Additional bibliography for study
Δημητρακοπούλου, Α., Ζούγλα, Φ., Λιάζου, Ι., Μουστάκα, Ε., Νάνου, Ν., Σωτηροπούλου, Σ., & Φραγκιαδάκη, Γ. (2016). Η φαντασία ως μέσο προσέγγισης εννοιών και φαινομένων από τον φυσικό κόσμο στο νηπιαγωγείο. Στο Β. Τσελφέ (Επιμ.) Προσχολική ηλικία: οι φυσικές επιστήμες στην εκπαιδευτική σχέση παιδιών και εκπαιδευτικών. Αθήνα: Εκδόσεις Άρτεμις Πετροπούλου, 167- 178.
Καλογιαννάκη, Μ. (Επιμ.) (2018). Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Δαρδανός.
Delserieys, A., Impedovo, M. A., Fragkiadaki, G., & Kampeza, M. (2017). Using drawings to explore preschool children’s ideas about shadow formation. Review of Science, Mathematics and ICT Education, 11(1), 55-69.
Fragkiadaki, G., & Ravanis, K. (2021). The unity between intellect, affect, and action in a child's learning and development in science. Learning, Culture and Social Interaction, 29, 100495.
Stephenson, T., Fleer, M., & Fragkiadaki, G. (2021). Increasing girls’ STEM engagement in early childhood: Conditions created by the conceptual PlayWorld model. Research in science education, 1-18.