Additional bibliography for study
Αθήνα – Μόναχο, Τέχνη και Πολιτισμός στη Νέα Ελλάδα (Κατάλογος Έκθεσης, Εθνική Πινακοθήκη), Αθήνα 2000
Αδριανόπουλος Δ., Ιστορία της νεοελληνικής αισθητικής, Αθήνα 1990
Από τη μεταβυζαντινή τέχνη στη σύγχρονη, Πανελλήνιο Συνέδριο, 18ος-20ός αιώνας (1997), Πρακτικά συνεδρίου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκης 1998
Γαρίδης Μ., Διακοσμητική ζωγραφική. Βαλκάνια - Μικρασία, 18ος-19ος αιώνας, Μπαρόκ και Ροκοκό, Ανατολίτικη και Βυζαντινή κληρονομιά, Αθήνα 1996
Εθνική Πινακοθήκη. 100 χρόνια. Τέσσερις αιώνες ελληνικής ζωγραφικής, Αθήνα 1999
Εκπαιδευτική Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια, τ. 27, Παγκόσμια Τέχνη, Εκδοτική Αθηνών 1996
Επτανήσιοι καλλιτέχνες του 18ου και 19ου αιώνα. Από τις συλλογές Ευριπίδη Κουτλίδη και Εθνικής Πινακοθήκης, Εθνική Πινακοθήκη-Παράρτημα Κέρκυρας (Κατάλογος), Αθήνα 1993
Ζάρρα Ι., Η θρησκευτική ζωγραφική στη Θεσσαλονίκη κατά τον 19ο αιώνα. Ζωγράφοι-Εργαστήρια-Καλλιτεχνικές τάσεις, Θεσσαλονίκη: ΙΜΧΑ-Αφοι Κυριακίδη 2006
________, Ιωάννινα, 19ος-αρχές 20ού αιώνα. Ιστορία και Πολιτισμός μέσα από την Εικόνα, Ιωάννινα: Έκδοση Περιφερειακού Ταμείου Ιωαννίνων 2018
________, Χρήστος Μεράντζας, Στέφανος Τσιόδουλοσ, Από τον μεταβυζαντινό στον νεότερο ελληνικό πολιτισμό. Παραδείγματα εικαστικής παραγωγής (16ος-20ός αιώνας), Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα.www.kallipos.gr, Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών-Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 2015
________, «The synthesis of a new iconography under the stimulus of emerging Greek liberation», Series Byzantina v. 10 (2012)
__________, «Αγιογραφικά έργα στη Θεσσαλονίκη από τον 19ο έως τις αρχές του 20ού αιώνα», Θεσσαλονίκη-Φιλιππούπολη σε παράλληλους δρόμους 18ος-20ός αιώνας, Θεσσαλονίκη 2000, 765-782
__________, «Ο αρχάγγελος «Χαριήλ»: η εικονολογία μιας πολιτικής γελοιογραφίας του 1882», ΕΓΝΑΤΙΑ 15, 2011, 247-256.
_________, «Η πάλη ανάμεσα σε αετό και φίδι: το εικονογραφικό μοτίβο σε δύο παραδείγματα του 18ου και 19ου αιώνα και οι πολιτικές του προεκτάσεις», Θεσσαλονίκη, Επιστημονική Επετηρίδα Κέντρου Ιστορίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη 2013, 91-106
___________, «Μεταξύ του Μαθητή καλλιτεχνικής παιδείας (Ι. Ζαχαρίας, 1868) και της Αποστήθισης (Ν. Γύζης, 1883) ποια γνώση έχει την πιο μεγάλη αξία; Ερμηνευτική προσέγγιση εικονιστικών στοιχείων αναφορικά με το σύστημα εκπαίδευσης στο Νεοελληνικό Κράτος με τη χρήση της φεμινιστικής ιστορίας της τέχνης (Πρώτη προσέγγιση)», 7ο Επιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή: «Ποια γνώση έχει την πιο μεγάλη αξία; Ιστορικές – συγκριτικές προσεγγίσεις», Πανεπιστήμιο Πατρών Πρακτικά Συνεδρίου, στον ιστότοπο: http://eriande-elemedu.emillescreations.com/art/uploads/gynaikeia_ekpaideysi_final.pdf
Καλλιγάς Μ., Γιαννούλης Χαλεπάς, Αθήνα 1972
---------------, Νικόλαος Γύζης, ΜΙΕΤ Αθήνα 1981
Καφέτση Ά., Σχέδια Παρθένη στην Εθνική Πινακοθήκη, Αθήνα 1989
Κολοκοτρώνης Γ., Η νεκρή φύση στη Νεοελληνική Τέχνη από τον 19ο αιώνα ως τις μέρες μας (διδ. διατριβή), Αθήνα 1988
Λεξικό Καλλιτεχνών, Ζωγράφοι-Γλύπτες-Χαράκτες, 16ος-20ός αιώνας, τ. 1-4 3Αθήνα: Μέλισσα 1997-2000