Additional bibliography for study
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Alheit, Peter & Bergamini, Stefania (1998). Βιογραφική έρευνα και έρευνα ιστο-ριών ζωής. Μια νέα ποιοτική προσέγγιση στις κοινωνικές επιστήμες: μια εισαγωγή. Στο Σκεύος Παπαϊωάννου, Peter Alheit & Henning Salling Olesen (επιμ.) Κοινωνικός μετασχηματισμός, εκπαίδευση και τοπική κοινω-νία, (σ. 121-133). Ρέθυμνο/Ανώγεια: Έκδοση Πανεπιστήμιο Kρήτης.
Bezgorov, V. & Kosheleva, O. (2000). Η αυτοβιογραφική αφήγηση και ο ρόλος της στη μελέτη της Ιστορίας της Εκπαίδευσης, Θαλλώ, 11, 121-130
Bruner, Jerome (1997). Πράξεις νοήματος (Ήβη Ρόκου & Γιώργος Καλομοίρης μτφρ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Bruner, Jerome (2004). Δημιουργώντας ιστορίες: νόμος, λογοτεχνία, ζωή. (Βασι-λική Τσούρτου, Κατερίνα Πολυδάκη, Γιάννης Κουγιουμτζάκης μτφρ.). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Passerini, Luisa (2000). Σπαράγματα του 20ού αιώνα: η ιστορία ως βιωμένη ε-μπειρία (Ι. Πεντάζου μτφρ.). Αθήνα: Νεφέλη.
Plummer, Ken (2000). Τεκμήρια ζωής: Εισαγωγή στα προβλήματα και τη βιβλιο-γραφία μιας ανθρωπολογικής μεθόδου (Χαρά Λιαναντωνάκη μτφρ.). Αθή-να: Gutenberg.
Αμπατζοπούλου, Φραγκίσκη (2000). Η γραφή και η βάσανος: ζητήματα λογοτε-χνικής αναπαράστασης. Αθήνα: Πατάκης.
Βαρίκα, Ελένη (1988). «Το κενό στον καθρέφτη: βιογραφικές προσεγγίσεις στην ιστορία των γυναικών», Δίνη, 3, 64-71.
Κακάμπουρα, Ρέα (2008). Αφηγήσεις ζωής: η βιογραφική προσέγγιση στη σύγ-χρονη λαογραφική έρευνα. Αθήνα: Ατραπός.
Λυδάκη, Άννα (2001). Ποιοτικές μέθοδοι της κοινωνικής έρευνας. Αθήνα: Κα-στανιώτης.
Ταμπούκου, Μαρία (1997). Χαρτογραφώντας τον εαυτό της: προσεγγίσεις της γυναικείας ύπαρξης στην εκπαίδευση μέσα από αυτοβιογραφικά κείμενα. Δίνη, 9, 51-74.
Τσιώλης, Γιώργος (2006). Ιστορίες ζωής και βιογραφικές αφηγήσεις: Η βιογρα-φική προσέγγιση στην κοινωνιολογική ποιοτική έρευνα. Αθήνα: Κριτική.
ξενόγλωσση
Andrews, Molly, Squire, Corinne & Tamboukou, Maria (eds) Doing Narrative Re-search. London: Sage.
Brunner, Jerome (1987). Life as narrative, Social Research, 54(1), 11-32.
Clandinin, Jean (ed.) (2007). Handbook of narrative inquiry: Mapping a methodol-ogy. London: Sage.
Holstein, James, Gubrium, A., Jaber, F. (2000). The self we live by: narrative identi-ty in a postmodern world. New York & Oxford: Oxford University Press.
Koehl, Laura Ann (2005). Doing science: lessons learned from the oral histories of women scientists. University of Cincinnati.
Taylor, Stephanie (2005). Self-narration as rehearsal: a discursive approach to the narrative formation of identity, Narrative Inquiry, 15 (1), 45-50.
Taylor, Stephanie (2006). Narrative as construction and discursive resource, Narrative Inquiry, 16(1), 94-102.
Υποκειμενικότητα
Henriques, J., Hollway, W., Urwin, C., Venn, C. & V. Walkerdine (eds) (1984). Changing the subject: Psychology, social regulation and subjectivity. London: Methuen.