Α. Θεωρητικά κείμενα
1. Luce Irigaray, «Αυτό το φύλο που δεν είναι ένα: Ερωτήσεις» [1974], μτφ. Πελαγία Μαρκέτου, στο: Αθηνά Αθανασίου (επιμ.), Φεμινιστική θεωρία και πολιτισμική κριτική, Νήσος, Αθήνα 2006, σ. 215-223 (pdf στο elearning).
2. Hélène Cixous, «Το φύλο ή το κεφάλι;» (1976), μτφ. Πελαγία Μαρκέτου, στο: Αθανασίου (επιμ.), Φεμινιστική θεωρία και πολιτισμική κριτική, σ. 225-234. (pdf)
3. Judith Butler, «Παραστασιακές επιτελέσεις και συγκρότηση του φύλου: Δοκίμιο πάνω στη φαινομενολογία και τη φεμινιστική θεωρία» [1988], μτφ. Μαργαρίτα Μηλιώρη, στο: Αθανασίου (επιμ.), Φεμινιστική θεωρία και πολιτισμική κριτική, σ. 381-408 (pdf).
4. Pierre Bourdieu, Η ανδρική κυριαρχία (1998) μτφ. Έφη Γιαννοπούλου, Πατάκης, Αθήνα 2002, σ. 79-92 (pdf).
Β. Θεατρικά κείμενα (με σειρά συζήτησης)
1. Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινέγκου, Ο Φιλάργυρος, στο: Γυναίκες θεατρικοί συγγραφείς στα χρόνια της Επανάστασης και το έργο τους, φιλ. επιμ. Βάλτερ Πούχνερ, Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη, Αθήνα 2003, σ. 567-685 (ο τόμος υπάρχει στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου: PA5290.P84 2003).
2. Ευανθία Καΐρη, Νικήρατος (1826), στο: Γυναίκες θεατρικοί συγγραφείς στα χρόνια της Επανάστασης και το έργο τους, σ. 687-738 (ο τόμος υπάρχει στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου: PA5290.P84 2003).
3. Elizabeth Robins και Florence Bell, Alan's Wife, Henry and Co., Λονδίνο 1893 (το αγγλικό κείμενο σε pdf, ελληνική μτφ. στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου/διπλωματική εργασία).
4. Καλλιρόη Παρρέν, Η νέα γυναίκα, εκ του τυπ. Παρ. Λεωνή, Αθήνα 1908 (pdf).
5. Δημήτριος Βερναρδάκης, Μαρία Δοξαπατρή (1858) (στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου και άλλες βιβλιοθήκες του
ΑΠΘ/ pdf)
6. Σπυρίδων Περεσιάδης, Εσμέ η Τουρκοπούλα (1896), στο: Σπ. Περεσιάδης, Θεατρικά έργα, Φέξης, Αθήνα 1915 (στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου: PA5610.P4746A19 1915)
7. Γρηγόριος Ξενόπουλος, Ραχήλ (1909), στο: Γρ. Ξενόπουλος, Θέατρο 2, Αφοι Βλάσση, Αθήνα 1991 (PA5610.X4A191991/PA5610.X6A19 1991).
8. Hélène Cixous, Portrait de Dora, Des femmes, Paris 1976 [Αγγλική μετάφραση: Portrait of Dora, μτφ. Annita Barrows, στο: Benmussa Directs, John Calder, London 1979, σ. 27-67] (το αγγλικό κείμενο σε pdf, το γαλλικό πρωτότυπο υπάρχει στη βιβλιοθήκη του Τμήματος Θεάτρου: PQ2663.I9P574 1986).
Γ. Ταινίες
1. Hamlet, (Φιλανδία, 1921), σκην. Svend Gade και Heinz Schall, σεν. Erwin Gepard, παραγωγός-πρωταγ. Asta Nielsen (διαθέσιμη στο διαδίκτυο).
2. Οι Σουφραζέτες (UK 2015), σκην. Sarah Gavron, σεν. Abi Morgan.
3. Τη μέρα που έγινα γυναίκα (Ιράν, 2000) σκην. Marzieh Meshkini, σεν. Marzieh Meshkini και Mohsen Makhmalbaf.