Additional bibliography for study
Προτείνεται κάθε φορά, στους μεταπτυχιακούς φοιτητές, βιβλιογραφία σχετική με το γενικό αντικείμενο του μαθήματος και με το θέμα της εργασίας που έχουν αναλάβει.
Γενική Βιβλιογραφία:
1. Αχ. Καψάλης, Παιδαγωγική Ψυχολογία, έκδ. 6η, εκδ. Α/φών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 2009.
2. Serge Mouchon- Jean-Noel Foulin, Εκπαιδευτική Ψυχολογία, εκδ. Μετάιχμιο, Αθήνα 2002
3. Ε. Κολιάδης, Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τ.Α’, Συμπεριφοριστικές θεωρίες, Αθήνα (χ.ε.ο)1991.
4. Ε. Κολιάδης, Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τ.Β’ Κοινωνκικογνωστικές θεωρίες, Αθήνα (χ.ε.ο)1995
5. Ε. Κολιάδης, Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τ.Γ’ Γνωστικές θεωρίες, Αθήνα (χ.ε.ο)1997.
6. Α. Κοσμόπουλος, Σχεσιοδυναμική Παιδαγωγιφκή του προσώπου 3η έκδ. εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα 1995.
7. Σ. Δερβίσης, Σύγχρονη γενική Διδακτική, Θεσσαλονίκη 31983.
8. Ε. Δημητρόπουλος, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, τόμ. Β΄, εκδ. Π. Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 1983.
9. Χ. Κωνσταντίνου,Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή ως παιδαγωγική λογική και σχολική πρακτική, εκδ. Gutenberg,Αθήνα 2000.
10. Ηλ. Ματσαγγούρας,Η σχολική τάξη, τ. Α΄, Χώρος, Ομάδα, Πειθαρχία, Μέθοδος, Αθήνα (χ.ε.ο.)2001.
11. Ηλ. Ματσαγγούρας, Ομαδοκεντρική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας κατά ομάδες, εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα 1995.
12. Ηλ. Ματσαγγούρας, Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας, τόμ. Β΄ Στρατηγικές διδασκαλίας. Από την πληροφόρηση στην κριτική σκέψη, εκδ. Gutenberg, Αθήνα 31997.
13. Κ. Μπίκος, Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2004.
14. Ι. Κογκούλης, Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση, εκδ. Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 42004.
15. Ηρ. Ρεράκης Ο «άλλος» στο ελληνικό σχολείο. Ορθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση, εκδ. Π. Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 2006.
16. Ηρ. Ρεράκης Κοινωνική ένταξη και θρησκευτική αγωγή του μαθητή στο ελληνικό σχολείο, εκδ. Π. Πουρναράς, Θεσσαλονίκη 2010.
17. Π. Ξωχέλης, Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο. Ο ρόλος και το επαγγελματικό του προφίλ σήμαερα, ε εκπαίδευση και η αποτίμηση του έργου του, εκδ. Τυπωθήτω, Αθήνα 2005.
18. Χ. Χατζηχρήστου, Εισαγωγή στη σχολική Ψυχολογία, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2004.
19. E. Wragg, Διαχείριση της σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μτφρ. Ν. Αβούρη, εκδ. Σαββάλλας, Αθήνα 2003.
20. Εμμ. Περσελής, Θεωρίες θρησκευτικής ανάπτυξης και αγωγής, εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα 2000
21. Α. Μπρούζος, Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικοής- προσανατολισμού. Μια ανθρωπιστική θεώρηση της εκπαίδευσης, εκδ. Λύχνος, Αθήνα 1995.
22. Ν. Νησιώτης, Από την ύπαρξη στη συνύπαρξη, εκδ. Μαϊστρος, Αθήνα 2004
23. Α. Παπάς, Μαθητοκεντρική διδασκαλία, εκδ. Βιβλία για όλους, Αθήνα 1996
24. J. Piaget, Περί παιδαγωγικής, μτφρ. Μ. Αβαριτσιώτη, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2000
25. Μ. Σακελλαρίου – Μ. Κόνσολας (επιμ), Μέθοδοι διδασκαλίας: Ενίσχυση της μάθησης των παιδιών από το Νηπιαγωγείο έως το Λύκειο, εκδ. Ατραπός, Αθήνα 2008
26. Γ. Τομασίδης, Εισαγωγή στην Ψυχολογία, εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα 1982.
27. J. Habermas, Η ηθική της επικοινωνίας, εκδ. Εναλλακτικές εκδόσεις, Αθήνα 1987
28. Χ. Χριστόπουλος, Το νέο σχολείο και η σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα, εκδ. Γρηγόρης, Αθήνα 2005
29. I. Yalom, Θρησκεία και ψυχιατρική, εκδ. Άγρα, Αθήνα 2003
30. Ζ. Μόκο, Ψυχανάλυση και εκπαίδευση, εκδ, Καστανιώτης, Αθήνα 1997