1. Καϊτατζή – Whitlock, Σ. (2010). Μορφές και Μέσα Πολιτικής Επικοινωνίας. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις University Press Α.Ε.
2. Καϊτατζή – Whitlock, Σ. (2008). «Επικοινωνιακή Πολιτική και Δημόσιες Σχέσεις στην Εποχή του Κυβερνοχώρου» στο Επικοινωνία στον 21ο αιώνα, Ελλάδα Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων Βορείου Ελλάδος (Ε.ΔΗ.Σ.Β.Ε.), σελ. 99 – 125
3. Καϊτατζή – Γουίτλοκ, Σοφία. (2008). «Δημόσια Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις σε Κρίση Νομιμοποίησης», στο επιστημονικό περιοδικό Ζητήματα Επικοινωνίας, Τεύχος 8, Ελλάδα Αθήνα: Έκδοση Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Επικοινωνίας / Εκδόσεις Καστανιώτη Α.Ε., σελ. 8 – 27.
6. Barthan, Nilanjana & Weaver, C. Kay. (2010). Public Relations in Global Cultural Contexts – Multi-paradigmatic Perspectives. USA: Routledge Publications.
7. Baskin, Otis, Aronoff, Craig & Lattimore, Dan. (2001). Δημόσιες Σχέσεις – Το Επάγγελμα και η Άσκησή του, (επι. Δ. Μαγκλιβέρας), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση.
8. Bernays, L. Edward. (2010). Crystallizing Public Opinion, USA: Ig Publications.
9. Bernays, L. Edward. (2007). Propaganda, USA: Filiquarian Publications.
10. Bernays, L. Edward. (2004). Public Relations, USA: Kessinger Publications.
11. Boorstin, J. Daniel. (1991). «Από τη Συλλογή Ειδήσεων στην Κατασκευή Ειδήσεων», στο Συλλογικό Τόμο (επιμ. Κώστας Λιβιεράτος, Τάκης Φραγκούλης). (1991). Το Μήνυμα του Μέσου: Η έκρηξη της Μαζικής Επικοινωνίας, 4η έκδοση, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Αλεξάνδρεια, σελ. 157.
12. Chiara, Valentini & Nesti, Georgia. (2010). Public Communication in the European Union – History, Perspectives and Challenges. U.K.: Cambridge Scholars Publishing.
13. Curtis, Adam. (2009). The Century of the Self – Sigmund Freud. DVD (240΄), Studio Big D Films.
14. Curtis, Adam. (2002). The Century of the Self. TV Mini Series Documentary (240΄), BBC / UK.
15. Cutlip, M. Scott, Center, H. Allen & Broom, M. Glen. (2005). Effective Public Relations, (9η έκδοση), Prentice Hall Publications.
16. Edwards, Lee & Hdges, E. M. Caroline. (2011). Public Relations, Society and Culture – Theoretical and Empirical Explorations. USA: Routledge Publications.
17. Fearn – Banks, Kathleen. (2010). Crisis Communication – A Casebook Approach, (4η έκδοση), USA: Routledge Publications.
18. Franklin, Bob, Hogan, Mike, Langley, Quentin & Mosdell, Nick. (2009). Key Concepts in Public Relations. U.K.: Sage Publications.
19. Hammad, Ahmed Ibrahim. (2005). Θεωρία και πρακτική των δημοσίων σχέσεων στους κυβερνητικούς οργανισμούς της Παλαιστίνης: η διαμόρφωση της εθνικής εικόνας σε ένα κυρίαρχο κράτος. Ψηφιοποιημένη Διδακτορική Διατριβή, Βιβλιοθήκη
Α.Π.Θ.
[online]
http://invenio.lib.auth.gr/record/47515/files/gri-2006-744.pdf
20. Heath, L. Robert, Toth, L. Elisabeth & Waymer, Damion. (2009). Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II, (2η έκδοση), USA: Routledge Publications.
21. Hendrix, A. Jerry, Hayes, C. Darrell & Kumar, Pallavi Damani. (2013). Public Relations Cases, (9η έκδοση), USA: Wadsworth Cengage Learning.
22. Hendrix, A. Jerry. (2008). Δημόσιες Σχέσεις – Μελέτες Περιπτώσεων, (επιμ. Πρ. Γιαννάς), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Έλλην.
23. Hobsbawm, Julia. (2010). Where the Truth Lies: Trust and Morality in the Business of PR, Journalism and Communications, 2η έκδοση, U.K. London: Atlantic Books.
24. Ihlen, Qyvind, Van Ruler, Betteke & Fredriksson, Magnus. (2009). Public Relations and Social Theory – Key Figures and Concepts. USA: Routledge Publications.
25. Kleine, Stephen, Leiss, William, Botterill, Jacqueline & Jully, Sut. (2008). Διαφήμιση και Επικοινωνία – Η Κατανάλωση στην Εποχή των Μέσων Επικοινωνίας, (μετ. Κ. Μεταξά), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη.
26. L’ Etang, Jacquie. (2007). Public Relations: Concepts, Practice and Critique. U.K.: Sage Publications.
27. Lippman, Walter. (2007). Public Opinion. NuVision Publications.
28. Lippman, Walter. (1922). Public Opinion. Harcout Publications.
29. Mallinson, William. (2000). Public Lies and Private Truths – An Anatomy of Public Relations. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Leader Books.
30. Marlow, Eugene. (1998). Ηλεκτρονικές Δημόσιες Σχέσεις. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλη.
31. Matthews, Kelly. (2013). Public Relations – Strategic Social Media. USA: Routledge Publications.
32. Moloney, Kevin. (2006). Rethinking Public Relations – The Spin and the Substance, (2η έκδοση), USA: Routledge Publications.
33. Morris, Trevor & Goldsworthy, Simon. (2008). Public Relations for the new Europe. China: Palgrave Macmillan Publications.
34. Morris, Trevor & Goldsworthy, Simon. (2007). Public Relations for Asia. China: Palgrave Macmillan Publications.
35. Oliver, Sandra. (2009). Public Relations Strategy, (3η έκδοση), PR in Practice Series / Kogan Page Ltd Publications.
36. Oliver, Sandra. (2007). Public Relations Strategy, (2η έκδοση), PR in Practice Series / Chartered Institute of Public Relations / Kogan Page Ltd Publications.
37. Riggulsford, Myc. (2013). Health and Medical Public Relations. USA: Routledge Publications.
38. Seitel, P. Frazer. (2011). Practice of Public Relations, (11η έκδοση), NYC: Prentice Hall, Inc.
39. Smith, D. Ronald. (2009). Strategic Planning for Public Relations, (3η έκδοση), NYC: Routledge.
40. Solis, Brian & Breakenridge, Deirdre. (2009). Putting the Public Back in Public Relations: How Social Media Is Reinventing the Aging Business of PR. U.S.A.: FT Press Publications.
41. Sriramesh, Krishnamurthy & Vercic, Dejan. (2012). Culture and Public Relations. USA: Routledge Publications.
42. Stromback, Jesper & Kiousis, Spiro. (2011). Political Public Relations – Principles and Apllications. USA: Routledge Publications.
43. Tench, Ralph & Yeomans, Liz. (2009). Exploring Public Relations, (2η έκδοση), U.K.: Pearson Education Limited Publications.
44. Theaker, Alison. (2012). The Public Relations Handbook. NY: Routledge Publications.
45. Theaker, Alison & Yaxley, Heather. (2012). The Public Relations Strategic Toolkit. USA: Routledge Publications.
46. Tye, Larry. (2002). The Father of Spin Edward L. Bernays and The Birth of Public Relations. NYC: Picador Publicatons.
47. Wilcox, L. Dennis & Cameron, T. Glen. (2011). Public Relations – Strategies and Tactics, (10η έκδοση), Allyn and Bacon Publications.
48. Wilcox, L. Dennis, Ault, H. Phillip & Agee, K. Warren. (2004). Δημόσιες Σχέσεις – Στρατηγικές και Τεχνικές, (επιμ. Ν. Σαρρής), Ελλάδα Αθήνα: Έλλην / Γ. Παρρίκος και Σια
Ε.Ε.
49. Windahl, Sven, Olson, J. Tean & Signitzer, Benno. (1999). Εφαρμοσμένη Επικοινωνία – Μία εφαρμογή στον Επικοινωνιακό Σχεδιασμό, (επιμ. Στ. Παπαθανασόπουλος), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη.
50. Wolton, Dominique. (2005). Σκέψεις για την Επικοινωνία. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σαββάλα.
51. Voyer, Jean Pierre. (2000). Εισαγωγή στην Επιστήμη της Δημοσιότητας, (επιμ. Γ. – Ι. Μπαμπασάκης), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις .
52. Δεριζιώτης, Χρήστος, Χαροκόπος, Γιάννης & Σκυφτός, Κυριάκος. (2006). Επιχειρησιακή Επικοινωνία – Από τη Θεωρία στην Πράξη, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σοφία Α.Ε..
53. Δήμου, Νίκος. (1990). Ο δρόμος της Επικοινωνίας, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Νεφέλη.
54. Ζέρβα, Μαγδαληνή Βιολέτα. (2000). Δημόσιες Σχέσεις στην Κοινωνία της Πληροφορίας, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Anubis.
55. Ιατρίδης, Μάνος. (2010). Η Πρώτη Δοκιμή. Ελλάδα Θεσσαλονίκη: Τεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης .
[online]
http://www.tmth.gr/printedmedia/44-2010-02-03-12-51-53/242-h-proti-dokimi?format=pdf
56. Κουτούπης, Π. Θαλής. (2004). Πρακτικός Οδηγός Δημοσίων Σχέσεων, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σάκκουλα.
57. Λιαρόπουλος, Λυκούργος. (2007 & 2010). Οργάνωση Υπηρεσιών και Συστημάτων Υγείας, (Α΄ & Β΄ Τόμος), Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Βήτα Ιατρικές Εκδόσεις ΜΕΠΕ.
&
58. Λύτρας, Ν. Περικλής. (2008). Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στον Τουρισμό, Ελλάδα Αθήνα: Interbooks / Εκδόσεις Νικητόπουλος Ε. και Σια Ο.Ε.
59. Λύτρας, Ν. Περικλής. (1988). Οι Δημόσιες Σχέσεις στο Δημόσιο Τομέα, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks.
60. Μαγνήσαλης, Γ. Κώστας. (2003). Δημιουργική Σκέψη – Θεωρία, Τεχνική, Ασκήσεις, Τεστ, Παιχνίδια, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα.
61. Μαγνήσαλης, Γ. Κώστας. (2002). Δημόσιες Σχέσεις – Θεωρία και Τεχνική των Σχέσεων με το Κοινό. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks.
62. Μαγνήσαλης, Γ. Κώστας. (2001). Δημόσιες Σχέσεις του Δημοσιογράφου. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks.
63. Μαγνήσαλης, Γ. Κώστας. (1995). Ο Προγραμματισμός στις Δημόσιες Σχέσεις, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks.
64. Μπαντιμαρούδης, Φιλήμων. (2011). Πολιτιστική Επικοινωνία: Οργανισμοί – Θεωρίες – Μέσα, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική.
65. Μπαντιμαρούδης, Φιλήμων. (2001). Σύντομη Ιστορία της Επικοινωνίας, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση.
66. Μπούνια, Αλεξάνδρα. (2009). Στο Παρασκήνιο του Μουσείου, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
67. Ξύγγη, Μαντώ. (2012). Δημόσιες Σχέσεις – Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Πρακτικές Εφαρμογές, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Προπομπός.
68. Παπατριανταφύλλου, Γιώργος. (2011). Εταιρική Εικόνα, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλη.
69. Παυλίδης, Μάνος. (2000). Πολιτισμική Επικοινωνία. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Εξάντας.
70. Σκλαβούνης, Ν. Γεώργιος. (1999). Ολοκληρωμένες Δημόσιες Σχέσεις και Ελληνική Πραγματικότητα, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Έλλην.
71. Τσιλιγιάννης, Α. Κωνσταντίνος. (2006). Οι Δημόσιες Σχέσεις του Περικλή. Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Κυρομάνος.
72. Φαναριώτης, Παναγιώτης. (2010). Επιχειρησιακή Επικοινωνία, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Σταμούλης.
73. Φερούσης, Σ. Δημήτρης. (1988). Η Δεοντολογία των Δημοσίων Σχέσεων, Ελλάδα Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks.