Learning Outcomes
Students upon completion of teaching will have knowledge on E-Commerce Services and Products, Internet Economics and Impacts, Consumer Behavior and Internet Market Research, Internet Advertising, E-Banking, E-Government, e-Government, (Mobile) and Topocentric E-Commerce and E-Commerce Security
Course Content (Syllabus)
Topics and lectures are:
• Structure, Mechanisms, Economics and Impacts of the Electronic Markets
• Retail and E-Commerce, Products & Services
• Consumer Behavior, Internet Market Research
• Internet advertising
• Electronic Banking
• EGovernment
• Distance learning
• Mobile (Mobile) and intercentric technical dialectronics
• E-Commerce Security
Course Bibliography (Eudoxus)
* Διδακτικές Σημειώσεις (διαφάνειες & πρόσθετο υλικό)
* Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2015, Τurban Efraim,King David,,Lee Jae,Ting-Peng Liang, Turban Deborah, Εκδόσεις Μ. Γιούρδας
Additional bibliography for study
• Ψηφιακές Επιχειρήσεις και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγική, Υλοποίηση και Εφαρμογή, Dave Chaffey, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2016
• Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2014: Επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Κοινωνία, Kenneth C Laudon, Carol Guerico Traver, Εκδόσεις Παπασωτηρίου, 2013
• Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ, Βλαχοπούλου Μάρω ,Δημητριάδης Σέργιος, Rosili 2013
• Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, 11η Έκδοση, Κ. Laudon & J. Laudon, Κλειδάριθμος 2014.
• Επιχειρηματική ευφυΐα και εξόρυξη δεδομένων. Κύρκος, Ε., [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/1226 2015.