Additional bibliography for study
Βιβλιογραφία στα Ελληνικά
Άλκηστις, (1989) Το βιβλίο της δραματοποίησης, Αθήνα: Άλκηστις
Άλκηστις, (2008) Μαύρη αγελάδα-άσπρη αγελάδα. Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και διαπολιτισμικότητα, Αθήνα: Τόπος.
Bruner, J. (1997) Πράξεις νοήματος, μτφρ. Η.Ρόκου-Γ.Καλομοίρης, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Bruner, J. (2004) Δημιουργώντας Ιστορίες, Νόμος, Λογοτεχνία, Ζωή, μτφρ. Β. Τσούρτου, Κ. Πολυδάκη, Γ. Κουγιουμτζάκης, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Γούναρη Π. & Γρόλλιος Γ. (2010) Κριτική Παιδαγωγική, Αθήνα: Gutenberg.
Γραμματάς, Θ. (1996) Fantasy land. Θέατρο για παιδικό και νεανικό κοινό, Αθήνα: Τυπωθήτω.
Γραμματάς, Θ. (1997) Θέατρο και παιδεία, Αθήνα: Τελέθριον.
Γραμματάς, Θ. & Τζαμαργιάς, Τ. (2004) Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο, Αθήνα: Ατραπός.
Γραμματάς, Θ. (2007) Η Σχολική Θεατρική Παράσταση, Οδηγός για Εκπαιδευτικούς, Αθήνα: Ατραπός.
Ελένη, Ε. & Τριανταφυλλοπούλου Κ. (2004) Το εκπαιδευτικό θέατρο στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό, Αθήνα: Πατάκης.
Ερίλ, Α. & Μεγκριέ, Ντ. (2000) Το θεατρικό παιχνίδι στο Νηπιαγωγείο, Αθήνα: Ντουντούμη.
Έσσλιν, Μ. (2005) Μπρεχτ. Ο άνθρωπος και το έργο του, Αθήνα - Γιάννινα: Δωδώνη.
Kempe, Α. (2001) Εκπαιδευτικό Δράμα και ειδικές ανάγκες, μτφρ. Α.Βεργιοπούλου, Αθήνα: Πατάκης.
Κοντογιάννη, Α. (2012) Η Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση. Αθήνα: Πεδίο.
Marshall, L. (2001) Το σώμα μιλά, Αθήνα: Κοαν.
Ματσαγγούρας, Η. (2006) Στρατηγικές διδασκαλίας, Αθήνα: Gutemberg.
Μώρου, Α. & Φραγκή, Μ. (1999) Θεατρική Αγωγή, Ενιαίο Πλαίσιο, Πρόγραμμα Σπουδών, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Μουδατσάκις, Τ. (1994) Η θεωρία του Δράματος στη σχολική πράξη. Το Θεατρικό Παιχνίδι. Η Δραματοποίηση, Αθήνα: Καρδαμίτσα.
Ο’Sullivan, C. (2005) Σημειώσεις για το εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ετησίου σεμιναρίου «Εκπαιδευτικό Δράμα: Βασικές αρχές, διαδικασία σχεδιασμού μαθημάτων και δυνατότητες», Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος.
Παπαδόπουλος, Σ. (2007), Με τη Γλώσσα του Θεάτρου, Αθήνα: Κέδρος.
Παρούση, Α. (2012) Κουκλοθέατρο στην Εκπαίδευση, Εκπαίδευση στο Κουκλοθέατρο, Αθήνα: Πλέθρον.
Reble, A. (1990) Ιστορία της Παιδαγωγικής, μτφρ. Θ.Χατζηστεφανίδης & Σ. Χατζηστεφανίδου-Πολυζώη, Αθήνα: εκδ. Παπαδήμα.
Rohrs, H. (1984) Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης, μτφρ. Κ.Δεληκωσταντής-Σ.Μουζάκης, Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Σέξτου, Π. (1998) Δραματοποίηση. Το βιβλίο του παιδαγωγού-εμψυχωτή, Αθήνα: Καστανιώτης.
Σέξτου, Π. (2005), Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία, Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σέξτου, Π. (2007), Πρακτικές εφαρμογές θεάτρου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Μουσειακή Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Γλώσσα και Λογοτεχνία, Αθήνα: Καστανιώτη.
Stanislavsky, K. (1959), Ένας ηθοποιός δημιουργείται, Αθήνα: Δραματική σχολή θεάτρου Χρ. Βαχλιώτη & Γκόνη.
Τσιάρας, Α. (2014) Η αναπτυξιακή διάσταση της διδακτικής του δράματος στην εκπαίδευση. Αθήνα: Παπαζήσης.
Vygotsky, L.S. (2000) Νους στην κοινωνία, (επιμ.) Σ. Βοσνιάδου, Αθήνα: Gutemberg.
Woolland, B. (1999) Η διδασκαλία του Δράματος στο Δημοτικό Σχολείο, μτφρ. Ε.Κανηρά, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Φρέιρε, Π. (1977) Η αγωγή του καταπιεζόμενου, μτφρ. Γ. Κρητικός, Αθήνα: Κέδρος.
Φρέιρε, Π. (2006) Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν, (επιμ.). Τ. Λιάμπας, Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Βιβλιογραφία στα Αγγλικά
Baldwin, P. (2012) With Drama in Mind, Real Learning in Imagined Worlds, London and New York: Continuum.
Boal, A. (1979) Theatre of the Oppressed, London: Pluto Press.
Boal, A. (1992) Games for Actors and Non Actors, London: Routledge.
Boal, A. (1995) The Rainbow of desire, London: Routledge.
Bolton, G. (1984) Drama as education, London: Longmans.
Bolton, G. (1992) New perspectives οn Classroom Drama, London: Simon & Schuster.
Bolton, G. (1998) Acting in Classroom Drama. A critical analysis, Trentham Books in association with the University of Central England.
Booth, D. (1994) Story drama. Reading, writing and roleplaying across the curriculum, Ontario: Pembroke.
Brandes, D. & Phillips, H. (1977) Gamesters Handbook, Cheltenham: Stanley Thornes.
Boyd, W. & Rawson, W. (1965) The story of the New Education, London: Heinemann.
Bowell, P. & Heap, B.S. (2001) Planning Process Drama, London: David Fulton Publishers. Bruner, J. και Haste, H. (1990) Making Sense, London: Routledge.
Davis, D. (επιμ.) (2005) Edward Bond and the Dramatic Child. Edward Bond’s plays for young people, London: Trentham Books.
Davis, D. & Lawrence, C. (1986) Gavin Bolton: Selected writings on drama in education, London: Longman.
Fleming, M.(1994) Starting Drama Teaching, London: David Fulton Publ.
Fleming, M. (1997) The art of drama teaching, London: David Fulton Publishers
Fleming, M. (2001) Teaching Drama in Primary and Secondary Schools. An Integrated Approach, London: David Fulton Publ.
Gillham, G. (1988) «What life is for. An analysis of D. Heathcote’s ‘Levels’ of Explanation”, Theatre and Education Journal, τ. 1.
Grady, T. & O’ Sullivan, C. (επιμ.) (1998) “A head taller”. Developing a humanising curriculum through Drama, Birmingham: The University of Birmingham.
Hagen, U. and Frankel H. (1973) Respect for acting, USA: MacMillan.
Heathcote, D. & Bolton, G. (1995) Drama for learning: Dorothy Heathcote’s Mantle of the Expert approach to Education, Portsmouth, USA: Heinemann.
Heathcote, D. (1990) Key Address, The Fight for Drama, the Fight for Education, NATD Conference, October 1989.
Johnson, L. & O’ Neill, C. (1984) Dorothy Heatcote. Collected writings on education and Drama, London: Hutchinson.
Kempe, Α. (1995) The GCSE Drama Coursebook, Stanley Thorns Publ.
Laban, R. (1960) The Mastery of Movement, London: MacDonald & Evans.
Lecoq, J. (2000) The Moving Body, London: Methuen.
McCaslin, N. (1990) Creative Drama in the Classroom, California: Players Press Inc.
McGregor, L., Tate, M. & Robinson, K. (1987) Learning through Drama, Report of the Schools Council Drama Teaching Project (10-16), London Heinemann Educational.
Morgan, N. & Saxton, J. (1987) Teaching Drama. A mind of many wonders, London: Hutchinson.
Neelands, J. (1984), Making sense of Drama, London: Heinemann.
Neelands, J. (1997) Beginning Drama 11-14, London: David Falmer.
Νeelands, J. & Goode, T. (2000) Structuring drama work, Cambridge: Cambridge University Press.
Nicholson, H. (2005) Applied Drama. The Gift of Theatre, Hampshire: Palgrave, Macmillan. O’Neill, C. (1995), Drama Worlds: a framework for process drama, Portsmouth: Heinemann. O’Toole, J. (1992), The Process of Drama: Negotiating art and meaning, London: Routledge. O’Toole, J. & Haseman, B. (1988), Dramawise. An introduction to GCSE Drama, Oxford: Heinemann Educational.
Preston-Dunlop, V. (1980) A Handbook for Dance in Education, U.K.: Longman.
Schutzman, M. & Cohen-Cruz, J. (επιμ.) (1990) Playing Boal: theatre,therapy, activism, N.Y.: Routledge.
Sherborne, V. (1990) Developmental Movement for Children, G.B.: Scotprint.
Slade, P. (1954) Child Drama, University of London Press.
Somers, J. (1994) Drama in the Curriculum, London: Cassel Educational.
Spolin, V., (1986) Theater Games for the classroom, A Τeacher’s Handbook, Εvanston, Illinois: Northwestern University Press.
Toye, N. & Prendiville, F. (2000) Drama and Traditional Story for the Early Years, London: Routledge/Falmer.
Wagner, B.J. (1979) Dorothy Heathcote, Drama as a learning medium, London: Hutchinson Education.
Way, B. (1967) Development through Drama, London: Longman.
Ιστοσελίδες
Όλα τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας για όλες τις τάξεις υπάρχουν στην ιστοσελίδα: http://dschool.edu.gr/
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση www.theatroedu.gr
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance (UK) Journal for Drama in Education (UK)
Drama Research: International Journal of Drama in Education (UΚ)
Teaching Theatre Journal (USA)
Applied Theatre Research (Aus)
Εκπαίδευση και Θέατρο, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.