Ο Πνευματικός και το Μυστήριον της Μετανοίας. Θεσσαλονίκη.
Γκοτζαμάνης Βασίλειος, (1992).Η πολυεδρικότητα του Είναι. Θεσσαλονίκη: Πουρναράς.
Γρηγορίου μοναχού Αγιορείτου, (2010). Πέρα από τα Σύννεφα (εγκεφαλικός θάνατος και «πτωματικές» μεταμοσχεύσεις). Άγιον Όρος.
DworkinRonald (2013). Η επικράτεια της ζωής, Αμβλώσεις, ευθανασία και ατομική ελευθερία. Αθήνα: Αρσενίδη.
EvdokimovP. (1967). Μυστήριον της Αγάπης. Το συζυγικό μυστήριο υπό το φως της ορθοδόξου παραδόσεως. Αθήνα.
Εκκλησία και άτομα με ειδικές ανάγκες, (1999). Αθήνα: Αποστολική Διακονία.
π. Ζήσης Θεόδωρος. (2001). Παρηγοριά πενθούντων. Οι παραμυθητικές επιστολές του Μ. Βασιλείου. Θεσσαλονίκη: Βρυένιος.
Αρχιμ. Παπαδόπουλος Ιωάννης, (1958). Ποιμαντική. Αθήνα.
Φιλιππίδης Τηλέμαχος, (1990). Ποιμαντική Κοινωνικών Προβλημάτων. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Αρχιμ. Θεοδωρόπουλος Επιφάνιος, (). Προγαμιαίαι σχέσεις, Πολιτικός γάμος, Αμβλώσεις. Αθήνα: Ορθόδοξος τύπος.
Θεοδώρου Ευαγγέλου, (1983). Εκκλησία και Φυσικό Περιβάλλον. Περιοδ. Εκκλησία, σσ. 321-324 και 353-355.
π. Θερμός Βασίλειος, (1996). Ποιμαίνοντες μετ΄ επιστήμης. Αθήνα: Αρμός.
π. Θερμός Βασίλειος, (2017). Σεξουαλικός Προσανατολισμός και ταυτότητα φύλου. Οι απαντήσεις… και οι άνθρωποι. Αθήνα: Εν πλω.
Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. (2013). Εξομολογητική. Το μυστήριο της μετανοίας στην Ποιμαντική Θεολογία. Αθήνα.
Ιερά Μητρόπολις Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς, (2016). Η Πνευματική Ζωή του Ιερέως. Καλαμαριά.
Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, (2002). Ταφή και καύση των νεκρών. Αθήνα.
Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, (2007). Το Ενοριακό Ποιμαντικό έργο στη σύγχρονη κοινωνία. Αθήνα.
Π. Μάρκος Αντώνιος Κόστα ντε Μποργκάρ, Πειρασμός και τραύμα, μια χριστιανική ματιά στην ομοφυλοφιλία. Αθήνα: Εν πλω.
Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεου, (2014). Η ιατρική εν πνεύματι επιστήμη. Η πράξη της ορθόδοξης ψυχοθεραπείας. Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου (Πελαγίας).
Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεου, (2005). Βιοηθική και βιοθεολογία. Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου (Πελαγίας).
π. Καλλιακμάνης Βασίλειος, (2013). Ποιμαντική και Εκκλησιολογία. Θεσσαλονίκη: Μυγδονία.
π. Καλλιακμάνης Βασίλειος, (2000). Μεθοδολογικά πρότερα της Ποιμαντικής. Θεσσαλονίκη: Μυγδονία.
π. Καλλίνικος Κωνσταντίνος. (1958). Ο Χριστιανικός γάμος και η οικογένεια. Αθήνα.
Αρχιμ. Κατερέλος Αρσένιος, (2013). Μεταμοσχεύσεις, Αμβλώσεις, Περί Ψυχής. Θεσσαλονίκη: Ορθόδοξος Κυψέλη.
Καρακατσάνης, Κωνσταντίνος, (2008). «Εγκεφαλικός θάνατος» και Μεταμοσχεύσεις Οργάνων. Θεσσαλονίκη: Αγιοτόκος Καπαδοκία.
Αρχιμ. Κατραμάδος Σπυρίδων, (2008). «Τουρισμός και χριστιανική μαρτυρία. περιοδ. Εκκλησία, σσ. 616-622.
Καραλής Γεώργιος, ( 2003). Από τους πολλούς ανθρώπους στον έναν: Η θεραπεία της Εκκλησίας για την ανθρώπινη ασθένεια. Αθήνα: Ι. Ν. Αγίου ΠαντελεήμονοςΙλισσού.
Κεσελόπουλος Ανέστης, (1992). Άνθρωπος και φυσικό περιβάλλον. Σπουδή στον Άγιο Συμεών τον Νέο Θεολόγο. Αθήνα: Δόμος.
Κεσελόπουλος Ανέστης, (2009). Προτάσεις Ποιμαντικής Θεολογίας. Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
Κλάψης Εμμανουήλ (Επιμέλεια), (2006). Ορθόδοξες Εκκλησίες σε έναν πλουραλιστικό κόσμο. Αθήνα: Καστανιώτη.
Κορναράκης Ιωάννης, (1986). Το πρόβλημα των σχέσεων ποιμαντικής φροντίδος και ψυχοθεραπείας εξ απόψεως ορθοδόξου.
Κοσμόπουλος Αλέξανδρος, (1999). Η άσκηση του συμβουλευτικού – ποιμαντικού έργου στους κόλπους της Εκκλησίας, στο συλλογικό έργο Παιδαγωγία Ζωής, Αθήνα: Αρμός.
Κουφογιάννη-ΚαρκανιάΠανωραίας. (2001). Η συμβουλευτική ψυχολογία στη Χριστιανική αγωγή. Αθήνα: Γρηγόρη.
Κουφογιάννη-ΚαρκανιάΠανωραίας. (2005). Εκπαιδεύοντας θεολόγους στη Συμβουλευτική Ψυχολογία. Αθήνα.
Κωνσταντέλος Δημήτριος, (2005). Γάμος, Σεξουαλικότητα και Αγαμία, Μια ελληνική ορθόδοξη θεώρηση. Θεσσαλονίκη.
Κωνσταντίνου Ευθυμίου, (2001). Ο γάμος και η μετασκευή του «εξ αρρωστίας εις ρώσιν». Θεσσαλονίκη.
LorenzKonrad, (1978). Τα οκτώ θανάσιμα αμαρτήματα του πολιτισμού μας. Αθήνα: Θυμάρι.
Μαρκάς Ιωάννης, (2018). Η ομοφυλοφιλία ως άρνηση της ανθρώπινης φύσεως. Θεσσαλονίκη: Ορθόδοξος Κυψέλη.
π. Μεταλληνός Γεώργιος, (2012). Ενορία: Ο Χριστός εν τω μέσω ημών. Αθήνα: Αποστολική διακονία.
Μπαλογιάννης Σταύρος, Ψυχιατρική και Ποιμαντική Ψυχιατρική, (1986). Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
Μπαλογιάννης Σταύρος, (1980). Ποιμαντική Ψυχολογία. Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
Μητροπολίτου Φθιώτιδος Νικολάου, (2003). Ευθανασία. Έγκλημα ή Ευεργεσία; Λαμία: Ιερά Μητρόπολις Φθιώτιδος.
Άγιος Νεκτάριος, (χ.χ.). Ποιμαντική. Αθήνα: Νεκτάριος Παναγόπουλος.
Ξενογιάννης Κωνσταντίνος, (1968). Η Εκκλησία έναντι του κοινωνικού προβλήματος. Καλαμάτα.
Παύλος Πατριάρχης Σερβίας, (2019). Έτσι να λάμψει το φως. Λόγοι ποιμαντικής Παρηγορίας. Αθήνα: Εν πλω.
Παναγιωτόπουλος Νικόλαος, (2017). 20 χρόνια στην Εντατική. Θέματα Ορθοδόξου Βιοηθικού Προβληματισμού. Αθήνα.
Ο πνευματικός και το έργον του. (1959). Αθήνα: Αποστολική Διακονία.
Παπαθανασίου Θανάσης, (1995). Ο Θεός μου ο αλλοδαπός. Αθήνα: Παρουσία.
Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, (2003). Περί ασθενείας, στο Βίος και Λόγοι. Χανιά: Ι. Μ. Χρυσοπηγής, σσ. 471-485.
Το πρόβλημα της Ευθανασίας, (2002). Αθήνα: Αποστολική Διακονία.
Αρχιμ. Ραμιώτης Κωνσταντίνος, (2002). Η μαγεία υπό το φως της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αθήνα.
Ρήγου Μυρτούς, (1995). Η ετερότητα του άλλου. Δοκίμιο για μια τρέχουσα μεταηθική. Αθήνα: Πλέθρον.
Σιδηρόπουλος Δημήτριος, (2010). Η ποιμαντική της Εκκλησίας προς τους εφήβους μετανάστες. Θεσσαλονίκη: Αδελφοί Κυριακίδη.
Αρχιμ. Σκρέττας Νικόδημος, (1994). Οι ακολουθίες του νυχθημέρου και η ποιμαντική τους αξιοποίηση. Δράμα.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (2004). Ποιμαντική Γάμου, Οικογένειας και Ισότητας των δύο φύλων. Αθήνα.
Σμέμαν Αλέξανδρος, (1994). Πώς πρέπει να εξομολογούμε και πώς πρέπει να εξομολογούμεθα. Κατερίνη: Τέρτιος.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (1992). Ποιμαντική της καθημερινής Ζωής. Αθήνα.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (χ.χ.). Επιστήμη και Τέχνη της Ποιμαντικής. Αθήνα.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (1989). Θεραπευτική Διακονία. Αθήνα.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (2012). Ορθόδοξη Συμβουλευτική Ποιμαντική. Αθήνα: Αρμός
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (2006). Προσκυνηματικές περιηγήσεις. Θεολογική θεμελίωση. Περιοδ. Ο Εφημέριος. Οκτώβριος, σσ. 15-18.
ΣταυρόπουλοΑλέξανδρος, (2012). Ορθόδοξη συμβουλευτική Ποιμαντική. Αθήνα: Αρμός.
Σταυρόπουλος Αλέξανδρος, (2008). Ποιμαντική Γάμου και Οικογένειας. Αθήνα: Αρμός.
Συνοδικής Επιτροπής Θείας Λατρείας και Ποιμαντικού Έργου, Τα σύγχρονα Ηλεκτρονικά Μέσα στην Υπηρεσία του Ποιμαντικού Έργου της Εκκλησίας, Διαπιστώσεις και Προοπτικές. Πρακτικά Ημερίδος (Πεντέλη 12 Ιουνίου 2008).
Τεντολούρης Γεώργιος, (2018). Συναισθηματική Νοημοσύνη και το έργο του Ποιμένα. Θεσσαλονίκη:
ΑΠΘ.
π. Τζέρπος Δημήτριος, (2001). Εφόδιον Ζωής. Η μετάδοση της Θ. Κοινωνίας στους ασθενείς που αντιμετωπίζουν κίνδυνο θανάτου. Αθήνα: Τήνος.
Τιμιάδης Αιμιλιανού, (1965). Ποιμαντική του Μετανάστου. Αθήνα.
Φίλιας Γεώργιος, (2004). Η θεολογία του πόνου», περιοδ. Σύναξη, τεύχ. 89, Ιανουαρίου-Μαρτίου, σς. 44-51.
π. Φάρος Φιλόθεος, (2013). Το Πένθος. Ορθόδοξη, Λαογραφική και Ψυχολογική Θεώρηση. Αθήνα: Αρμός.
Χριστιανική Ζωή και Σεξουαλικές Σχέσεις. (2015). Αθήνα: Εν πλω.
Ψαριώτης Θεόδωρος, (2001). Το φυσικό περιβάλλον στην ορθόδοξη πίστη. Αθήνα: Γρηγόρη.
Ψαριώτης Θεόδωρος, (1988). Θεολογική Οικολογία. Μνήμη π. Αμφιλοχίου Μακρή. Αθήνα: Αποστολική Διακονία.
Ψαριώτης Θεόδωρος, (1996). Άγιος Νεκτάριος: και κηπουρός και φυσιοδίφης. Αθήνα Αποσοτλική Διακονία.
Ψαριώτης Θεόδωρος, (1997). Γεροντάδες και πράσινο. Μνήμη ΓέροντοςΠροφυρίου. Αθήνα: Αποστολική Διακονία.
Ware Κάλλιστος, (1994). « Η Ορθόδοξη εμπειρία της Μετανοίας» στου ιδίου: Η εντός ημών Βασιλεία. Αθήνα: Ακρίτας, σσ. 93-114.